1. Index
  2. » Raskaampaa
  3. » NYOS

#1 07.04.2018 21:50

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

NYOS

Jaksetaan nyt vääntää se otsikkokin. Uusin tuotos Navigation ei ainakaan häviä aikaisimmille, vaikee näitä järkkään laittaa. Levyn equtuksesta/masteroinnista vois olla huomautettavaa mut en ny jaksa.

Offline

#2 07.04.2018 22:22

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009
Posts: 2,031

Re: NYOS

Erittäin hieno bändi ja vaikka levyt ovatkin hyviä niin onhan tämä livenä aivan käsittämättömän vakuuttava.

En myöskään tämän bändin kohdalla lähtisi huomauttelemaan muutoksia levyjen masterointiin, sen verran kovan luokan tekijä siellä meinaan on tekemässä, että kyllä noi levyt menevät taatusti ihan just sen halutun vision mukaisesti.


Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

Offline

#3 07.04.2018 22:47

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Re: NYOS

Luppakorva sikailee taas wrote:

En myöskään tämän bändin kohdalla lähtisi huomauttelemaan muutoksia levyjen masterointiin, sen verran kovan luokan tekijä siellä meinaan on tekemässä, että kyllä noi levyt menevät taatusti ihan just sen halutun vision mukaisesti.

Menee varmasti vision mukaan eikä siihen "minun muutosehdotuksia" kaivata. Minulla on omat oikkuni, jotka voivat olla myös vain hetkellisiä. Mitään radikaalia nillitettävää ei ollut (sitä middlee ja treblee tietty icon_surprised ). Katotaan ny jahka kuuntelee uudemman kerran.

Vetääkö nää livenä kaksisteen?

Offline

#4 07.04.2018 22:58

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009
Posts: 2,031

Re: NYOS

KZ wrote:
Luppakorva sikailee taas wrote:

En myöskään tämän bändin kohdalla lähtisi huomauttelemaan muutoksia levyjen masterointiin, sen verran kovan luokan tekijä siellä meinaan on tekemässä, että kyllä noi levyt menevät taatusti ihan just sen halutun vision mukaisesti.

Menee varmasti vision mukaan eikä siihen "minun muutosehdotuksia" kaivata. Minulla on omat oikkuni, jotka voivat olla myös vain hetkellisiä. Mitään radikaalia nillitettävää ei ollut (sitä middlee ja treblee tietty icon_surprised ). Katotaan ny jahka kuuntelee uudemman kerran.

Vetääkö nää livenä kaksisteen?

Jep vetää! Ja mahtavaahan tämän bändin kohdalla on että ne tuo naurettavan ison vahvari/kaappiläjänsä ansiosta käytännössä myös pikkupaikoissa PA:n itse mukanaan, diggaan aina sitä miten tällä tavalla omavarainen bändi pystyy livetilanteessa hallitsemaan täysin sitä miltä musa kuulostaa. Ja kitaristi tosiaan looppaa paljon kamaa lennosta minkä takia soundi on livenä iso ja rikas.


Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

Offline

#5 07.04.2018 23:06

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: NYOS

VIime viikonloppuna tuli nähtyä. Hyvin toimi, joskin puolen tunnin jälkeen biisien samankaltaisuus (kitaralooppi->kipee rumpukomppi->jumitetaan sitä riffiä->tösäytetään oktaaverisäröt kehiin) alkoi tökkiä. Ovatkin tajunneet tehdä lyhyitä levyjä peuk

Offline

#6 07.04.2018 23:11

Phlegm
Member
From: Land of Sodomites
Registered: 31.01.2006
Posts: 5,173

Re: NYOS

Viikko sitten tuli nähtyä jyväskylän popparissa hebosagilin kera. En ollu pahemmin kuunnellu ennen keikkaa, joten kuvittelin että tää olis enempi jotain post-metal -maalailua. Eipä ollut, vaan tästähän tuli tavallaan mieleen toi don caballero/trans am -osasto mieleen, mutta vitusti raskaampana. Yllätyin kyl positiivisesti.

Ja jytisi kyllä komeesti. Huvitti että hebot, joilla oli kolme kitaristia, veti oman keikkansa tän nyos -janarin kamoilla. Eli skobeista ei ollut pulaa.

Offline

#7 08.04.2018 15:27

Katkennut petsari
Member
From: Killerjärvi
Registered: 23.06.2006
Posts: 5,294
Website

Re: NYOS

Ihan hemmetin mukavia miehiä ja jees musaa späm.


- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.

Offline

#8 21.02.2019 17:30

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: NYOS

Uutta kamaa Bandcampissä.

Otsikon vois muokata muotoon NYOS ff

Last edited by noiseidea (21.02.2019 17:30)


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#9 21.02.2019 17:37

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,326
Website

Re: NYOS

noiseidea wrote:

Uutta kamaa Bandcampissä.

Otsikon vois muokata muotoon NYOS ff

NY O (KZ voi lisää sen hymiön perään)

ja bandcampin osoitteen voisi myös mainita vai ntkt ff


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#10 21.02.2019 17:49

ray charlz
niin läski äijä
From: norf norf
Registered: 14.08.2010
Posts: 4,207

Re: NYOS

psykokarkki wrote:
noiseidea wrote:

Uutta kamaa Bandcampissä.

Otsikon vois muokata muotoon NYOS ff

NY O (KZ voi lisää sen hymiön perään)

ja bandcampin osoitteen voisi myös mainita vai ntkt ff

selvittelin asiaa ja pitkällisten etsintöjen jälkeen löytyi toi osoite:
eli https://nyos.bandcamp.com/ löytyy NYOS bandcamp. tuolta voi muuten ladata huomenna ilmestyvää uutta odotellessa muutamat vanhat levyt ihan ilmaiseksi.  icon_eek


katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.

Offline

#11 06.04.2019 22:43

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Re: NYOS

En ole vielä ostanut uusinta huig

Offline

#12 28.03.2020 17:10

marjapoimuri
veli käni
Registered: 03.09.2019
Posts: 9,999

Re: NYOS

Ei häviä Now. edellisille.


Tuanoi saatana.

Offline

  1. Index
  2. » Raskaampaa
  3. » NYOS

Board footer

Powered by FluxBB