#211 10.06.2018 14:56

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Re: Sideways 2018

Eilen portilla kysyttiin onko röökiaskia näyttää. Uskoivat sanaa, eivät kopeloineet.

Offline

#212 10.06.2018 15:22

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Re: Sideways 2018

Energiarommit nautittu, apteekin kautta strepsilsiä mukaan ja mestoille.

Offline

#213 10.06.2018 15:44

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Sideways 2018

Järjestelyistä en voi muuta kuin kehua. Tarjoilut, ylläpito, järkkärit, ei voi muuta sanoo ku hattuu nostaa. Yleisökin käyttäytyi omiin havaintoihin esimerkillisesti. Toki tossa on se jäyhän cool mind your own business -asenne, mutta parempi se kuin tuntemattomille vittuilu tai riidanhaasto tai "testaaminen" ym. scheisse, jota jossain muualla on tullut joskus vastaan.

Bändeistä ensin rodriguezista loput, oli symppis, en muuta odottanutkaan. Islaja oli mainio, kattelin kunnes taisin lähtä valmistautumaan rauhassa dead c:hen, siinä tuli nähtyä vielä virtan loppubiisi, joka oli aikamoista suorittamista kyllä. Sit vanhan kaverin kanssa flipperiä ja jotain. Ja Dead C: Kiitos ja kumarrus. Hantan kanssa moshattiin eturivissä. Kaikki toimi.

Tuon jälkeen Esa Kuloniemi ja Ajatuslapsi. Aivan huikea esitys. noin niitä synia soitetaan. Siitä KXP:n loppua kattomaan, ja oli ihan maailmanluokan menoa. Äänet katos pari kertaa, mut ei se menoa haitannu. Joskus aiemmin en keikalla innostunut, kun oli vajavainen soundi ja muutenkin vähän vaivaisen kuulonen. Nyt ei puhettakaan, hurja meno. Ton jälkeen kokeilin vielä Ben Frostia. Ei kyllä toiminut ollenkaan, mun mielestä ihan korni.

Lauantaina sitten alkoi Rättö Lehtisalolla. Kun en ole aiemmin oikein perehtynyt, niin aika puun takaa lähti se alku. Kyllä paukkui ironiamittarit taas punaisella, mutta silti jostain syystä toimii ihan oikeasti. Tän jälkeen alku Lau Nausta, ja aivan superhyvä, liikuttavan kova. Piti sitten suunnata Dark Buddha Risingiin, vaikka nähty hiljattain. Aluksi soundi vähän liian hiljasella, mutta parani keikan edetessä, ja pääsi fiiliksiin. Lopetus oli taas silkkaa rautaa. Ei toi sitä aiempaa versiota pese millään, mutta onkin erilainen.

Välissä pitii käydä tankkaamassa, jonka jälkeen ehti vielä tsekata Yamantaka/Sonic Titania. Kuulosti huiman hyvältä, harmi ettei pystynyt kattomaan pitempää pätkää, semmosta selkeesti esmes boredomsista vaikutetta ottanutta, ja energiatasot tuntu olevan tapissa.

Ja sitten Bardo Pond. Ihana soundi ja ihanan oloisia tyyppejä lavalla. Ensin tuli Bardo poppia. Oli ehkä liikaa odottaa Limerickia, joka ois ollu itelle taivas. Mutta lopussa palkitsi pitkä versio Amenista. Isobelin laulussa huomasin yhtäkkiä, että melodia menee samalla tavalla kuin Spacemen 3:n biisossa, ja ilmeisesti toi ON joku synteesi, mutta enempi kuitenkin siis kuin se oma Amen, ehkä isommalla improilulla. En nyt muista tarkalleen, miten se orggis versio menee, heh, mutta kyllä siis pääsi tiloihin. Lopuksi vielä rentoa jutustelua bändin kanssa yleisöltä.

