You are not logged in.
[quote:07cc0e3071="psychocandy"]musaspämmiin vois varmaan laittaa topicin "tätä klassikkoa en ole koskaan kuullut" tms... varmaan muitakin häpeällisiä missauksia löytyisi.
Tuohan on muuten hyvä idea. Kuka jaksaisi/ehtisi tehdä...[/quote:07cc0e3071]
Teen ja alan miettiä pitkää häpeäpaalulistaani.
Piper at the gates of dawn
minulle
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Scott 4.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Ekana mieleen juolahtaa Dead Kennedysin deby. Toki aika monta useasti klassikoksi luokiteltua mm. Dylan- ja Rollari-levyä edelleen kuulematta.
This must be what jail / I will scratch
Toki aika monta useasti klassikoksi luokiteltua mm. Dylan-levyä edelleen kuulematta.
Kuinka monta Dylan-levyä on vielä kuulematta?
patti smith - horses
neil young - on the beach
massive attack - blue lines
wilco - yankee hotel foxtrot
scott walker - kaikki levyt
black sabbath - kaikki levyt (tosin yksittäisiä biisejä oon kuullut ihan tarpeeksi...)
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Kuinka monta Dylan-levyä on vielä kuulematta?
No, muutama... Käsittääkseni kaikki muut paitsi Blonde on Blonde ja Time out of Mind.
Minä en ole kuullut Dylanilta kuin pari levyä & hitit, rollareilta vain hittejä. Mitäs vielä... No, paljon on jatsia kuuntelematta.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:ee5dd7b993="ex-kolja"]Kuinka monta Dylan-levyä on vielä kuulematta?
No, muutama... Käsittääkseni kaikki muut paitsi Blonde on Blonde ja Time out of Mind. [/quote:ee5dd7b993]
Tu tänne. Parannan sut.
[quote:23f32c5656="psychocandy"]patti smith - horses
scott walker - kaikki levyt
black sabbath - kaikki levyt (tosin yksittäisiä biisejä oon kuullut ihan tarpeeksi...)[/quote:23f32c5656]
Sama, paitsi Scott 4:n olen ehkä joskus kuullut kerran melkein kokonaan.
Dylanilta ja Rollareiltakaan en varmaan ole koskaan kuullut yhtään kokonaista levyä.
Mitäs muuta:
Beatles - White Album
Pikn Flpyd - kaikki paitsi Piper
...
Äh, pitäisi varmaan katsoa jotain jonkun lehden kaikkien aikojen parhaat -listaa ja kopioida sieltä.
Beatles - White Album
auts! lennonin 65-vuotispäivän kunniaksi ostoksille...?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Neil Youngilta olen kuullut vain kaksi ensimmäistä levyä (hieman skippaillen), On The Beach -levyn (en osannut).
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:d8721bb1fb="psychocandy"]
[/quote:d8721bb1fb]
Olisi "ehkä" syytä ottaa kuunteluun!
En ole kuullut yhtään Scott Walkerin levyä
Ja jazzia on kans aivan liikaa kuulematta. Coltranen Love Supremen ja Miles Davisin Kind Of Bluen olen sentään kuullut. Niin ja Colemanin Shape Of Jazz To Comen.
Dylanin alkupään levyjä minulla on myös häpeällisen paljon kuulematta. Myöskään miehen uudenpia ja hyviä arvosteluja saaneita levyjä en ole kuullut. Alkupään levytysten kuulemattomuuttani voin tosin perustella sillä, että en oikein tykää vieläkään Dylanin äänestä akustisissa biiseissä.
Lisäksi minulla on kuulematta The Whon The Who Sells Out (tai jotain sinnepäin). Mitäs vielä... Nicolta en ole montaakaan soololevyä kuullut, tai oikeastaan vain Chelsea Girlin. Lou Reedin Metal Machine Musiciakin kuulin ensimmäistä kertaa viime viikonloppuna. En tosin tiedä onko se nyt sitten klassikko...
