You are not logged in.
Misä oot käyny? Mitä näkiksiä?
Ei ole kauheesti tullu käytyä. Paitsi Lontoon Electric ballroom kai aika legendaarinen. Muistaakseni ihan jees tavastian kaltainen mesta.
Tuanoi saatana.
Legendaarisuudesta en tiedä, mutta tässä about kaikki missä oon käynyt:
Columbiahalle, Berlin (Sonic Youth)
E-werk, Köln (Sonic Youth)
WORM, Rotterdam (The Ex -festival)
Studio 9294, Lontoo (faust)
Strand, Tukholma (Thurston Moore)
Amanger Bio, Kööpenhamina (Death Cab For Cutie)
Konserthuset, Kööpenhamina (Mercury Rev)
Train, Aarhus (Thurston Moore)
Paradiso, Amsterdam (Ride ja The Replacements)
Globenissa myös (Radiohead)
Tukholmassa myös Münchenbryggeriet vai mikä se nyt olikaan. Sit Primaverassa oli niitä jotain klubeja. Vois kaivella missä ne oli jos jaksais.
Last edited by turston (21.02.2020 19:36)
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Puskas Ferenc Stadion, Budapest (Robbie Williams)
Last edited by jookcha (21.02.2020 19:59)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
No jos kaikki listataan niin:
Joku pieni keikkapaikka/baari Budapestissä (Jarboe)
Joku rokkiklubi Budapestissä (Mayhem)
Concertgebouw Amsterdam (King crimson)
Ja kai se Primaverassa oleva auditorio toimii keikkapaikkana muulloinkin?
Tuanoi saatana.
Hampurin Molotow. Möivät joskus lonkeroa ja baarimikko ties CRI-bändit (oisko ollu Manifesto Jukeboxin paita päällä sinä iltana). Jenkki-indieosaston bändejä siellä on käynyt vähän liikaakin kaikkia suosikkeja. Ite nähnyt siellä keikalla pelkästään The Organin keväällä 2006 (ja aika ihana olikin), muuten oon lähinnä käynyt diskossa siel. Ja kyllä, Hesarin Molotow otti nimensä tästä kuppilasta.
Onko se Tukholman Slussenin Debaser sitten jotenkin legendaarinen? Keikkoja nähnyt vaan siellä taaimmaisella pikkupuolella. Huonosti oon kyllä käynyt kanssa.
Ehkä se ATP:n pitkäaikainen venue on myös jollain tapaa legendaarinen? Se Butlin's Holiday Resort Mineheadissa? Vai mitä tykkäätte? Lontoon Astoria on kai, siellä käsittääkseni MBV kääns ekaa kertaa monnarit yleisöön You made me realizen aikana.
Berliinin Colombiahalle tuskin on mitenkään "legendaarinen". Aika perushalli.
Aika huonosti oon loppujen lopuksi käynyt missään ulkomaankeikoilla, kun oon niin hanakasti pitäytynyt aikuisiällä täälläpäin maalimaa.
Bowery Ballroom New Yorkissa on aivan mahtava mesta.
Verket Uumajassa. Hardcoren kehto.
bzort glorf bööth
ainoa ulkomaiden keikkapaikka, jossa muistan käyneeni on göteborgin nefertiti. mulla on yksi siellä äänitetty levykin (joku jatsitrio, joka kävi suomessa ja heitti törkeen kovan keikan oliko saunabaarissa, keikan lopulla tikapuut kaatu just sopivassa kohdassa, ainakin puolet ooooo-listalaisista oli paikalla, nefertitin keikka muistaakseni about edellisenä päivänä siitä äänitetty, en jaksa nyt etsiä mikä bändi ja levy oli kyseessä, ntkt). niin, käytiin siellä joskus -86 tai -87 kun eno asui paikkakunnalla, mentiin kuunteleen jatsia, mutta siellä soittikin joku bluespumppu, mikä oli itselleni pettymys. paikan legendaarisuudesta kertoo toki se, että caroliner soitti siellä ainoalla euroopan kiertueellaan, en toki päässyt paikalle, eivätkä sen lähemmäksi suomea saapuneet
Ehkä se ATP:n pitkäaikainen venue on myös jollain tapaa legendaarinen? Se Butlin's Holiday Resort Mineheadissa? Vai mitä tykkäätte?