Takki oli vähän tyhjä, mutta menin sitten kattomaan Actressia, joka oli kunnon härnäystä. Ei todellakaan lähtenyt missään vaiheessa helpoksi, vaan piti jännitteen yllä loppuun asti. Ei myöskään mitään poseerausta tai "tosi rankkaa meininkiä". Sitten vielä James Holden & the animal spirit sai hyvälle mielelle, jonka jälkeen vähän aikaa dopplereffektiä, joka ei kuitenkaan enää saavuttanut itelle kummempia tasoja. Visuaalitkin jäi vähän vaisuiksi ehkä paria kohtaa lukuunottamatta, kun miettii vaikka jotain amon tobinin isamia, joka on toki ihan oma juttunsa, mutta silti. Esim. Actressin pelkkä idea oli mielestäni mielenkiintosempi, ne tietää ketkä näki, en nyt jaksa siitä enempää.

Foorumisteja tuli nähtyä kasapäin, enkä olisi ikinä uskonut törmääväni Kevin Sorboon Sidewaysissa!

E: Lisämainintoja vielä, että Warpaint ei lähteny mulle, johtuen varmaan siitä, ettei ole yhtään tuttu entuudestaan. Sitten taas mitä vähän kuulin ulkona käydessä Papyricon T:tä, niin kuulosti pätevältä, en juuri tunne tuotantoa, mutta jotenkin arvostan silti, heh.

Last edited by Jean-Babtiste (10.06.2018 18:24)


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#214 10.06.2018 16:58

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009
Posts: 2,031

Re: Sideways 2018

KZ wrote:
Luppakorva sikailee taas wrote:
dadadrlrl wrote:
KZ wrote:

Dead c
Oihan tää citun jees colorflash Oispa levytykset enempi livesetin kaltaisia. Vai onko näillä joku levy mikä on kunnon meininkiä eikä hissuttelua eikä liian lofi? Oisko ihan paska idea tuoda tähän vielä basso mukaan? Ihan vaan tuomaan soundiin möyheyttä.

Vikat kaks levyä, Armed Courage ja Trouble. Molemmissa hyvin vahvasti läsnä sama meno kuin keikalla.

Basso on ihan jo taajuuksiensa takia väärä soitin tohon bändiin, soundin ei kuulu olla taajuusmielessä täyteläinen.

En yhdy näkemykseesi ff

Ei tässä minun näkemyksestä ole kyse.


Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

Offline

#215 10.06.2018 17:34

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: Sideways 2018

^ En kyllä itse kaipaa alataajuuksia levytyksiin. Bändillä on tietty lähestymistapa musiikkinsa äänittämiseen ja se on yksi asioista, joka bändissä viehättää.

Tulipahan soitettua. Hyvin se kai meni. Jospa tästä nyt vähän piristyis.

Offline

#216 10.06.2018 18:18

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Sideways 2018

Luppakorva sikailee taas wrote:
KZ wrote:
Luppakorva sikailee taas wrote:
dadadrlrl wrote:
KZ wrote:

Dead c
Oihan tää citun jees colorflash Oispa levytykset enempi livesetin kaltaisia. Vai onko näillä joku levy mikä on kunnon meininkiä eikä hissuttelua eikä liian lofi? Oisko ihan paska idea tuoda tähän vielä basso mukaan? Ihan vaan tuomaan soundiin möyheyttä.

Vikat kaks levyä, Armed Courage ja Trouble. Molemmissa hyvin vahvasti läsnä sama meno kuin keikalla.

Basso on ihan jo taajuuksiensa takia väärä soitin tohon bändiin, soundin ei kuulu olla taajuusmielessä täyteläinen.

En yhdy näkemykseesi ff

Ei tässä minun näkemyksestä ole kyse.

Komp


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#217 10.06.2018 19:00

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Re: Sideways 2018

Luppakorva sikailee taas wrote:
KZ wrote:
Luppakorva sikailee taas wrote:
dadadrlrl wrote:
KZ wrote:

Dead c
Oihan tää citun jees colorflash Oispa levytykset enempi livesetin kaltaisia. Vai onko näillä joku levy mikä on kunnon meininkiä eikä hissuttelua eikä liian lofi? Oisko ihan paska idea tuoda tähän vielä basso mukaan? Ihan vaan tuomaan soundiin möyheyttä.