Dead Kennedysia en myöskään ole kuullut juuri yhtään. Tai oikeastaan tuon "juuri" voi jättää pois.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
No jos omaan 65-vuotispäivään mennessä... Eikä muuten ole ainoa Biitles-levy, joka on vielä kuulematta.
ei niistä muista olekaan väliä...
I'VE GOT BLISTERS ON MY FINGERS!!!!!!!!!!!!!
Loistava topikki Lintumies (ja psychocandy ja ennen kaikkea ex-kolja)
Ekana tulee mieleen Miles Davis - Kind of blue
Edit: Vrt. alla olevaan
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Loistava topikki Lintumies (ja psychocandy).
JA!!?!??!?
Pariakymmentä poikkeusta lukuun ottamatta kaikki 60-luvun klassikot ja "klassikot". Yhtään Dylanin, Rollarien, Black Sabbathin tai vaikkapa The Whon levyä en ole kuullut. Ehkä yleissivistyksen vuoksi pitäisi, mutta ei oikein kiinnostaisi.
"Smaa"-tulvaa odotellessa...
Smaa
Black Sabbath ja Iron Maiden ovat menneet täysin ohi. Arvatkaa harmittaako? Ei.
smaa
black sabbathia ja maidenia tuli kumpiakin kuunneltua joskus paljonkin. pitäis vissiin tutustua noihin lennoneihin, ja beatlesilta en muista kuulleeni joitain hyväksi mainittuja levyjä, vaikka olen kuitenkin joskus teininä. dylania en suostu vielä kuuntelemään. enkä springsteeniä (no anaam). pink floydejakaan en ole hirveästi kuullut enkä tiedä kiinnostaako edes....
aijoo, blue lines pitikin ottaa kuunteluun... pannan listalle.
Black Sabbath ja Iron Maiden ovat menneet täysin ohi. Arvatkaa harmittaako? Ei.
No ei varmasti!
BTW Minun musiikkidiggarihistoriani alkaa Iron Maidenin Powerslavesta, kun löysin sen lapsena isonveljen huoneesta, jossa olin salaa, c-kasettina.
Mielenkiintoista tai suorastaan pelottavaa ajatella mitä minusta olisi tullut jos veljeni olisivat kuunnelleet The Smithsiä tai vaikka Duran durania.
...hmm. tarkemmin ajateltuna todennäköisesti paljon sofistikoituneemman musiikkimaun omaava terve ihminen.
Ps. Tuollekin voisi joku pistää topikin pystyyn.
Mistä tämä kaikki alkoi?
no. kaikkea en edes aio kuunnella ja klassikon määritelmästäkin saisimme varmasti illan jos toisenkin keskusteltua.
[quote:2e8ec40cb0="ZapMan"]Maidenin Powerslavesta, kun löysin sen lapsena isonveljen huoneesta, jossa olin salaa, c-kasettina.
Mielenkiintoista tai suorastaan pelottavaa ajatella mitä minusta olisi tullut jos veljeni olisivat kuunnelleet The Smithsiä tai vaikka Duran durania.
[/quote:2e8ec40cb0]
Isoveljeni kuunteli noita kaikkia, ja näin mulle kävi
Iron Maidenin kassuja on vieläkin pari hallussa (ainakin tuo Powerslave ja Number of the Beast ,,/)
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Emmätiä klassikosta mutta loistava levy Radiator kuitenkin on.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Scott Walker : Kaikki
Hüsker Dü : Zen Arcade
Pavement : Crooked rain crooked rain, Slanted & Enchanted
Minutemen : Kaikki
Black Flag : Damaged
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Zen Arcadesta: New Day Rising ja Flip Your Wig on parempia
Niinhän sitä saattais luulla, mutta ehei.
Pavementin Crooked Rain, Crooked Rain ei o vaan niin hyvä q luulis.
Tähän on pakko yhtyä. Slanted, Wowee Zowee ja Westing ovat parempia.
En oo tietääkseni kuullut yhtään Velvet Undergroundin levyä kokonaan. EIKÄ EES HARMITA!
Mangojauhe goddamn.
En oo tietääkseni kuullut yhtään Velvet Undergroundin levyä kokonaan. EIKÄ EES HARMITA!
olix tää provo?