You are not logged in.
Keikka jolla olet ollut, missä oli vähiten ihmisä katsomassa?
Jaa-a
Tuanoi saatana.
Paras kokemasi suuren luokan stadion/jäähallikonsertti? Ei festari.
Hyvin vähän on tullu nähtyä, sanotaan nyt vaik sit se black sabatti hesan jäähallissa joskus 0-luvun alkupuoliskolla.
varmaan the cure
Keikka jolla olet ollut, missä oli vähiten ihmisä katsomassa?
Jaa-a
Hopeajärvi 2014 tai 2015 Henry's Pubissa. Taisi olla 5 katsojaa ja minä olin niistä viides.
bzort glorf bööth
Ei enää polta ihmiset tupakkaa.
bzort glorf bööth
En muista kerkesinkö käydä kerran kaks sillo ku Tavastial sai vielä polttaa.
Tuanoi saatana.
Kerkesin käydä keikoilla vielä kun sai polttaa ja sain ainakin kerran tupakasta käteen kun vieressä ollut piti "sitä" kädessä ja osui "sillä" minuun.
bzort glorf bööth
Kaveri sai Kuolleiden intiaanien Tavastian keikal laulajalt appelsiinin.
Tuanoi saatana.
Ehdin käydä keikoilla jonkin aikaa kun sai vielä tupakoida sisällä. Ei varsinaisesti ole ikävä, mutta olihan se välillä ihan hienoa. Jos oli raju meno yleisössä, niin saattoi vaatteet haista täysin pytonilta jo kotiin palatessa. Ei silleen, että oma röökin turruttama nenä mitään olisi huomannut.
Olen haistanut tupakoitsijat vasta siitä lähtien kun "lopetin".
Mut röökaus on iha vitu siistii
Tuanoi saatana.
Kuinka te voitte hölistä siellä kingston wallin keikalla!?
Tuanoi saatana.
Mitä ne puhuu!?
Tuanoi saatana.
Ei kyllä hölistä nykyään noin paljoa.
Tuanoi saatana.
Ei kyllä hölistä nykyään noin paljoa.
Ei niin. Nykyään tuijotetaan hiljaa paikallaan.
Tuanoi saatana.
Tää on nyt tämmöstä paasausta mutta.
Hölisijät on perseestä mutta kyllä mä joskus vähä surullisena kattelen tän päivän keikkapatsastelua. En ole kyllä itekään mikään irrottelija. Mutta musta tuntuu että ihmiset on nykyään enemmän varovaisia, varuillaan, totisempia. Mä pelkään että tässä lähestytään vähä niinkö semmosta japanilaista tiettyä kulttuuria. Tähän liittyy toki sekin että ihmiset ympärillä ei oo enää parikymppisiä.
Paasausta. Sitä pitää olla.
Tuanoi saatana.
Tää on nyt tämmöstä paasausta mutta.
Hölisijät on perseestä mutta kyllä mä joskus vähä surullisena kattelen tän päivän keikkapatsastelua. En ole kyllä itekään mikään irrottelija. Mutta musta tuntuu että ihmiset on nykyään enemmän varovaisia, varuillaan, totisempia. Mä pelkään että tässä lähestytään vähä niinkö semmosta japanilaista tiettyä kulttuuria. Tähän liittyy toki sekin että ihmiset ympärillä ei oo enää parikymppisiä.
Paasausta. Sitä pitää olla.
Mitä tarkoitat paasauksella? En ihan hiffaa.
marjapoimuri wrote:Tää on nyt tämmöstä paasausta mutta.
Paasausta. Sitä pitää olla.Mitä tarkoitat paasauksella? En ihan hiffaa.
Turkkalaista hölinää, mutta olen vähintään semitosissani.
Tuanoi saatana.
Lavalla ollessa häiritsee mölisevä yleisö. Onneksi kuitenkin soitetaan bändeillä riittävän äänekkäästi, joten ei ole usein pelkoa kuulla eturivin puhetta.
bzort glorf bööth
Mitä ne oikeen puhuu siellä ne jotka käy semmosta jatkuvaa keskustelua? Mikä se on se aktuaalinen sisältö?
"joo kävin ostaa uudet farkut tossaja ja sit mä tein himas vähä siikaa ja tiätsä sons of anarchyn neljäs kausi iha vitu kova juu oon muute käyny kongos sillo ku sen nimi oli vielä zaire tossaja asuuks timo viel castreninkadulla näin japen eile heiniksessä ja se oli ostanu uudet farkut tossaja"
Tuanoi saatana.
Varmaan kommentoidaan keikkaa, muita katsojia, omia fiiliksiä sekä myös arkipäiväisiä asioita. Kysellään missä on parhaimmat vönerit ja onko juonut hyvää kahvia viime aikoina.
bzort glorf bööth
Sit on tietty ne jotka viestittelee keikalla
Tuanoi saatana.
Sit on tietty ne jotka viestittelee keikalla
Laittavat kavereilleen viestiä, jossa tiedustelevat onko kaverit tulossa keikalle/nähdäänkö myöhemmin toisessa baarissa tai sopivat huomisen menoja. "Lähdetäänkö kirpparikierokselle heti aamusta?"
bzort glorf bööth
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Auts
bzort glorf bööth
täältä voi seurata fullsteamin keikkojen tilannetta, vaikka eiköhän nuo kaikki peruta vähitellen...
https://www.fullsteam.fi/fi/covid-19-pa … -uutissivu
Beefheartin Amsterdamin liven huutelijasta tuli mieleen, että mikä on ollut rasittavin sankari mihin olet keikalla törmännyt?
Tuanoi saatana.
Beefheartin Amsterdamin liven huutelijasta tuli mieleen, että mikä on ollut rasittavin sankari mihin olet keikalla törmännyt?
Varmaan mä itse.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Joku "kovaa ajoa" huutava. Väärin kehuttu eiq mitäs.
bzort glorf bööth
Michael Giran keikan päälle huutelija Kutosella joskus viime syksynä oli helvetin rasittava. Pointsit Giralle kärsivällisyydestä, jaksoi selittää sille aika juurta jaksain, miksi sen pitää olla hiljaa, kun tyyppi lavalla laulaa.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.