You are not logged in.
kattelin eilen illasta tätä....
koko keikan on joku siis jaksanut pitää kameraa ja kuvata, ja yllättävän hyvä soundi myös. harmi ettei päässyt aikoinaan ite paikalle... olin vasta 12v, joten ei tainnut muutenkaan oikeen tietää mitä jännää musiikin saralla tapahtuu (paitsi että koulukaverit diggailivat guns'n'rosesia... ja tytöt new kids on the blockia)
^ on tullut katsottua myös. Ite olisin halunnut mennä, mutta ei oikein ikä riittänyt festareilla käymiseen (vanhempieni mielestä) ja toisaalta käteisvarani olivat luultavasti noin 5 markkaa. Isoveljeni sen sijaan pääsi paikan päälle
Paras "non-album/unreleased" biisi = D-7.
Eikös toi ole Wipersin biisu?
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
rc-lungen wrote:KZ wrote:Paras "non-album/unreleased" biisi = D-7.
Eikös toi ole Wipersin biisu?
tietysti Wipersin versio myös hyvä. Return of the Ratin tekivät myös.
ja sekin ihan 5/5-coveri
Keitä sinne The Nirvana Experiencen keikalle on lähdössä?
bzort glorf bööth
olikin steve albini t: klikinsäästäjä
Each Sunday, Pitchfork takes an in-depth look at a significant album from the past, and any record not in our archives is eligible. Today we explore the radical underbelly of Nirvanas 1992 compilation Incesticide.
Onpa taas laadukasta uutisointia Soundilta. Eikös tuo koko "kampanja" ollut vähän niin kuin vitsi.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Kuuntelen nyt vasta ekaa kertaa tätä BBC:lle äänitettyä tulkintaa Something in the waysta. Hieno versio, kantsii tsekata jos tykkää biisistä:
Toki tämä alkuperäinen aina jysähtää. Jännä tunnelma tässä, kun ilmeisesti äänitetty vähän puolihuolimattomasti Kurtin kitara epävireisenä studion miksaushuoneessa, jonka vuoksi matalat taajuudet ovat teknisesti ihan päin helvettiä, ylikorostuneet, mutta tietysti jätetty siksi että biisin tunnelma on tämän vuoksi poikkeuksellisen painostava. Paras kappale.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Nyt näyttää vahvasti siltä, että Nirvana tekee paluun lavoille tulevana viikonloppuna
vähän kyllä vaikuttaa ettei kurt taaskaan vastannut puheluun
Maria Veitola sano Tähdet tähdet ohjelmassa, että sen mielest Smells like teen spiritiä ei kuulu/pidä esittää siin ohjelmas. Et se on vähä samal taval tyhmää ku et Nirvana paitoja myydään jossain henkkamaukas.
Maria Veitola sano Tähdet tähdet ohjelmassa, että sen mielest Smells like teen spiritiä ei kuulu/pidä esittää siin ohjelmas. Et se on vähä samal taval tyhmää ku et Nirvana paitoja myydään jossain henkkamaukas.
Ja mikä on oma mielipiteesi asiasta?
maria veitola
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Oon kyllä itse ihan samoilla linjoilla, että käytännössä kantaaottavien kappaleiden esittäminen jossain viihdekontekstissa on kyseenalaista samalla tavalla kuin jokseenkin epämääräinen voiton tuottaminen (kuolleiden) artistien logoilla, oli sit Maria Veitola tai ei.
no tossa on kyl perää, mut toisaalta smells like teen spirit on varmaan ehtinyt ryvettyä jo jonkun verran ja on tietynlaisessa ikivihreän asemassa kuitenkin. en kyl tiedä mistä tähdet, tähdet ohjelma edes kertoo.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Joo tossa ohjelmassa tähdet eli joukko kotimaisia laulajia esittää biisejä ja tuomarit kommentoi.
bzort glorf bööth