#31 18.04.2014 02:01

Kuvainraastaja
Member
Registered: 15.06.2011
Posts: 757

Re: Tee oma Putous-hahmo

samulj wrote:

oskillaattorina toimiminen Tangerine Dream -yhtyeen Euroopankiertueella 70-luvulla.

roll


Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.

Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.

Offline

#32 18.04.2014 07:29

tigrushka
ehkä yläosaton Mona Lisa
From: Boele-le-le de l'Ouest
Registered: 04.11.2006
Posts: 30,202

Re: Tee oma Putous-hahmo

vahvaa peukkua taas peuk

miten olisi tunnariksi Miihkali Jaksosen "Working Day And Night" ?


Oikean colorscroll rytmin kiinni icon_cool saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
tumblr_n8cftoDpRj1td2wqmo1_250.gif
Jotain tanssin bez biggrinpeuk eiq ja fall joo.

Offline

#33 18.04.2014 12:02

tigrushka
ehkä yläosaton Mona Lisa
From: Boele-le-le de l'Ouest
Registered: 04.11.2006
Posts: 30,202

Re: Tee oma Putous-hahmo

Pari ehdokasta lisää:

Matti ja Teppo: Mä joka päivä töitä teen

ja


Oikean colorscroll rytmin kiinni icon_cool saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
tumblr_n8cftoDpRj1td2wqmo1_250.gif
Jotain tanssin bez biggrinpeuk eiq ja fall joo.

Offline

#34 18.04.2014 14:54

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,478
Website

Re: Tee oma Putous-hahmo

samulj wrote:

Pätkä Työläinen, freelancer

• Pekka ja Pätkä -leffoista tutun Masa Niemen näköinen ja oloinen touhukas hahmo
• Pätkä on pakonomaisesti itseään työllistävä "elämän freelancer", joka tarttuu kaikkiin vastaantuleviin tapahtumiin ja asioihin potentiaalisina työtilaisuuksina
• hokema: "Tämä duunihan ei varsinaisesti minulle kuulu, mutta…"
• marssiessaan lavasteista kameroiden eteen Pätkä huudahtaa studiobändin huomatessaan: "Tämä duunihan ei varsinaisesti minulle kuulu, mutta…", ja kävelee suoraan orkesterin pilttuuseen napaten rumpalilta kapulat ja paukuttaa impromptu rumpusoolon. Kesken haastattelun hän heittää hokemansa, valtaa kuvaajalta yhden studion kameroista ja zoomailee pitkin seiniä. Pätkän haastattelu päättyy, kun Pätkä nappaa pahaa-aavistamattomalta juontajalta mikin ja alkaa juontamaan. Studiohenkilökunta tulee irroittamaan mikkiä ja kantaa juontoaan jatkavan Pätkän pois kuvasta. Mainostauko.

Insertti:
Kuvausryhmä seuraa tyypillistä Pätkän päivää. Pätkä kävelee kaupungilla ja kertoo siitä, kuinka hän työllistää itseään: "Työtilaisuuksia on kaikkialla. Täytyy vain uskaltaa heittäytyä ja syleillä maailmaa yhtenä suurena työllistäjänä."

Pätkä ohittaa kävellessään taskuun parkeerausta yrittävän auton, huudahtaa "Tämä duunihan ei varsinaisesti minulle kuulu, mutta…", ja singahtaa salamana auton takapuolelle viittilöimään ja ohjailemaan operaatiota. Taskuun parkkeeraus ei lukuisista yrityksistä huolimatta ota onnistuakseen. Pätkä jatkaa viittilöimistä ja estää auton parkkeeraajaa saamasta autoa paikoilleen seisomalla keskellä parkkiruutua. Auton ratin takaa nousee vihainen leijonapaitakaappi, ja kartturin paikalta toinen. Pätkä pakenee paikalta.

