#31 28.07.2019 21:20

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005
Posts: 9,517

Re: ILMIÖ 2019

rapsaa?


ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

Offline

#32 28.07.2019 21:51

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: ILMIÖ 2019

Aivan tajuttoman kovia: Aaveet, Forces ja Rother. Hyviä Arttu & Arttu, Palonen (volyymi jäi muiden lavojen jalkoihin, mutta kyllähän toi on hienoa tavaraa), Ilpo Numminen. Osa varmasti jees, osaa ehti kattoa hetken ja oli ihan jees, osa ei napannut ja osa aivan kaaseita (Vacation Forever ja se ranskalainen duo illan päätteeksi, vaikka naurattihan se hetken omassa "tämänhetkisyydessään")


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#33 28.07.2019 23:01

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,082

Re: ILMIÖ 2019

Rother varmaan ainoa minkä katoin about kokonaan, helvetin hyvähän se. Ex-easter island head alko aika nopeesti kyllästyttää, aika yhen tempun poni. Forces oli kunnon epilepsiajytinää, mut eihän siellä Liiterissä oikein pystyny olemaan. Kunnon sauna.

Mielenkiintoista säätöä kyllä aiheuttaa toi kun osa esiintyjistä on festarialueen (=anniskelualueen) ulkopuolella..

Hauskaahan siellä oli mut kyl toi seksihelle verotti kisakuntoa sen verran että lähin talsimaan käntille jo puolilta öin.


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#34 28.07.2019 23:58

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: ILMIÖ 2019

Se Neuschneen tykitysversio ei jätä mua rauhaan. Parasta ikinä.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#35 29.07.2019 09:00

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: ILMIÖ 2019

Rotherin ohella kovia oli mm. Ex-Easter Island Head (ei kyllästyttänyt yhtään) ja Vanishing Twin. Liiterin keikkoja tuli kuultua sivukorvalla joitain, mutta ei siellä tosiaan oikein pystynyt olemaan. Arttu & Arttu oli hyvää rutinaa ja Heta Bilaletdin oma kiehtova itsensä. Forces meni ikävästi ohi. Ilpo Nummisen synahulinaa tuli kuunneltua jonkin matkaa, hyvää sekin. Suomivelhoa en jaksanut mennä kuuntelemaan, vaikka ois kiinnostanut. Jari Raaste oli käsittämättömän tylsä.

Rotheria odotellessa kuulin sivukorvalla Penelope Islesia, joka kuulosti tosi kiinnostavalta shoegaze/kitarasurinapopilta, mut en malttanut poistua mun fanituspaikalta, vaikka keikan olisi ihan hyvin voinut katsoa muualtakin.

Seksihelle vei munkin mehut ja Rotherin jälkeen ei oikein enää jaksanut mitään. Raahustin keskustaan kävellen ja tulin yöbussilla kotiin. Bussi oli turhan kallis, mut minkäs teet.

Offline

#36 29.07.2019 13:42

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: ILMIÖ 2019

Jean-Babtiste wrote:

Se Neuschneen tykitysversio ei jätä mua rauhaan. Parasta ikinä.

Kyl. Oli niin huikee että olisi saanut säästää keikan loppuun tuon. Ja voisi myös julkaista tuon version, paljon parempi kuin alkuperäinen. Mahtava  keikka kokonaisuudessaan.

Ex-easter oli hyvä. Muita keikkoja katselin pätkiä sieltä täältä. Suorassa auringonpaisteessa ja missään sisätiloissa en pystynyt olemaan.
Järjestelyt kummalliset, en tajua miksi se portti missä piti joka kerta näyttää repun sisältö ei ollut heti siellä kun tullaan alueelle sisään confused_new

Del fornon tjsp margherita oli 5/5

Offline

#37 29.07.2019 13:51

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: ILMIÖ 2019

ydinaukio wrote:

en tajua miksi se portti missä piti joka kerta näyttää repun sisältö ei ollut heti siellä kun tullaan alueelle sisään confused_new

Tää on kai sellanen että ne lavat siellä portin ulkopuolella on "ilmatteeks", mikä on imo ihan kiva konsepti.

