You are not logged in.
Vissiin Jóhann Jóhannsson
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
RIP Tom Rapp
Cows -rumpali Norm Rogers
Cows -rumpali Norm Rogers
RIP
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
RIP Tom Rapp
Rip Rapp
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Russ Solomon, Tower Recordsin perustaja.
Ehkä pitääkin katsoa All Things Must Pass -dokumentti uudestaan.
Erittäin hieno ihminen! RIP
tai ihan sama kyllä tänne spämmiä mahtuu
Joo nyt perkele RIP
Tokihan äijä hämäsi kuolemaa tyyliin 50 vuotta, joten varsinainen yllätyshän tää ei ole. Ajan lyhyt historia edelleen lukematta, mutta jonkun elämäkerran 90-luvun alusta oon lukenu. Kaikki varmaan ajatteli jo silloin Hawkingin kuukahtavan minä hetkenä hyvänsä, mutta niin vaan porskutti vielä neljännesvuosisadan. Muutenkin aika vekkuli mies.
Toisaalla tuli muisteltua, mutta muistellaan myös täällä:
R.I.P. Nokie Edwards. Upea kitaristi olit!
bzort glorf bööth
rippiä vaan kaikille, laitetaas tämäkin:
Sielun veljet -yhtyeen valomies Hannu Vinski Viholainen on kuollut
Liam O'Flynn
https://www.irishtimes.com/culture/musi … -1.3426824
Cecil Taylor
Ihan kyllä yksi kovimmista jatsimusatyypeistä. Aktiivinen ihan viime vuosiin asti (89v!) ja tehnyt levytyksiä seitsemällä (!) vuosikymmenellä.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Cecil Taylor
Ihan kyllä yksi kovimmista jatsimusatyypeistä. Aktiivinen ihan viime vuosiin asti (89v!) ja tehnyt levytyksiä seitsemällä (!) vuosikymmenellä.
Ei se oli vielä hengissä. RIP vaan, vaikka en olekaan tuotantoon mitenkään kovinkaan syvällisesti perehtynyt eikä siten kyseessä itselleni mitenkään kauhean tärkeä artisti ollut. Mutta seitsemän vuosikymmenen levytyshistoriasta kyllä :respect
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Milo Forman
Ruotsalainen listamusaukko Avicii.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ruotsalainen listamusaukko Avicii.
joo, rip, aika ylläri mutta selvisi kai 28-vuotiaaksi eli yli sen yhden kerhon.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Höh Jäänyt minulle tutustumatta, mutta pari jannun levyä ollu ostoslistalla for ages.
rip branca. harmi että ku ainoan kerran kunäin ni oli vähän heikko asetelma keikalle