Kaupunkikierros jatkuu. Pätkä kertoo työhistoriastaan, hänellä on omien laskujensa mukaan ollut noin 8000 ammattia, eksottiisimpina mm. hiihtohissitehtaan penkkien sisäänistujan äitiyslomansijaisuus Baijerissa sekä oskillaattorina toimiminen Tangerine Dream -yhtyeen Euroopankiertueella 70-luvulla. Pätkän muistellessa vanhjoja duunejaan kuvausryhmä ja Pätkä ohittavat pidätystä suorittavan poliisipartion. Pätkä toteaa työtilaisuutensa tulleen ja lausuu jo tutuksi käyneen "Tämä duunihan ei varsinaisesti minulle kuulu, mutta…" -hokeman, napaten toisen poliisin vyöltä etälamauttimen. Pätkä ampuu pidätettävää etälamauttimella, kunnes tämä lyhistyy kadulle, poimii poliisilta myös pampun ja alkaa mätkimään lamautettua. Toinen poliiseista etälamauttaa puolestaan Pätkän ja alkaa kollegansa kanssa pamputtaa tätä.

Insertti2:
Pätkä kertoo kotonaan itsetyöllistämishistoriastaan hiljaisella äänellä, keittiön pöydän ääressä vastavaloon kuvattuna: "Sehän alkoi siinä murrosiän kynnyksellä, niinkuin niin monella muullakin kaltaisellani. Ei siitä kavereiden kanssa silloin paljon puhuttu, salassa minä itsetyöllistin vuosikausia, esimerkiksi peiton alla pienimuotoisia puukäsitöitä vuollen, kun muu talon väki oli jo nukkumassa. Nykyään näistä asioista voi kyllä jo melko vapaasti keskustella, toki tilannetajua täytyy sen verran olla, että ei esimerkiksi ventovieraiden ja vanhemman väen kanssa välttämättä…"

E: Insertti2 lisätty

NO NYTKYLLÄ roll roll roll


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#35 18.04.2014 17:38

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Tee oma Putous-hahmo

Jösses mitä friikkejä ootte, mutta laitetaan kuitenkin :peul:


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#36 18.04.2014 19:50

samulj
Member
From: Se missä hyvää
Registered: 04.05.2007
Posts: 1,503

Re: Tee oma Putous-hahmo

tigrushka wrote:

Matti ja Teppo: Mä joka päivä töitä teen

Tämä tuli tänään itselläkin mieleen. Tästä semmonen editti, jossa ei mitään turhaa löpötystä "kaiken teen mä siksi vain" yms yms, vaan luupataan tuota päälausetta vaan loputtomiin.

Offline

#37 18.04.2014 19:55

tigrushka
ehkä yläosaton Mona Lisa
From: Boele-le-le de l'Ouest
Registered: 04.11.2006
Posts: 30,202

Re: Tee oma Putous-hahmo

samulj wrote:
tigrushka wrote:

Matti ja Teppo: Mä joka päivä töitä teen

Tämä tuli tänään itselläkin mieleen. Tästä semmonen editti, jossa ei mitään turhaa löpötystä "kaiken teen mä siksi vain" yms yms, vaan luupataan tuota päälausetta vaan loputtomiin.

peuk

vielä löytyisi tämä:
Sinikka Sokka ja Vuosaaren Lapsikuoro: Isän ja äidin työlaulu  hihi


Oikean colorscroll rytmin kiinni icon_cool saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
tumblr_n8cftoDpRj1td2wqmo1_250.gif
Jotain tanssin bez biggrinpeuk eiq ja fall joo.

Offline

#38 19.04.2014 13:50

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,478
Website

Re: Tee oma Putous-hahmo

tigrushka wrote:
samulj wrote:
tigrushka wrote:

Matti ja Teppo: Mä joka päivä töitä teen

Tämä tuli tänään itselläkin mieleen. Tästä semmonen editti, jossa ei mitään turhaa löpötystä "kaiken teen mä siksi vain" yms yms, vaan luupataan tuota päälausetta vaan loputtomiin.

peuk

vielä löytyisi tämä:
Sinikka Sokka ja Vuosaaren Lapsikuoro: Isän ja äidin työlaulu  hihi

onks tää se työtä työtä työtä tehdään jotta jotta leipää syödään? biggrin


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#39 19.04.2014 17:13

tigrushka
ehkä yläosaton Mona Lisa
From: Boele-le-le de l'Ouest
Registered: 04.11.2006
Posts: 30,202