Last edited by dadadrlrl (29.07.2019 13:52)

Offline

#38 29.07.2019 14:16

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: ILMIÖ 2019

Ai niin ja Jari Raaste meinasi jättää hieman huonon jälkimaun viimeisenä esiintyjänä jota näin. Ei aukene meikälle ollenkaan tuollainen hassuissa vaatteissa hassuttelu. Mäsä samaa sarjaa. Mikä noita skene tyyppejä vaivaa? Tuollainen kaiken lävistävä ironia erittäin luotaantyöntävä juttu musassa itselleni

Offline

#39 29.07.2019 14:35

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: ILMIÖ 2019

Mä näen ton Jari Raasteen osana suomalaisen vaihtoehtomusiikin murrosta. Musanörttiys on marginalisoitunut entisestään, jolloin on täysin ok tykätä ja ottaa vaikutteita musiikista, joka on aiemmin ollut lähinnä strictly opistomuusikoiden heiniä. En sitten tiedä miten paljon tossa on jotain ironiaa mukana. Olen myös kuullut mielipiteen, jonka mukaan Jari Raasteen singlebiisi oli vain yksinkertaisesti hyvin tehtyä uus-suomi-iskelmää.

Nojoo, oli miten oli, mua ei ihan kauheasti jaksa kiinnostaa toi kama. Mä haluan että musiikissa on jotain mihin voisin itse samaistua ja Jari Raasteessa sitä ei todellakaan ole.

Kuulin festivaaleilla sivukorvalla kun joku puhui samassa lauseessa Mäsästä ja No Wavesta. Nuorempi minä olisi varmaan jaksanut ruveta väittelemään aiheesta, mutta ei mua nykyään jaksa kiinnostaa. Toi Mäsä ja No Wave on ihan yhtä vitun älytöntä kuin Teksti-TV 666:n kuvailu noise rockiksi, mutta ei ketään oikeasti taida kiinnostaa se, mitä noi termit meinaa ja mikä niitten historia on.

Ehkä autenttisuuden tavoittelusta on tullut jonkinlainen inflaatio ja ihmiset haluaa nykyään teatteria ja pelleilyä? En minä tiedä. Tinderiä selatessa tulee jatkuvasti vastaan taviksia, jotka haluavat jotain "aitoa". En oikeasti enää tiedä, mitä "aitous" merkitsee, koska tuntuu siltä että ihmiset samaan aikaan sekä haluavat että eivät halua sitä.

Last edited by dadadrlrl (29.07.2019 14:37)

Offline

#40 29.07.2019 14:40

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,082

Re: ILMIÖ 2019

Ilmiön teemana selvästi tää että jengi tulee jonkun sivuproggiksen kanssa vetämään naamarit päässä hassuttelukeikan? Ja siis.. eihän se väärin ole.
Suomivelho oli sit just tota osastoa kanssa. Naamarit ja kaavut päällä improtaan ja Sirpa lausuu tekstejä "teatraalisesti". Ei oikein lähteny itelle.

Last edited by jookcha (29.07.2019 14:50)


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#41 29.07.2019 15:25

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: ILMIÖ 2019

dadadrlrl wrote:

En oikeasti enää tiedä, mitä "aitous" merkitsee, koska tuntuu siltä että ihmiset samaan aikaan sekä haluavat että eivät halua sitä.

Sama. Sellaisen "rehellinen", "konstailematon", johonkin "menneeseen Suomeen" viittaava meininki (maustetytöt, jukka nousiainen jne) tuntuu olevan suosittua, mutta itsestäni tuntuu että moni noista tekee juttuaan kuitenkin jotenkin ironisesti hassutellen. Tämä on toki vain oma tuntemukseni, en voi tietää artistien motiiveja ja saatan olla väärässäkin. Rotherin keikka tuollaisen keskellä oli ihana muistutus siitä ettei tarvitse "esiintyä" kun musa on riittävän laadukasta ja bändi tietää sen. Koko triosta huokunut vilpittömyys, kirkasotsaisuus  ja samanaikainen itsevarmuus oli kerrassaan aseistariisuvaa

Offline

#42 29.07.2019 15:35

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: ILMIÖ 2019

Aika sama. Jukka & räjä silleen poikkeuksena, että biisit ja/tai soitto on semmosella tasolla, että homma kiinnostaa about aina välittömästi.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#43 29.07.2019 15:36

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: ILMIÖ 2019

Myös räjän elektrik oli levynä aivan loistavan toimiva veto itelle.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#44 29.07.2019 15:40

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: ILMIÖ 2019

Onko tää sit se klassinen versio että apinoidaan sitä suurta sankaria kilvan perässä?