Tää oli kyllä mahtava mesta.
Ne missä oon itte käynyt, niin mielestäni legendaarisia ja ei vielä mainittuja:
013 (Tillburg)
CBGB (NY, ei oo enää olemassa)
EKH (Wien)
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
CBGB (NY, ei oo enää olemassa)
Pitikin aiemmin kysyä, että onko kukaan forkkalainen käynyt tuolla. Tulee ekana mieleen jos pitää nimetä jokin legendaarinen keikkapaikka. Millasta oli?
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Butlin's joo , kova paikka.
Lontoon Scala oli kiva paikka, vähän tollanen Glorian oloinen tilana, A Silver Mt. Zion oli täällä 2008. O2 Forum Kentish Town Lontoossa, en tiedä onko tää nyt legendaarinen, pari-kolme kertaa Tavastian kokoluokkaa oleva ihajepa keikkapaikka - Camera Obscuran näin täällä (unista tutun naisen kanssa ) Manchesterin Ritz vähän samaa kategoriaa, Breeders oli täällä 2014.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Rukoile kuolemaa wrote:CBGB (NY, ei oo enää olemassa)
Pitikin aiemmin kysyä, että onko kukaan forkkalainen käynyt tuolla. Tulee ekana mieleen jos pitää nimetä jokin legendaarinen keikkapaikka. Millasta oli? :o
No tosta on paljon aikaa, mutta muistaakseni paljon kämäisempi kuin mitä olin odottanut. Fluidia olin katsomassaj ja oikeastaan ainoa asia mitä muistan keikasta, oli se että laulaja kävi välillä myllyttämässä jonkun asiakkaan kanssa.
turston wrote:Rukoile kuolemaa wrote:CBGB (NY, ei oo enää olemassa)
Pitikin aiemmin kysyä, että onko kukaan forkkalainen käynyt tuolla. Tulee ekana mieleen jos pitää nimetä jokin legendaarinen keikkapaikka. Millasta oli?
No tosta on paljon aikaa, mutta muistaakseni paljon kämäisempi kuin mitä olin odottanut. Fluidia olin katsomassaj ja oikeastaan ainoa asia mitä muistan keikasta, oli se että laulaja kävi välillä myllyttämässä jonkun asiakkaan kanssa.
Jaa joo. Samalla reissulla tuli käytyä kaksi kertaa Village Vanguardissa ja kerran Blue Notesissa.
Onhan noita. Nää nyt ainakin on jääneet mieleen.
Bowery Ballroom, NYC (Jonathan Richman)
Vega, Köpis (LCD Soundsystem)
Cafe Oto, Lontoo (Thurston Moore & Friends)
Fillmore, San Francisco (Ty Segall)
Berghain, Berliini (Grimes)
Whelan's, Dublin (Battles)
Electric Ballroom, Lontoo (John Maus)
Last edited by börjeslandet (15.09.2020 17:39)
en ole kolmekybänen emoboy
Roundhousessa kukaan käyny? Ainaki paljo livelevyjä tullu sieltä.
Tuanoi saatana.
Roundhousessa kukaan käyny? Ainaki paljo livelevyjä tullu sieltä.
Oon käynyt kerran. Oikein kiva keikkapaikka.
Edit: piti pitkään miettiä, että mitä olin kuuntelemassa. Sehän oli Lightning Bolt ja Tortoise kesäkuussa 2015. Samana iltana oli kans Loop, Mugstar ja GZA. Taisin lähteä räppikeikalta kesken. Onneksi oli vikana.
Last edited by leposi (25.10.2020 09:06)
Mulle tulee mieleen Lontoon Town & Country Club (The Godfathers), Tukholman Berns (Television) ja Pariisin Olympia (Divine Comedy).