Vikat kaks levyä, Armed Courage ja Trouble. Molemmissa hyvin vahvasti läsnä sama meno kuin keikalla.

Basso on ihan jo taajuuksiensa takia väärä soitin tohon bändiin, soundin ei kuulu olla taajuusmielessä täyteläinen.

En yhdy näkemykseesi ff

Ei tässä minun näkemyksestä ole kyse.

Juu, missään nimessä subjektiivisista mielipiteistä ei ole kyse, vaan tiukasta faktasta icon_lol

Mut joo, ei tää mikään kynnyskysymys mulle ollu, tuli vaan miäleen. Mutta ilmeisesti olin "väärässä" icon_sad

Offline

#218 10.06.2018 19:13

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Sideways 2018

aina sama kuvio icon_biggrin eikös KZ summiälestä kaikki ambientti ja oliko vielä joku kolmaskin keissi missä tarvittais passo jumputusta. hanki joku rumpukone ja soita sitä aina musan päälle


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#219 10.06.2018 19:23

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009
Posts: 2,031

Re: Sideways 2018

KZ wrote:
Luppakorva sikailee taas wrote:
KZ wrote:
Luppakorva sikailee taas wrote:
dadadrlrl wrote:
KZ wrote:

Dead c
Oihan tää citun jees colorflash Oispa levytykset enempi livesetin kaltaisia. Vai onko näillä joku levy mikä on kunnon meininkiä eikä hissuttelua eikä liian lofi? Oisko ihan paska idea tuoda tähän vielä basso mukaan? Ihan vaan tuomaan soundiin möyheyttä.

Vikat kaks levyä, Armed Courage ja Trouble. Molemmissa hyvin vahvasti läsnä sama meno kuin keikalla.

Basso on ihan jo taajuuksiensa takia väärä soitin tohon bändiin, soundin ei kuulu olla taajuusmielessä täyteläinen.

En yhdy näkemykseesi ff

Ei tässä minun näkemyksestä ole kyse.

Juu, missään nimessä subjektiivisista mielipiteistä ei ole kyse, vaan tiukasta faktasta icon_lol

Mut joo, ei tää mikään kynnyskysymys mulle ollu, tuli vaan miäleen. Mutta ilmeisesti olin "väärässä" icon_sad

Ehkä puuttu minulta hymiö tuosta, saattoi vaikuttaa ryppyotsaiselta. Mutta siis Dead C perustuu niin vahvasti tuohon kokoonpanoon että henk koht koen niiden hiffaavan millä tavalla niiden tulee taidettaan esittää. Ja toi bassottomuus on ihan oikeasti perusteltua siinä mitä noi musaltaan hakee. Ja toki voi subjektiivisesti sanoa että olis parempi jos olis botnea mutta silloin itse näkisin että joku toinen bändi voi välittää tota tarvetta paremmin. Ei tässä ollu mitään tän kummempaa ff


Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

Offline

#220 10.06.2018 19:29

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Sideways 2018

Itelle puskee päänsärkyä KZ:n sössötyksistä. Ne vanhat legendaariset levyt on uniikkeja mm. oman soundinsa takia. Jos missaa koko pointin, niin ei oikein kiinnosta subjektiiviset mielipiteet asiasta.

Led Zeppelinkin ois varmaan raskaampi jos Bonham polkis koko ajan tuplia kyrpänä.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#221 10.06.2018 19:31

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Sideways 2018

tai jos jimmy page nussis aikuisia naisia


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#222 10.06.2018 19:31

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Sideways 2018

zepukka haisee


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#223 10.06.2018 19:31

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Sideways 2018

pimp ON TOPIKKIA


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#224 10.06.2018 22:12

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Re: Sideways 2018

Aattelin vaa ku siin ei ollu bassoo, et jos olis rumpuja myötäilevä bassokuvio messis. Ei varsinainen kritiikki. Nyt noiki sit vihaa mua icon_sad
Aiemmin olen valittanut treblen puutteesta, tämmöstä tää on...

