You are not logged in.
Kuuntelin hetken. Ei jaksa enää/vieläkään tätä bändiä.
bzort glorf bööth
voisin kuunnella noita, kunhan joku nörtti jakaa noi pitkät tiedostot yksittäisiin biiseihin. ei jaksa tollasia mötköjä 18h putkeen.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
The Best, Weirdest, and Most Revealing Moments on Radioheads OK Computer Sessions Leak
joko joku on parhaat palat irroittanut ja heittänyt youtubeen?
tää vaikuttaa kiinnostavalta:
DISC 6
RUNTIME: 00:35:51
DESCRIPTION: A big chunk of this disc is filled with snippets taken from a James Bond soundtrack
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
kolme ekaa kiekkoa kuunneltu tänä iltana, kolmas vahingossa kahteen kertaan. huomenna jatkuu reenit.
electioneering count: 4
no surprises count: 2
i promise count: 6
airbag count: 4
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
md numero seiska menos tässä. oon mä muutakin välissä kuunnellut, mutta on nää pitäneet otteessaan hyvin. pari disciä on soinut taustalla vahingossa jo useamman kerran, en tiiä tekeekö urakan jälkeen mieli enää ok computeria kuunnella hetkeen.
tää vaikuttaa kiinnostavalta:
DISC 6
RUNTIME: 00:35:51
DESCRIPTION: A big chunk of this disc is filled with snippets taken from a James Bond soundtrack
toi on kaiketi leikattu pois tästä radioheadin myymästä versiosta jota kuuntelen, kun ei oo bändin omaa materiaalia vissiin.
Yllättävän hyvän kuulosta kamaa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Netflixissä kans uuden levyn tiimoilta joku promo/musavideo/lyhytelokuva, ohjaajana Paul Thomas Anderson.
oliko tämä jo täällä? Radiohead hides 8-bit secret message in the remastered version of OK Computer
anima toimii yllättävän hyvin muutamia helmiä löytyy levyltä
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Oikeest kyl note to self et älä laita bileisiin Radiohead-paitaa ku ihan liian iso riski päätyy kuuntelee (päihtyneiden) musajäbien selitystä tuntikausiksi..
— inari (@minnainari) October 24, 2019
Tuanoi saatana.
^tohon jatkoksi se meemikuva missä jäbä spleinaa klubilla. tekstiksi:
Airbag, kova. Lucky, kova. Paranoid Android, kova. Fake Plastic Trees, kova. Karma Police, kova.
Tuanoi saatana.
Kaikki albumit ovat nyt luvan kanssa Youtubessa. Kävipä mulla tuuri kun rupesin just maksaa Youtubesta maksua niin on parempi äänenlaatu eikä tartte kattella mainoksiakaan välissä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
King of limbs oli nerointa sitten kida A:n.
Tuanoi saatana.
eikä oo koska amnesiac ja in rainbows on parempia ku kid a
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst
eikä oo koska amnesiac ja in rainbows on parempia ku kid a
Valehteletteko te foorumilla!?
Tuanoi saatana.
gray charlie wrote:eikä oo koska amnesiac ja in rainbows on parempia ku kid a
Valehteletteko te foorumilla!?
totuuksiahan tässä latelen
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst
Atoms for peace sais tehä vaik uuden levyn.
Tuanoi saatana.
Rolling recordsilla on ollut tarjous missä vinyyleitä 20e, ja mietin että ottaisko vielä amnesiacin kompuutterin ja Kid a:n seuraksi, mutta viimeksi kun tarkistin niin Kid A noussut 28e, ja se oliskin ollut ykkösvalinta
En taida ostaa mitään tai myykää mulle kid a kahdella kympillä
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
No suprises ei ole computerin viiden parhaan biisin joukossa.
Tuanoi saatana.
No suprises ei ole computerin viiden parhaan biisin joukossa.
Ei yllättänyt eiq
Fake plastic trees ei oo kovin hyvä.
Tuanoi saatana.