Offline

#45 29.07.2019 15:40

EndloseAngst
Member
Registered: 05.01.2014
Posts: 2,064
Website

Re: ILMIÖ 2019

ydinaukio wrote:
dadadrlrl wrote:

En oikeasti enää tiedä, mitä "aitous" merkitsee, koska tuntuu siltä että ihmiset samaan aikaan sekä haluavat että eivät halua sitä.

Sama. Sellaisen "rehellinen", "konstailematon", johonkin "menneeseen Suomeen" viittaava meininki (maustetytöt, jukka nousiainen jne) tuntuu olevan suosittua, mutta itsestäni tuntuu että moni noista tekee juttuaan kuitenkin jotenkin ironisesti hassutellen.

Itse olen kova nostalgikko. Kaipaan aikakausiin, jotka ovat olleet ennen syntymääni tai joita ei ehkä oikeastaan ole koskaan ollut olemassa. Mutta tämä viime aikojen "70-luvun suomalaiset huoltoasemat" -nostalgia tuntuu minusta masentavalta. Tiedän useiden tuttujeni olevan siitä kovinkin innoissaan. Osa kai suhtautuu siihen ironisesti, osa ei-ironisesti.

Offline

#46 29.07.2019 15:56

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: ILMIÖ 2019

EndloseAngst wrote:
ydinaukio wrote:
dadadrlrl wrote:

En oikeasti enää tiedä, mitä "aitous" merkitsee, koska tuntuu siltä että ihmiset samaan aikaan sekä haluavat että eivät halua sitä.

Sama. Sellaisen "rehellinen", "konstailematon", johonkin "menneeseen Suomeen" viittaava meininki (maustetytöt, jukka nousiainen jne) tuntuu olevan suosittua, mutta itsestäni tuntuu että moni noista tekee juttuaan kuitenkin jotenkin ironisesti hassutellen.

Itse olen kova nostalgikko. Kaipaan aikakausiin, jotka ovat olleet ennen syntymääni tai joita ei ehkä oikeastaan ole koskaan ollut olemassa. Mutta tämä viime aikojen "70-luvun suomalaiset huoltoasemat" -nostalgia tuntuu minusta masentavalta. Tiedän useiden tuttujeni olevan siitä kovinkin innoissaan. Osa kai suhtautuu siihen ironisesti, osa ei-ironisesti.

Tää on muuten ehkä se suurin jännä koko sopassa, kun ironisen ja ei-ironisen raja on niin totaalisen hälventynyt. Joillain hahmoillahan se larppaus menee jo niin överiksi, että sitä taiteellista tuotantoa on aivan mahdotonta tarkastella minkään muun kautta, mikä on mun mielestä aika leimiä. Meinaan, että on Tvärtomillakin jokseenkin selkeät tyylilliset esikuvat ja tietty niistä voi puhuakin, mutta en mä näe mitään tarvetta alleviivata sitä jokaisessa bändiin liittyvässä asiassa.

Ja toisaalta toi suominostalgisointi on jossain määrin myös täysin terveellistä ja ymmärrettävää. Kyllä mä jotenkin hiffaan sen, että tällaisesta kulttuuri-ilmapiiristä, joka on lähtökohtaisesti helvetin masentava ja ahdasmielinen, halutaan yrittää luoda jotain voimaannuttavaa ja positiivista. Ehkä mä vaan en itse osaa arvostaa sitä, koska suoraan sanottuna mä en koe että mä pystyisin itse ilmaisemaan mitään tuollaisen estetiikan kautta.

Last edited by dadadrlrl (29.07.2019 15:57)

Offline

#47 29.07.2019 16:55

artsy
Member
From: Tampere
Registered: 19.10.2005
Posts: 2,170
Website

Re: ILMIÖ 2019

Tämä kai ainakin vähän selittyy sillä, että ilmiöllä/h2ööllä on käsittääkseni linjaus, että samaa artistia ei buukata moneen kertaan. Siksi sitten näitä sivuprojekteja ilmenee?

Liiteristä sen verran, että tollasen soundin tunkeminen siihen mökkiin ei kyllä mahdu mulle jakeluun. Tai siis jos musa siihen taittuu, kuten ilmeisesti ainakin Forces ja vissiin monet muutkin siellä skulanneet niin miksipä ei. Mutta oman kokemukseni perusteella ja Sushi Jugendin ja Hetan kanssa juteltuani oltiin niillä linjoilla että jos soundi menee niin ruttuun ja tukkoon bassojen takia, että artisti itse ei voi kunnolla tehdä sellaista musaa mikä on tarkoituksena, niin onhan se nyt peršeestä.