Offline

#225 10.06.2018 22:51

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009
Posts: 2,031

Re: Sideways 2018

No mut hei puurot ja vellit! ff en sanonut että ei saisi kritisoida vaan yritin tuossa edellisellä sivulla kertoa miksi asia on niin kuin on. Just fb:ssä vähän vänkäsin eräässä keskustelussa snadisti vastaan siinä kun noita sanottiin noisebändiksi ja ihmeteltiin miksi soittivat niin hiljaa. Levythän eivät juuri pohjaudu voluumiin vaan vähäeleisyyteen, surinan nyansseihin ja tietyllä tapaa myös minimalistiin, tai asketismiin.

Ja itseasiassa onhan parilla levyllä bassoa siellä täällä  icon_cool


Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

Offline

#226 11.06.2018 09:34

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Posts: 9,272
Website

Re: Sideways 2018

The Comet is Comingilla oli ihan hyviä hetkiä ja fonin soittoa, mutta olis kaivannut jotain.

Sleaford Mods oli festareiden kohokohta itelleni. Ihan helvetin hyvä olo jäi tuosta keikasta ja tanssijalatkin lähti liikkeelle. Andrew on ihana mies  rakkaus  Pääsin hänen facebookiin postaamaan kuvaankin.

Cigarettes After Sex kuulosti tylsältä tusina dream-popilta sen verran mitä nuudeleita syödessä kuuntelin.

Oranssi Pazuzu loi hyvin tunnelmaa ja olis ehkä vaatinut vähän päihdettä että olisi päässyt kunnolla uppoutumaan menoon. Mielellään olisin kuunnellut pidempääkin.

The National olisi pitänyt nähdä 10+ vuotta sitten, mutta onpahan nyt tämäkin ruksattu listalta. Setti painottui uuteen levyyn, mikä sinänsä ihan ok vaikka Sad Songs/Alligator/Boxer matskua toki olisin kuunnellut mieluiten. Harvoin tällaiset isojen lavojen rokkistarat suuria tunteita herättää ja aika perus rutiinilta tämäkin tuntui, vaikka Matt vähän huulta heittikin.

Deerhunter kuulosti hyvältä, mutta dösäaikataulujen ja väsymyksen takia lähdin puolessa välissä kotiin nukkumaan.

Kokonaisuutena ihan hyvät festarit, vaikka ei ehkä ihan täyttänyt odotuksia. Omalta kannaltani olisi saanut tiivistettyä kahteenkin päivään. Teurastamolle ei kaiketi ole enää paluuta, joten sinne on turha enää haikailla. Hyvänä puolena jäähallin kunnolliset sisätilat, jonne monet esiintyjät sopii paremmin kuin aurinkoiseen ulkoilmaan, eikä tuolla ollut sellaisia tungoksia kuin Teurastamolla paikoitellen. Ensi vuonna uudestaan jos on hyviä esiintyjiä. Niin ja kunnollista pizzaa tarjolle saatana!

Offline

#227 11.06.2018 11:10

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Sideways 2018

ei ollu ananaata pitsassa? icon_sad


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#228 11.06.2018 11:39

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Posts: 9,272
Website

Re: Sideways 2018

Käytäväkojuista sai perus lätkämätsi käppäslaisseja  icon_neutral  Oli anananasta.

Offline

#229 11.06.2018 13:07

kaakku
ärrävikanen pelle
Registered: 23.06.2005
Posts: 13,960

Re: Sideways 2018

Minä pidin The Nationalin keikasta, paras mitä näiltä oon nähnyt, toki eilisen tiloissa ihan kaikki oli parasta ikinä. Kyyneleet vaan valui Guilty partyn aikana, osui suoraan "shinne"  itku

Lauantaina Bardo Pond oli mitä mainioin. Tommy Gun Angel lähti juuri niin ihanasti kuin olin aina sen kuvitellutkin lähtevän.

Ihania höpönassuja tuli nähtyä pitkästä aikaa  joukkohali


Varikset komentavat

Offline

#230 11.06.2018 14:00

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Re: Sideways 2018

Draama helmi
Tämä hakkaa paperiteet ja kaikki muutki teet tuhat nolla.

Oaagaada
Hyvää freejazzmeiningi. Jossain vaiheessa fonisti kaato fonistaan jotain nestettä pois. Oliko se sylkeä vai tiivistynyttä vettä vai?

