You are not logged in.
oisko dirty projectors kuitenkin tän hetken paras bändi, tämäkin levy on kyllä ehta mestariteos
Takautuvasti:
Tuxedomoonia spodifaista
Tangerine dream - le parc lp
Cheap trickin live at budokan viteoita tubesta
Brainticket - cottonwoodhill lp
The dream syndicate - ghost stories lp
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Died pretty - mirror blues
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mahlerin Ylösnousemussinfonia. Kun pidän edelleen taukoa Wagnerin Parsifalista ja Bachin passiot eivät erityisemmin kiinnosta, niin ajattelin, että tämä sopisi pääsiäismusiikiksi.
ash ra tempel
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Too Slown basisti soitti aikoinaan tällaisessa poppoossa kuin The Weasels, joka ei kai koskaan soittanut keikan keikkaa, mutta jätti sentään jälkeensä pitkäsoiton (spotify-linkki). Oivallista indiepoppia ja hyviä biisejä. Toinen kitaristi vaikutti vissiin aikanaan myös Preesens-yhtyeessä, mikäli oikein käsitin.
Suosittelen taking drugs to make music to take druqks to eiq
Täällä soi peter jefferies & robbie muir: swerve 2 x 7"
Suosittelen taking drugs to make music to take druqks to eiq
kuuntelin aamusta, ihan loppuun asti en jaksanut, kun alkoi olemaan turhan samantyylisiä veteliä noi biisit (ei just sellasta mitä jaksais itte kuunnella pahemmin)... mut kyl noista varmaan ihan hyvän 3-4:n biisin ep:n sais
Dulcimer - room for thought lp
The Clash London Calling
Jotkut sanovat tätä maailman parhaaksi levyksi. Onhan tässä useampi hyvä biisi, mutta tulee ähky, vaikka tämä on tuplaksi lyhyt.
The Clash London Calling
Jotkut sanovat tätä maailman parhaaksi levyksi. Onhan tässä useampi hyvä biisi, mutta tulee ähky, vaikka tämä on tuplaksi lyhyt.
sandinista on parempi mut eihän tuokaan kehno ole