Ja mainittakoon, että naurattaa vieläkin joka kerta kun muistelen Rotherin keikkaa. Täysin suvereenin ihanaa! Huippua kun kerrankin odotukset jonkun asian suhteen täyttyy ja ylittyy.

jookcha wrote:

Ilmiön teemana selvästi tää että jengi tulee jonkun sivuproggiksen kanssa vetämään naamarit päässä hassuttelukeikan? Ja siis.. eihän se väärin ole.
Suomivelho oli sit just tota osastoa kanssa. Naamarit ja kaavut päällä improtaan ja Sirpa lausuu tekstejä "teatraalisesti". Ei oikein lähteny itelle.


let me fall out of the window
with confetti in my hair

Offline

#48 29.07.2019 20:15

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010
Posts: 6,352

Re: ILMIÖ 2019

Eikös tuota ironia/ei-ironia rajapinnan ylittämistä ole nykypäivänä tavattu kutsua ns. METAMODERNISMIKSI, tai jotain. Go and know. Mä ainakin diggaan Totosta ja opistofuusiojatsista ihan täysin epäironisesti, tai niinku ylipäätään oon tavannut hiiltyä siitä kun joku luulee että mä diggailen jotain juttuja ironisesti (tätä siis tullut useasti vastaan, masentavaa on). Mitä helvetin järkeä siinä ees olis?

Oonkin ehkä halunnut nähdä asiat just siltä kantilta, että koska ei itse toimi tavallaan jonkun "skenen" kahleissa, niin ei oo sit ollut myöskään tarvetta lähteä mielistelyhengessä kavereiden laimeeta hassuttelua tsemppailemaan. Kalevi Suopursun karaokeshow on mielestäni edelleen hauska ja se on parhaimmillaan tosi hyvä lauluntekijä — oli siinä sitten huoltoasemalisää tai ei. Ja kun sitä hommaa on jonkinlaiselta lähietäisyydeltä seurannut, niin kyllä nuo tyypit sitä ihan suurella sydämellä touhaa. Vieraannuttava ja sisäänpäinlämpiävä se skene on silti, mutta minkäs teet.

dadadrlrl wrote:

Kyllä mä jotenkin hiffaan sen, että tällaisesta kulttuuri-ilmapiiristä, joka on lähtökohtaisesti helvetin masentava ja ahdasmielinen, halutaan yrittää luoda jotain voimaannuttavaa ja positiivista.

Tähän piti veistellä, että eiköhän se napottaminen ja kitkerän kahvin kiskominen siellä huoltsikalla ole 70-luvulla tapahtunut huomattavasti masentavammassa ja ahdasmielisemmässä ilmapiirissä grin Vaikka tiedän, ettet tätä näin tarkoittanutkaan!

Itsehän myönnän olevani taipuvainen myös suominostalgiaan, mut se on kyllä väistämättä urbaanimpaa ja vähän uudempaa estetiikkaa. Sellainen nukkavieru nousukauden puupaneeli- ja betonimeininki kiinnostaa huoltoasemia enemmän!

Ja sitä vielä, että Räjä Elektrik on hirveen hyvä levy! Mäsä on sen sijaan ollut aika rasittava bändi. Jari Raasteestakaan en oo oikein innostunut.


Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

Offline

#49 29.07.2019 23:32

Rich de Ducleau
Member
Registered: 28.07.2012
Posts: 8

Re: ILMIÖ 2019

Itse en kyllä saanut oikein mitään irti siitä Rotherin keikasta. Onneksi ei ollut mitään odotuksia keikan suhteen, niin ei tullut pettymyksenä. Ymmärtänen kyllä kuitenkin miksi jengi on täällä mehuissaan. Jari Raasteen kahdesta julkaistusta kappaleesta olen tykännyt todella paljon, ja keikka olikin muutamaa tylsempää kohtaa lukuunottamatta helvetin hyvä! Snapped Ankle oli hetken kova, mutta raju meinings alkoi toistamaan itseään ja muuttui vähän tylsäksi. Ihan kiva -osastoa oli enemmänkin, mutta Ilmiössä onkin tapahtumana mukavaa juuri se, että voi katsoa vartin tai kakskyt minsaa kiinnostavaa keikkaa ja sit lähteä hartoilemaan muille keikoille tai vaikka istuskelemaan kalliolle ja tuijottamaan merta.