Cigarettes
Kiva bändi, ihan kivaa musaa, mutta sama ku kaikissa shoegaze bändeissä eli oispa hyviä melodioita.

Sleaford mods
Näin muutaman biisin verran. Hyvää settii, pitää kattoo millasia levytyksiä näillä on. Tekeekö se toinen jannu keikalla muutako pistää biisin soimaan ja heiluu?

Siinai
Ekana tuli paras biisi ni siitä oli hyvä sit siirtyä pazuzuun.

Oranssi pazuzu
Hyvä peuk

Nautitut ruoka-annokset:
Vegeburgeri Thaigerista. Hintaan nähden melko miniatyyri. Ja melkein lämmin ff
Fish n chips. Ihan kiva.
Meatlessista burgeri. Ihan kiva, vähä reilusti soosii.

Otin kotoa viinipullon korkin ja ostin kuohuviinin. Se korkki vähän pullahteli ulos paineen johdosta.

Kai se on hyvä että festari siirtyi isompiin tiloihin, kun tuolla oli niin mukavan väljää. On tämä vielä aika paljo pienempi tapahtuma ko Flow, mikä on hyvä asia.

Last edited by KZ (11.06.2018 14:01)

Offline

#231 11.06.2018 14:30

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: Sideways 2018

shax-enks wrote:
dadadrlrl wrote:

Tulipahan soitettua. Hyvin se kai meni. Jospa tästä nyt vähän piristyis.

Hyvä setti kyl teillä. Harmittavan vähän yleisöä mut aika oli mitä oli.

Tänks Shanks!

Offline

#232 11.06.2018 14:32

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: Sideways 2018

no pitää kai sunnuntaistakin jotain lätistä. muuten olen kyl sitä mieltä että kaksi päivääkin olis ehkä riittänyt, mutta en valita. paitsi kaljan hintaa mad

niin, ei sitä ikinä pääse ajoissa mestoille vaikka mikä olisi, nyt pelipaikkaa lähestyessä kuului hyvänkuuloista musaa, ilmeisesti jane weaver joka lopetti just ku pääsin sisälle. näkiks kukaan, oliks hyvä, pitäiskö tutustuu? tosin jos se on hyvä ni harmittais ihan sikana etten kunnolla edes yrittänyt tsekkailemaan. en tiedä mistä johtui, mutta sunnuntaina ei päässytkään ihan suoraan sisälle, tarkastukset tuntuivat olevan perusteellisempia. itseäni ei tosin juuri tarkastettu, kun ei ollut kuin huppari kassissa,

no ruusut soitti sitten päälavalla. en ole jaksanut tsekkailla mikä tämä hypetetty "superbändi" nyt onkaan, tyypit ilmeisesti pitäis tietää muista hommista, mutta en kyl suoraan tunnistanu ketään, ja musakin oli lähinnä semmosta ylex-listapoppia mitä nyt pari kolme biisiä väijyin, että lähdin sit basementtiin tsekkailemaan jatsia.

siellähän oli sitten oaagaada paikkaamassa keuhkoja, eli kuten sami spiikissään totesi ettei keuhkoja voi tietenkään kukaan korvata, mutta kunhan nyt soittelevat, ja hyvinhän tuo toimi. varsinkin se mount everest trio -coveri orinoco flow (eiq biggrin) oli komean kuuloinen.

seuraavaksi sleaford mods ja olihan se ihan kelpo mesoamista ja se toinen jannu tosiaan vain paineli nappeja ja joi kaljaa, kuten silloin flowssakin pari vuotta sitten, mutta mikäs siinä tongue

cigarettes after sexiä tuli hieman tsekkailtua sitten ulkona, semmoista laiskanpulskeaa soittoa, semmoista ihan jees, mutta biisimatsku ei ollut tuttua eikä muutenkaan herättänyt intohimoja. vokalistista tuli mieleen conchita wurst, kun parta oli mutta aika naismainen ääni.