Re: Tee oma Putous-hahmo

psykokarkki wrote:
tigrushka wrote:
samulj wrote:
tigrushka wrote:

Matti ja Teppo: Mä joka päivä töitä teen

Tämä tuli tänään itselläkin mieleen. Tästä semmonen editti, jossa ei mitään turhaa löpötystä "kaiken teen mä siksi vain" yms yms, vaan luupataan tuota päälausetta vaan loputtomiin.

peuk

vielä löytyisi tämä:
Sinikka Sokka ja Vuosaaren Lapsikuoro: Isän ja äidin työlaulu  hihi

onks tää se työtä työtä työtä tehdään jotta jotta leipää syödään? biggrin

on hihi


Oikean colorscroll rytmin kiinni icon_cool saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
tumblr_n8cftoDpRj1td2wqmo1_250.gif
Jotain tanssin bez biggrinpeuk eiq ja fall joo.

Offline

#40 23.06.2014 15:03

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,154

Re: Tee oma Putous-hahmo

PUTOUS ETSII KÄSIKIRJOITUSHARJOITTELIJAA

MTV:n suurmenestys, suora viihdeohjelma Putous etsii syksyllä alkavalle kuudennelle tuotantokaudelle käsikirjoitusharjoittelijaa. Harjoittelijalta edellytetään huumorintajua, rohkeutta, idearikkautta, ryhmätyötaitoja sekä nopeaa kynää. Harjoittelija työskentelee ohjaajan ja käsikirjoittajien apuna.

HAKUTEHTÄVÄT:

Kirjoita yksi Putouksen Viikkokatsaukseen sopiva uutisparodiainsertti sekä yksi studiolavasteissa toteutettava livesketsi. Insertin pitää olla kestoltaan alle kaksi minuuttia (max 2 liuskaa) ja livesketsin alle neljä minuuttia (max neljä liuskaa). Näyttelijöitä on käytettävissä kahdeksan.

Lähetä hakutehtävät 23.6. mennessä osoitteeseen putous@yellowfilm.fi otsikolla "Käsikirjoitusharjoittelija Putoukseen". Hakutehtävien perusteella kutsumme osan hakijoista haastatteluun.

samulj pistäny hakemusta menemään? vielä kerkee  dance


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#41 23.06.2014 21:06

tigrushka
ehkä yläosaton Mona Lisa
From: Boele-le-le de l'Ouest
Registered: 04.11.2006
Posts: 30,202

Re: Tee oma Putous-hahmo

Paskaa pikahahmoa pukkaa:

Salde-Jarde

- tämän vetää Iina Kuustonen tutuilla rillit, hönöhampaat ja puhevika -maneereillaan
- ilmoittaa nimensä pontevasti, ärlää sorlauttaen
- lempiruoka on "salde" eli salaatti
- ei puhu mistään muusta

tätsit icon_arrow


Oikean colorscroll rytmin kiinni icon_cool saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
tumblr_n8cftoDpRj1td2wqmo1_250.gif
Jotain tanssin bez biggrinpeuk eiq ja fall joo.

Offline

#42 23.06.2014 21:57

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Tee oma Putous-hahmo

tigrushka wrote:

Paskaa pikahahmoa pukkaa:

Salde-Jarde

- tämän vetää Iina Kuustonen tutuilla rillit, hönöhampaat ja puhevika -maneereillaan
- ilmoittaa nimensä pontevasti, ärlää sorlauttaen
- lempiruoka on "salde" eli salaatti
- ei puhu mistään muusta

tätsit icon_arrow

Mutta tässä ois potentiaalia, lisää vaan kaikkia urpoja ruokalyhennelmiä; "broisku", "parmis", "srirris", ""roofuudis" jne., sellainen juntahtava foodie kenties?


