You are not logged in.
Bossa novaa alkuiltapäivään
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
paprun uus sinkkuhan se tässä on soitossa. albumia odottelen kyllä. tunnen yhen tyypin joka on moikkaustuttuja paprun kanssa. tai no muutamanki eri yhteyksistä nyt kun aloin miettimään. tää yks vaan hokee sitä aika usein. papru kyllä tuntee paljon jengiä ja verkostoituminen onkin osa menestystä, esimerkkinä vaikka vesta joka puhuikin tästä. ite en oo paprun kanssa koskaan jutellut, mutta nähnyt kyllä muutamalla keikalla samassa yleisössä. papru vähän puhuikin tuoreessa hs-haastiksessa, että ärsyttää kun tullaan juttelemaan paperi t:lle eikä henkalle. uskon, ja siksi en oo mennytkään häiritsemään koskaan.
katsokaa tämän nuoren taiturin ooooiiii näittekö minkä maalin kaveri iskee!
en soita youtubesta, vaan cdr-kopiolta, jonka löysin lootasta, ja siellä lootassa oli paljonkin jännää minkä olemassaolon on unohtanut. aattelin käydä kopsaamassa noille paremmat kannet että sais vähän huvittavamman näkösiks. samassa lootassa oli myös psykokarkin aikoinaan mulle polttamat Caroloner Rainbow cdr:t... viis tai kuus. pitää niitäkin alkaa tässä lähiaikoina kuuntelemaan.
Universal Indians = Aaron Dilloway (guitar, tape), John Olson (drums, electronics, reeds), Gretchen Gonzales (guitar, percussion)
Last edited by ba (09.04.2018 17:44)
onpa höpsö kansi
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
guided by voices on kyl parasta hyvissä-nousuissa-ja-nyt-on-perjantai -musaa
tästä bändistä jo kirjottelin tuolla 'kokeellinen musiikki' otsikossa
kolmas levyistä pyörähti just käyntiin, ja on tää vaan tosi hyvää. jazzahtavaakin jollain tapaa. tulee vähän Sun Ra mieleen, silloin kun soittavat tollasta rytmihimmailua (Atlantiksella oli ainakin), ja Moondog kans.
suosittelen kuuntelemaan.
Last edited by ba (21.04.2018 09:37)
sanoinko että viikon huumeet oli nyt vedetty? ei ollu, mut nyt on, ja soittimeen david sylvianin secrets of the beehive, ja tähän loppuun joku hauska lausunto, joka saa lukijan alitajuisesti luulemaan, että... tai no, se jääköön yllätykseksi.
Soinu:
Parameter - Galactic Ramble LP
Faust - Faust Tapes LP
Lavender Jane - Loves Women LP
Vittu ku on hyvää musaa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Caroliner Rainbow Stewed Angel Skins "I'm Armed With Quarts of Blood"
Kyl mä muistelinkin, että tämä bändi on aika sekavaa psykedeliaa, mutta nyt kun vielä laitoin soimaan niin kyl tuo muistikuva vaan tarkentuu.
Muuumblllll...böööööööööö....ta-ta-ta-ta... auuu-xxxccchhhh... la laaa... ummmmmBBBBBB jne.
^ parasta ikinä
Edelleen yksi maailman parhaista levyistä.
Soundin arvostelun mukaan Field Musicin levy kuulostaa siltä kuin Genesis ja Peter Gabriel olisivat palanneet yhteen 1980-luvulla. Ensimmäisen biisin perusteella en väitä vastaan. Sitä en osaa vielä sanoa, pidänkö vai en.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.