siitä hiippailin sitten kellarin kuuntelemaan hetkeksi visible cloaksia, joka oli ihan mukavaa soundia. vaan sieltä sitten oranssi pazuzuun, joka oli kyllä hyvä, mutta en tiedä johtuiko kisaväsymyksestä vai siitä että pelkästään kaljan voimalla oltiin nyt liikkeellä ettei mitään kummempaa hurmosta saanut päälle koko päivänä.

seuraavaksi natikka olikin ainoa vaihtoehto, ja kyllähän sitä kuunteli brooklyn bel airia siemaillessa, mutta kun en bändiä sillai tunne niin ei mulla mitään erityissuhdetta ole noihin biiseihin, semmosta perus indierokkia tai jotain. ja lopuksi sitten illan kovin nimi: deerhunter

ja tosiaan tähänkin bändin olen tutustunut vasta parin vuoden sisällä ja jossain vaiheessa innostuin muutaman levynkin ostamaan, mutta suurempi tutustuminen on vähän jäänyt. ihan hyvä oli ja se helikopteri-biisi taisi tulla josta tykkään, mutta en tiedä oliko sinne melkein eturiviin nuo soundit vähän puuroiset tai jotain, ei ihan mulle ollut niin kova juttu kuin olisin ehkä toivonut, ihan hyvä keikka kyllä.

ja keikan jälkeen olikin pieni rotsimiitti ja piti sitten lähteä vielä jatkoille Karhu Ministeriin, no mikä ettei! icon_biggrin tongue

kaiken kaikkiaan ihan hyvät festit, järjestelyt ja tapahtumapaikka toimivat mielestäni yllättävänkin hyvin, tosin siitä yläkerran kapeasta tilasta jäi vähän nihkeät fiilikset mutta sou not. ensi vuonna jos järjestetään samassa paikassa niin tulee luultavasti ennakkoliput hankittua. ja jos sitten saataisiin taas hieman parempaa pizzaa paikalle...


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#233 11.06.2018 14:49

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: Sideways 2018

KZ wrote:

Aattelin vaa ku siin ei ollu bassoo, et jos olis rumpuja myötäilevä bassokuvio messis. Ei varsinainen kritiikki. Nyt noiki sit vihaa mua icon_sad
Aiemmin olen valittanut treblen puutteesta, tämmöstä tää on...

Sua kukaan vihaa. Välillä vaan ottaa raskaasti kun jostain erimielisyyksistä musa-asioissa tehdään stadikan kokoisia draamoja. Jos joku on sun kanssa eri mieltä, niin se ei ole henkilökohtainen hyökkäys sua kohtaan. Jos pitkän linjan perehtynyt fani avaa omia näkemyksiään bändin musiikista, johon olet itse toivonut suosituksia ja todennut ne omiin korviin kelvottomiksi, niin luulis riittävän, että toteaa ettei oo oma kuppi teetä.

Joo, hyvä mun on sanoa mun (tai ton yhden tyypin, joka asuu mun pään sisällä) möläytyshistorialla, mutmut nii.

Offline

#234 11.06.2018 15:00

Varvi H. Einstein
Member
Registered: 01.11.2017
Posts: 244

Re: Sideways 2018

Upeita twerkkailijoita Adikialla!

Offline

#235 12.06.2018 09:27

Tomsk
ilmeisesti LUCKY MAN
From: Street of George
Registered: 03.02.2006
Posts: 12,617

Re: Sideways 2018

Cigarettes After Sex soitti REO Speedwagonia!


Sent from my iPhone 16

Offline

#236 12.06.2018 10:05

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: Sideways 2018

Tomsk wrote:

Cigarettes After Sex soitti REO Speedwagonia!

Samana päivänä kuunneltiin treeniksella Evan Dandon versio samasta biisusta kun pakattiin kamppeita. Ei tarvii paljoa pohtia kumpi versio on parempi.

Offline

#237 12.06.2018 13:09

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: Sideways 2018

dadadrlrl wrote:
Tomsk wrote:

Cigarettes After Sex soitti REO Speedwagonia!

