#1 01.07.2019 20:48

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Täällä kuunnellaan legendaarinen levyn ensimmäistä kertaa

Devo - Are we not men
Olen tätä kyllä kuullut kaverilla joskus vuonna mutsi ja fatsi mutta joo. Kovaa musaa peuk Se onkin tästä peräisin se mongoloidi oli mannerheim!! rokrok rokrok rokrok

Offline

#2 01.07.2019 23:57

Rubiconna
Member
Registered: 21.03.2011
Posts: 247

Re: Täällä kuunnellaan legendaarinen levyn ensimmäistä kertaa

Oijoi, mulla olisi muutama päivä sitten ollut akuutti kontribuutio tähän topikkiin kun altistin itseni ensimmäistä kertaa Hallucinogenin Twisted-levylle colorflash    Kuulosti itse asiassa yllättävän toimivalta ja ennakko-odotuksiini nähden yllättävän ilkeän kuuloiselta (no, ehkä levyn nimestä olisi jo voinut päätellä jotain). Kuitenkin noin puolen tunnin jälkeen alkoi puuduttaa niissä määrin, että oli pakko jättää kuuntelu kesken. Ehkä vielä joskus palaan tuon levyn pariin.

Offline

#3 02.07.2019 10:17

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,432
Website

Re: Täällä kuunnellaan legendaarinen levyn ensimmäistä kertaa

perjantaina kuuntelin boards of canadan music has the right to children -levyn ekaa kertaa kokonaan ja hienohan se on, ei napakymppi, mutta sisältää paljon hyviä juttuja, ja ymmärrän kyllä että miksi se on klassikko.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

Board footer

Powered by FluxBB