You are not logged in.
Frank Ocean Says Channel Orange Vinyl Coming ASAP
näkis vaan, ja jos ilmestyy niin varmasti jonain super limited hetken aikaa netistä tilattavana mötkönä, jonka toimitus kestää 9 kuukautta
joku olis voinu kysyä siltä miksei se julkaise levyjä niin että tavalliset ihmisetkin vois niitä fyysisenä ostaa
kyllä vituttaa että ton hölmöilyn takia jäi endless välistä. kenties kaverin paras teos.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
kyllä vituttaa että ton hölmöilyn takia jäi endless välistä. kenties kaverin paras teos.
no enpä tiedä, mutta sen paras biisi on sideways, pienenä vihjauksena eräälle festarille ensi vuodeksi
ilmeisesti igorin cd on jo ulkona, perkele ettei mulle kerrottu, sitenhän vois alkaa jo kuuntelemaan tätä levyä kun ei diginä jaksa
Frank Ocean Talks New Music in Rare Interview
taas sitten varmaan superlimited vinyyli jonka voi tilata yhtenä päivänä ja saapuu puoli vuotta myöhemmin, jos ja kun mitään levyä edes tulee
^ ja tästä tuli mieleen että igor-vinskat ihan juuri kauppojen hyllyillä eikä vielä edes tietoa koska ajat sitten tilatut ja maksetut lähtee liikenteeseen
eikä tuo kyllä millään ole flower boyn veroinen, sori vaan.
näköjään maanantaina olis limited IGOR lähtenyt postissa rapakon takaa, saa nähdä koska saapuu
tosiaan joo, frankin räpit toimii. biisi ollut kovassa soitossa
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst
Earl Sweatshirt Announces New EP Feet Of Clay, Out Tonight
TRACKLIST:
01 74
02 EAST
03 MTOMB
04 OD
05 EL TORO COMBO MEAL (Feat. Mavi)
06 TISKTISK/COOKIES
07 4N (Feat. Mach-Hommy)
hyvää paskaa
hyvää paskaa
juuh, earl se ei petä. paras räppäri tällä hetkellä. eastin tausta
taas uusi biisi frank oceanilta, in my room:
on se kyllä parempaakin tehnyt
tätä ei kai vielä ollut täällä, tylerin uusi biisi BEST INTEREST:
tylerille grammy parhaasta rap-levystä
näköjään maanantaina olis limited IGOR lähtenyt postissa rapakon takaa, saa nähdä koska saapuu
jopas nyt, DHL pisti viestiä että keskiviikkona 26.2.2020 saapuu, mutta pitäisi tullata. DHL voi tullata myös, mutta ottavat vaatimattoman 20 euron palvelumaksun moisesta, valitsin itsetullauksen ja nyt pitää odotella lisäohjeita. taisi olla viimeinen kerta kun ennakkotilailen tämmöisiä, olin kyllä jo aika varma ettei saavu koskaan, kun meni jo vuodenvaihteen tienoilla se 180 päivän raja tilauksestakin ettei voi enää valittaa paypalille.
Frank Ocean Says Hell Release New Song on Vinyl
ihme temppuilua tämäkin, en tilaa
mainitaan nyt täälläkin että LIMITED igor saapui, meni kyllä sen verran pitkän kaavan mukaan että oli viimeinen tämmöinen tilaus
VOHOI VITTU cherry bombista virallinen vinyyli, mutta FAKIN' RECORD STORE DAYNA eli SAATANAN KALLIS JA LIMITED eikä edes saa mistään
Tyler, The Creator
Cherry Bomb (The Instrumentals)
Event: RECORD STORE DAY 2020
Release Date: 4/18/2020
Format: 2 x LP
Label: Legacy
Quantity: 4500
Release type: RSD Exclusive ReleaseThough it was released with almost no advance promotion, Tyler, The Creators 2015 album Cherry Bomb was anything but unplanned. The fourth album from the Odd Future co-founder remains one of his most ambitious, featuring everything from lush orchestras to hard-driving guitars across its. Now, for the first time on vinyl, the instrumental version of the album (first released as a digital edition in 2018) will be available for all fans to experience. Opaque pink vinyl version exclusively for Record Store Day 2020.
LP 1 / Side A
1. Deathcamp, 2. Buffalo, 3. Pilot, 4. Run, 5. Find Your Wings
LP 1 / Side B
1. Cherry Bomb, 2. Blow My Load, 3. 2Seater / Hair Blows
LP 2 / Side A
1. The Brown Stains Of Darkeese Latifah Part 6-12 (Remix) / Special, 2. Fucking Young / Perfect, 3. Smuckers
LP 2 / Side B
1. Keep Da Os, 2. Okaga, CA, 3. Yellow
itse asiassa jossain sanottiin että normi versio + instrut, mutta ei tuolta sivuilta löydy kuin instruversio, no ehkä parempikin niin kun sitä ei kuitenkaan saa
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Vituttaa toi fränk oussön, miksei julkaise levyjään rajoittamattomina fyysisinä painoksina kun kysyntää löytyisi. Nyt soimassa Channel Orange, josta vinska kyllä kelpaisi, sentään tästä on tää halpa CD. On kyllä viime vuosikymmenen parhaita levyjä, silkkaa neroutta.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ihmettelen kyllä vähän että miksi pyramids on niin ylistetty, eihän se ole läheskään levyn parhaita, toisin kuin vaikka thinkin bout you, bad religion tai vaikkapa fertilizer, siinä vasta mahtava biisi kaikessa lyhyydessään, silkkaa magiaa
En oo ees tajunnu, että Frank Oceanilta on tullut uus rieska Blonden jälkeen.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Eiku mitä, toi Endless on julkastu päivää ennen Blondea.
E; samapa tuo.
Last edited by Hassuttelija (30.05.2020 20:12)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Cherry Bomb soi, tosiaan en ehtinyt sitä varsinaista virallista RSD-vinskaa saada, joten ostin sen instruversion, kallis oli mutta kyllä siinä jotain aina puuttuu, joten onneksi eräs vielä hetken taka-töölössä majaileva forumisti myi halvalla epävirallisen painoksen tästä vokaaliversiosta, joka soundaa kyllä oikein hyvältä ja onhan tää ihan sairaan kovaa musaa
Last edited by psychocandy (18.09.2020 23:07)
nyssoi IGOR ja onhan tää silkkaa neroutta, vaikka ei ihan flower boyn kaltaista maailman parasta ikinä
mitähän tää seuraavaksi tekee? luultavasti vain sutta ja sekundaa, ei tämmöinen nerous voi kauaa jatkua.