Samana päivänä kuunneltiin treeniksella Evan Dandon versio samasta biisusta kun pakattiin kamppeita. Ei tarvii paljoa pohtia kumpi versio on parempi.

mikä biisi?

nyt olis muuten ensi vuoden piletit hetken aikaa myynnissä satasella, sitten varmaan kaksinkertaistuu hinta tms. icon_surprised


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#238 12.06.2018 13:40

Tomsk
ilmeisesti LUCKY MAN
From: Street of George
Registered: 03.02.2006
Posts: 12,617

Re: Sideways 2018

psykokarkki wrote:
dadadrlrl wrote:
Tomsk wrote:

Cigarettes After Sex soitti REO Speedwagonia!

Samana päivänä kuunneltiin treeniksella Evan Dandon versio samasta biisusta kun pakattiin kamppeita. Ei tarvii paljoa pohtia kumpi versio on parempi.

mikä biisi?

nyt olis muuten ensi vuoden piletit hetken aikaa myynnissä satasella, sitten varmaan kaksinkertaistuu hinta tms. icon_surprised


Sent from my iPhone 16

Offline

#239 12.06.2018 20:12

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Sideways 2018

kaakku wrote:

Minä pidin The Nationalin keikasta, paras mitä näiltä oon nähnyt, toki eilisen tiloissa ihan kaikki oli parasta ikinä. Kyyneleet vaan valui Guilty partyn aikana, osui suoraan "shinne"  itku

Lauantaina Bardo Pond oli mitä mainioin. Tommy Gun Angel lähti juuri niin ihanasti kuin olin aina sen kuvitellutkin lähtevän.

Ihania höpönassuja tuli nähtyä pitkästä aikaa  joukkohali

Eipä tähän paljoa lisättävää. Vaikka sitä kuinka yrittää suunnitella näkevänsä taas sen ja sen bändin, niin lopulta tuli aika vähän nähtyä, mutta ne harvat olivat sitten suurimmaksi osaksi aivan parhautta.

Vesta kuulosti varsin hyvältä ja harmitti kun tuli alku missattua. Samoin missasin Rättö & Lehtisalon ja Nyosin, mutta minkäs teet... Makthaverskan ei ihan täysillä lähtenyt, mutta sen sijaan Bardo Pond toimi juuri niin hyvin, kuin olin toivonutkin. Joni Ekman & Koira veti kyllä juurikin niin riemullisen ja viihdyttävän keikan, kuin vaan voi olla. Loppuilta tuli haahuiltua jossain. Teksti-TV:seen yritin, mutta paikka oli muistaakseni täynnä. Loppuillasta menin viinipullonkin vielä ostamaan (en nyt sentään ihan yksin) ja hajotin senkin. Jossain vaiheessa tajusin olevani klo 6 jälkeen aamulla jossain päin Kalliota kävelemässä eli sunnuntaina en nyt ihan ekoihin bändeihin jaksanut.

Sleaford Mods on tullut nyt missattua ja niin monta kertaa, että kaipa se on sitten kohtaloni  grin  Cigarettes After Sex soitti sen yhden hyvän hittibiisin. Muuten oli ehkä vähän laimeaa menoa. Ezra Furmania tuli vissiin hetki ennen Nationalia vilkaistua. Ei juuri suurempia mielikuvia herättänyt. National olikin sitten minustakin todella hyvä. Tykkään siitä uudestakin levystä ja siksi ei haitannut, vaikka paljolti sitä soittivat. Edellisen päivän yllättävän jenkkikohtaamisen jälkeen (erään foorumistin kattoterassilla kohtasimme varsin hyvässä nousussa olleen jenkkiseurue lauantaina) keikan kohokohta oli ehkä kuitenkin Bloodbuzz Ohio  roll Deerhunter kuulosti myös hyvältä, vaikka muistikuvat keikasta eivät ihan selkeimmät olekaan (kuten eivät itse asiassa koko festaristakaaan. Ehkä vähän vähemmälläkin ruukuttamisella olisi pärjännyt  grin )


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#240 12.06.2018 21:05

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Re: Sideways 2018

Viddu pitäskö ihan rehvakkaasti vaan rykästä noi earlybirdit...

Offline

Board footer

Powered by FluxBB