You are not logged in.
Primus varmaan joskus 2011. Circle oli kans samana päivänä. Ja kännissä oleminen ja. En ole näillä kesteillä vieraillut ku kaks kertaa, yhen päivän reissut molemmat. Ja kännissä oleminen ja.
Pulp 2012.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Flaming Lips 2007, ei oo tullut sen jälkeen käytyä.
Pulp ja Blur 1996.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
En ole ikinä ollut ruisissa.
sama, mutta jos olisin niin:
Flaming Lips 2007, ei oo tullut sen jälkeen käytyä.
Pienenä tuli käytyä festareilla paljon enempi, ja itse asiassa oon ollut vuosina 1996-2004 melkein joka vuosi Ruisrockissa, väliin jäivät 1998 ja 2002. Ei mulla kylläkään mitään sen erityisempiä muistoja tuolta ole, ihan hyviä keikkoja tietty tullut nähtyä. Semmoisen muistan vuodelta 2004, että Weeping Willows soitti coverina Perfect Dayn ja se esitys loi jotenkin todella hartaan ja vaikuttavan tunnelman,
en o käyny sori hemmot
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Roky erikson ja beastie boys + money mark
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
KZ wrote:Onko beastie boys ollu ruissis?
eiks tuol ysärillä käyny suurinpiirtein kaikki tunnetut bändit ja artistit
Beastie Boys oli 1998, eli just semmoisena vuonna kun en itse ollut paikalla. Sitä nyt on aika turha spekuloida, että olisinko saanut siinä iässä heidän keikastaan paljoakaan irti, mutta jos siitä Hyvälaatusisia kokonaisia keikkoja YouTubessa -topikkiin postatusta Glasgow 1999 -videosta voi mitään päätellä niin aika huikeeta on ollut.
Taas vääränvärisillä ihmisillä on kännyköitä
Pulp 2012 ja Li Anderssonin kanssa kaljan juominen ja Sannin katsominen töiden loputtua 2017.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Taas vääränvärisillä ihmisillä on kännyköitä
Tää. Jos ois Ellips peruuttanut ja somettanut, niin kukaan ei olisi nostanut evääkään vaan lähetelty jaxuhaleja ja voivoteltu että kylläpä nyt AINA NIIN KOVAA DUUNIA tekevän Ellin KOVA DUUNI menee hukkaan.
Polviasennossa pitäisi odottaa kiertuemanagerin komentoja