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#43 24.06.2014 05:48

tigrushka
ehkä yläosaton Mona Lisa
From: Boele-le-le de l'Ouest
Registered: 04.11.2006
Posts: 30,202

Re: Tee oma Putous-hahmo

noiseidea wrote:
tigrushka wrote:

Paskaa pikahahmoa pukkaa:

Salde-Jarde

- tämän vetää Iina Kuustonen tutuilla rillit, hönöhampaat ja puhevika -maneereillaan
- ilmoittaa nimensä pontevasti, ärlää sorlauttaen
- lempiruoka on "salde" eli salaatti
- ei puhu mistään muusta

tätsit icon_arrow

Mutta tässä ois potentiaalia, lisää vaan kaikkia urpoja ruokalyhennelmiä; "broisku", "parmis", "srirris", ""roofuudis" jne., sellainen juntahtava foodie kenties?

icon_lol


Oikean colorscroll rytmin kiinni icon_cool saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
tumblr_n8cftoDpRj1td2wqmo1_250.gif
Jotain tanssin bez biggrinpeuk eiq ja fall joo.

Offline

#44 24.06.2014 09:15

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Tee oma Putous-hahmo

Todettakoon, että en ole katsonut Putousta sekuntiakaan.


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#45 24.06.2014 10:22

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,033

Re: Tee oma Putous-hahmo

noiseidea wrote:

"srirris"

017


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#46 24.06.2014 17:33

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,033

Re: Tee oma Putous-hahmo


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#47 24.06.2014 18:16

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Tee oma Putous-hahmo

barton_funk wrote:
noiseidea wrote:

"srirris"

017

kuva_sriracha.jpg

Ja ei, kukaan ei toivottavasti oikeasti kutsu sitä tuolla nimellä.

Last edited by noiseidea (24.06.2014 18:16)


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#48 14.09.2014 18:39

samulj
Member
From: Se missä hyvää
Registered: 04.05.2007
Posts: 1,503

Re: Tee oma Putous-hahmo

Pitäisköhän herätellä tätä asiaa taas henkiin. Uudet Putoukset kohta ruudussa.

Yritin aamulla lämmitellä vähän tällaista ajankohtaista hahmoa:

Nimi: Oltermanni
Habitus: Vanhempi mies, ruuminrakenteeltaan sylinterimäinen, pukeutuu keltaiseen, rasvainen iho, rasvaiset jutut, puhuu suomea pietarilaisittain murtaen
Ammatti: "juuston" "höylääjä", meijerituotteiden suoramyyjä
Hokema: ihan mitä tahansa, kunhan se sanotaan sormilla "hipsuttelemalla" elikkäs "lainausmerkkejä" "vilkuttaen"

Oltermanni lempattiin itärajan takaa putinin juustopakotteiden myötä takaisin kotikonnuilleen Pohjanmaalle. Vuodet juustoalan myyntitykkinä ja "pelimiehenä" Suur-Pietarin alueella ovat saaneet Oltermannin unohtamaan juurensa, mutta nyt hän haluaa löytää ne uudelleen.

Käyttää taajaan "hipsuja" puhuessaan. Laukoo "kaksimielisiä" paskoja  "puujalkavitsejä", joissa ei ole mitään tolkkua. Kukaan ei oikein esim. ota selvää mitä Oltermannin "juuston" "höyläys" sitten loppupeleissä tarkoittaakaan.

Offline

#49 14.09.2014 18:39

samulj
Member
From: Se missä hyvää
Registered: 04.05.2007
Posts: 1,503

Re: Tee oma Putous-hahmo

Vähän ruosteessa vielä, mutta kyl se tästä kato.

Offline

#50 15.09.2014 05:55

tigrushka
ehkä yläosaton Mona Lisa
From: Boele-le-le de l'Ouest
Registered: 04.11.2006
Posts: 30,202

Re: Tee oma Putous-hahmo

Oltermannille iso peuk

tunnariksi sopisi Erkki "Eki" Liikasen "Kolmen konstin timpermanni" (timpermanni muutetaan toki oltermanniksi)


Oikean colorscroll rytmin kiinni icon_cool saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
tumblr_n8cftoDpRj1td2wqmo1_250.gif
Jotain tanssin bez biggrinpeuk eiq ja fall joo.

