You are not logged in.
ekaa kertaa vinskalta, tää on ollu mulle aina semmonen väliinputoajalevy, mutta hyvähän tää on, ongelmana vaan että niin pitkiä biisejä (ja pari liian lyhyttä)
Kun kuulin Animalsin ensimmäistä kertaa, se tuntui ihan älyttömältä kitaravinguttelulta. Nykyään pidän sitä ilman muuta yhtenä Pink Floydin parhaista.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
ompa upean kuulonen levy tämä. jostain syystä olen skipannut tämän kuuntelua tähän päivään asti, koska olen kuvitellut sen olevan tavanomaisempaa jahtia, mutta erinomainen psykedeelinen fuusio rillutteluhan tämä. meni heti tilaukseen levy.
ompa upean kuulonen levy tämä. jostain syystä olen skipannut tämän kuuntelua tähän päivään asti, koska olen kuvitellut sen olevan tavanomaisempaa jahtia, mutta erinomainen psykedeelinen fuusio rillutteluhan tämä. meni heti tilaukseen levy.
uskaltaiskohan tuota taas joskus kokeilla? toistaiseksi pari kertaa vuosien mittaan yrittänyt enkä saanut sitä yhtään mitään irti
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
mutta minä tahdon olla mystinen metsätyömies
levy 4, joka onkin suosikkini.
Stickmen with Ray Guns - Grave City LP
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
beat on the brat with a baseball bat oh yeah