You are not logged in.
Järkyttävää että kirjastot avataan!
Nyt voi olla, etten ehdi lukea loppuun elvis elämäkerran toista osaa, ja joku saattaa varata sen
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Nyt voi olla, etten ehdi lukea loppuun elvis elämäkerran toista osaa, ja joku saattaa varata sen
Mulla ainaski lyöty laina-aikaa kaikkiin automaattisesti kesäkuun lopulle saakka.
Mulla on kahta eri aikaa! Toinen oli JO 9
6.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Laina-ajan rakenne on muuttunut.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Palautin kolme nimikettä, lainasin yhden nimikkeen.
Tuanoi saatana.
Kävinpä tossa:
Carlo Rovelli - Ajan luonne
Kari Enqvist - Ensimmäinen sekunti
Odotettavissa myöhemmin kesällä: asiakeskustelua möyhyisän marjiksen kanssa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
New Yorkin kaupunginkirjaston johtajalla on sopiva nimi: Anthony Marx.
Jos kyseinen kirjasto kiinnostelee, niin suosittelen Frederick Wisemanin dokumenttia Ex Libris. Oikeastaan suosittelen sitä ihan muutenkin.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Carlo Rovelli - Ajan luonne
Kari Enqvist - Ensimmäinen sekunti
Rovellista tykkäsin kovasti. Enqvistiä en vielä ole lukenut mutta samasta aiheesta kirjoitettu Lawrence Kraussin olen lukenut.
Tuanoi saatana.
Kävin Kaisassa joka avautui tänään. Oli siellä jokunen ihminen - lainata/palauttaa/kopioida saa, jäädä ei.
Last edited by Feggy (01.06.2020 18:53)
Vielä ei voi oodin soittotiloja varata.
Tuanoi saatana.
Laatu wrote:New Yorkin kaupunginkirjaston johtajalla on sopiva nimi: Anthony Marx.
Jos kyseinen kirjasto kiinnostelee, niin suosittelen Frederick Wisemanin dokumenttia Ex Libris. Oikeastaan suosittelen sitä ihan muutenkin.
Sama.
en ole kolmekybänen emoboy
Hain varauksesta kirjan, josta lähtee kuvottava löyhkä. Miten hajun saa pois kirjaston kirjasta?
Jonku verran oli oodin studio vitosta järjestelty uusiks ja iso näyttö oli tullu. Aika monta eri synaahan siellä on, onkohan toi synapuoli se mitä jengi sinne enimmäkseen tulee venkslaa? Rokkibändeillä on varmaa muut omat reenikset. Ja nyt siinä oli ikkunan edestä vedetty verhot pois. Minkä takia ne haluaa ikkunoita noihin studioihin? Vaikka ei se mua paljoo ahista jos joku haluu sitä sekoilua kattella, mutta monia muita voi haittaa.
Tuanoi saatana.
Eduskunnan kirjaston kirjastojärjestelmä on vaihtunut heinäkuussa 2020. Selma-hakupalveluun kirjautuminen jatkossa vain sähköpostin avulla.
Tonne pitää aina joka vitun kerta kirjautua kai sitten niin että tulee linkki meiliin. Oikeasti. Plus ovella on syyni lähes tasoa lentokentän turvatarkastus, laukut läpivalaistaan jne.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Eduskunnan kirjaston kirjastojärjestelmä on vaihtunut heinäkuussa 2020. Selma-hakupalveluun kirjautuminen jatkossa vain sähköpostin avulla.
Tonne pitää aina joka vitun kerta kirjautua kai sitten niin että tulee linkki meiliin. Oikeasti. Plus ovella on syyni lähes tasoa lentokentän turvatarkastus, laukut läpivalaistaan jne.
pitääkö vaposta irrottaa akku?
En tiiä kun en ole narkki.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
The Plot Against America tv-sarja tullut kirjastoon.
Last edited by noiseidea (11.11.2020 12:19)
Kukaan lukenut kirjaston e-kirjoja? Näyttäisi vaativan ton Adoben ohjelman jonka arviot on aika tyrmääviä.
Kukaan lukenut kirjaston e-kirjoja? Näyttäisi vaativan ton Adoben ohjelman jonka arviot on aika tyrmääviä.
Kyllä vain. Ja kyllä sen saa ihan ok pelittämään. Nyt en taas vähään aikaan oo lukenu. Toki lukukemus riippuu myös päätelaitteesta. Eli onko tarkoitus tabletilla vai millä lukea.
Ellibsin ja Overdriven äänikirjoja olen kirjastopalveluna suht säännöllisesti kuunnellut, käyttökokemuksena jälkimmäinen on paljon parempi, vaikka sotkeekin mukaan kaikenlaista somemaista ja "tarinallista" tjsp käyttökokemusta joka on suht skeidaa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Pressreader on kirjastosta muuten hyvä palvelu mitä kannattaa tsekata, jos haluaa vaikka satunnaisesti lukea tabletillaan Mojoa/Uncuttia. Ainakin Helmet alueen valikoimista löytyy edellämainitut.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Varsin jees sinänsä, mutta olis kiva jos sain vain ladattu peruspdf:n.
Kuinka usein palautat myöhässä? Minä en koskaan. Tänään oli lähellä kun vein viimesenä palautuspäivänä. Helpomminhan sitä pysyy aikatauluissa kun yleensä lukee yhtä kirjaa kerralla.
Toisinaan saattaa lipsahtaa päivän-pari myöhässä. Tällä hetkellä sakkoja 2,20 euroa roikkumassa. Maksanpa pois nyt kun tuli tämä puheeksi.
Last edited by jookcha (29.12.2020 15:48)
muumipoimuri wrote:Kuinka usein palautat myöhässä? Minä en koskaan.
Sama.
Toivottavasti kirjastopalvelujen rajoitukset poistuvat pian, ikävöin hyllyjä.
Sama. Aina ajoissa. Eri. En ikävöi hyllyjä.
Palautan milloin huvittaa. Eräs tuttava on kirjastossa töissä ja poistelee sakot pyytämättä
editoin vähän ettei kukaan joudu vaikeuksiin
Last edited by ydis (29.12.2020 19:25)
Ehdin nähdä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.