Liiterisaunan meiningit voisi kyllä siirtää jonnekin järkevämpään paikkaan.  alien


e. Niin joo, Mäsä ei kiinnosta yhtään ja en käynyt katsomassa keikkaa. Kusiainen myös puri jalasta ja yöllä itikat pistivät jalat pahkuroille. Ihan huonot festivaalit!

Last edited by Rich de Ducleau (29.07.2019 23:34)

Offline

#50 30.07.2019 12:17

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: ILMIÖ 2019

Kalossimies wrote:
dadadrlrl wrote:

Kyllä mä jotenkin hiffaan sen, että tällaisesta kulttuuri-ilmapiiristä, joka on lähtökohtaisesti helvetin masentava ja ahdasmielinen, halutaan yrittää luoda jotain voimaannuttavaa ja positiivista.

Tähän piti veistellä, että eiköhän se napottaminen ja kitkerän kahvin kiskominen siellä huoltsikalla ole 70-luvulla tapahtunut huomattavasti masentavammassa ja ahdasmielisemmässä ilmapiirissä grin Vaikka tiedän, ettet tätä näin tarkoittanutkaan!

Tätä mä omasta mielestäni just ajoin takaa.

Offline

#51 30.07.2019 14:00

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010
Posts: 6,352

Re: ILMIÖ 2019

dadadrlrl wrote:
Kalossimies wrote:
dadadrlrl wrote:

Kyllä mä jotenkin hiffaan sen, että tällaisesta kulttuuri-ilmapiiristä, joka on lähtökohtaisesti helvetin masentava ja ahdasmielinen, halutaan yrittää luoda jotain voimaannuttavaa ja positiivista.

Tähän piti veistellä, että eiköhän se napottaminen ja kitkerän kahvin kiskominen siellä huoltsikalla ole 70-luvulla tapahtunut huomattavasti masentavammassa ja ahdasmielisemmässä ilmapiirissä grin Vaikka tiedän, ettet tätä näin tarkoittanutkaan!

Tätä mä omasta mielestäni just ajoin takaa.

Aa okei, eiku mä jotenkin tulkitsin että tarkoitit "tällaisella kulttuuri-ilmapiirillä" nykyistä ja sen suhtautumista marginaali-ilmiöihin jne. My bad.


Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

Offline

#52 30.07.2019 14:03

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: ILMIÖ 2019

Liiterin soundeista mulla ei oo mitään huomauttamista yleisön jäsenenä, kaikki tuntui kuuluvan, erottuvan ja vieläpä tuntuvan! Eri asia sitten, kuuleeko artistit itse lavalle hyvin, mitä tekevät.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#53 31.07.2019 11:16

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,280
Website

Re: ILMIÖ 2019

itsehän en ilmiössä ollut, mutta topikki on ollut yksi forkan parhaista ja tässä vielä hieno raportti joka kannattaa tännekin postata:
Ilmiö 2019 tarjosi vaihtoehtoisen musiikin kirjon: Jari Raaste, Karina ja Aave Maria erottuivat


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#54 11.10.2019 15:32

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,280
Website

Re: ILMIÖ 2019

ILMIÖ-festivaali jää tauolle vuonna 2020

Hei rakkaat festariystävät, talkoolaiset, esiintyjät, yhteistyökumppanit ja muutkin! Haluamme kertoa teille, että vuosina 2009-2019 ILMIÖ ja H2Ö-festivaaleja järjestänyt tuotantoryhmä on päättänyt pitää lomaa festaripuuhista ensi kesänä 2020.

Pitkälti talkoovoimin järjestetyn festivaalin tuottaminen vaatii tekijöiltään paljon – etenkin, kun olemme pyrkineet joka vuosi luomaan jotain uutta ja ennakkoluulotonta, kaavoihin kangistumatta. Joskus on aika todeta pienen tauon tekevän terää. Nyt on siis tullut hetki jolloin vetäydymme mietintämyssyjemme lämpöön ja kiitämme teitä kaikkia kuluneista upeista vuosista ja yhdessä kuljetusta matkasta. Nähdään taas kun seuraavan kerran tunnemme pyllyissämme festarikärpäsen puraisun! ❤️


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#55 11.10.2019 16:34

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: ILMIÖ 2019

Seuraavan kerran sitten vuoden tai kahden päästä.


bzort glorf bööth

Offline

Board footer

Powered by FluxBB