Offline

#51 15.09.2014 09:38

Hassuttelija
jäbä joka diggaa Sufjanin uusinta ihan homona
Registered: 29.01.2010
Posts: 26,267

Re: Tee oma Putous-hahmo

http://www.mtv.fi/putous/

Kohta alkaa live-lähetys, jossa selviää uudet Putous-näyttelijät. Jännittää hitokseen.


THs56SD.gif

In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.

Offline

#52 15.09.2014 09:56

Hassuttelija
jäbä joka diggaa Sufjanin uusinta ihan homona
Registered: 29.01.2010
Posts: 26,267

Re: Tee oma Putous-hahmo

Mari Perankoski, Antti Holma, Essi Hellén, Joonas Nordman, Kari Ketonen, Niina Koponen, Ville Tiihonen ja Jenni Kokander. Ohjelman juontaa Heikki Paasonen.

017


THs56SD.gif

In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.

Offline

#53 15.09.2014 10:10

Hassuttelija
jäbä joka diggaa Sufjanin uusinta ihan homona
Registered: 29.01.2010
Posts: 26,267

Re: Tee oma Putous-hahmo

Ai niin täähän oli vähän väärä toba, mut ihassama.


THs56SD.gif

In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.

Offline

#54 15.09.2014 10:27

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,154

Re: Tee oma Putous-hahmo

Hassuttelija wrote:

Mari Perankoski, Antti Holma, Essi Hellén, Joonas Nordman, Kari Ketonen, Niina Koponen, Ville Tiihonen ja Jenni Kokander. Ohjelman juontaa Heikki Paasonen.

017

reps  icon_oak  snore


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#55 15.09.2014 10:58

samulj
Member
From: Se missä hyvää
Registered: 04.05.2007
Posts: 1,503

Re: Tee oma Putous-hahmo

Smaa. Heikki Paasonen ei kyl nappaa millään tasolla. Näyttelijät suurimmaksi osaksi nevöhööd-osastoa, mutta sehän ei tarkoita, etteikö homma toimis.

Offline

#56 16.09.2014 02:36

Okko
Kanisteriäijä
From: HS VISIO
Registered: 07.11.2006
Posts: 3,116
Website

Re: Tee oma Putous-hahmo

noiseidea wrote:
barton_funk wrote:
noiseidea wrote:

"srirris"

017

http://www.hisandhers.fi/img/kuva_sriracha.jpg

Ja ei, kukaan ei toivottavasti oikeasti kutsu sitä tuolla nimellä.

mun äiti kutsuu   biggrin


VFjVKbO.gif

Offline

#57 06.10.2014 02:44

samulj
Member
From: Se missä hyvää
Registered: 04.05.2007
Posts: 1,503

Re: Tee oma Putous-hahmo

Äh, nyt vasta hokasin tuon käsikirjoittajaharjoittelijailmoituksen. Ens vuonna haku päälle!

Offline

#58 14.09.2018 09:34

tigrushka
ehkä yläosaton Mona Lisa
From: Boele-le-le de l'Ouest
Registered: 04.11.2006
Posts: 30,202

Re: Tee oma Putous-hahmo

Marina Ruikunen

Valittavalla äänellä kännykkäänsä kailottava luulosairas blondi, joka avautuu terveydentilastaan tyyliin "Pitää varata aika lääkäriin, kun mä oon lihonu, mulla on varmaan diabeteskin.", "Mä oon laihtunu! Mulla on sukupuolitauti.", "Mä oon puhelimessa, ei mulla oo kaiutin päällä."

(juuh, tämä tyyppi on nimeä lukuun ottamatta tosi: olen nimittäin töissä muutaman kerran törmännyt kuvatunkaltaiseen ihmiseen taukotilassa)


Oikean colorscroll rytmin kiinni icon_cool saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
tumblr_n8cftoDpRj1td2wqmo1_250.gif
Jotain tanssin bez biggrinpeuk eiq ja fall joo.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB