#31 19.04.2016 14:22

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,909

Re: the Jam & Paul Weller & Style Council

psykokarkki wrote:

äsken tuli teemalta tää dokkari: The Jam: About the Young Idea

ja nyt joku live menossa. tuli mieleen et vois vaikka hankkia näiden levyt, oliko joku complete-boxi tms.? biggrin

Ihan hyvä dokkari oli. Jotenkin olin aiemmin muistellut, että tää olis kans ollut näitä veljesten kasaamia bändejä, mutta enpä toisaalta kyllä yhtään nyt edes keksisi mikä Paul Wellerin veljen nimi olisi  grin

Näköjään joku Classic Album Selection on ainakin olemassa. Jos nyt uudestaan bändin levyjä alkaisin hankkia niin saattaisin pärjätä ehkä jollain kokoelmalla + kolmikolla Setting Sons, Sound Affects ja The Gift. Toisaalta en ole noita muitakaan viitsinyt poiskaan myydä.

Myös All Mod Cons on saanut ihan hyviä arvioita, mutta en jotenkin ole siitä kuitenkaan osannut niin innostua. Tänään yritin taas autossa kuunnella, mutta paria huippubiisiä lukuunottamatta ei oikein minusta toimi kokonaisuutena.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#32 19.04.2016 19:47

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: the Jam & Paul Weller & Style Council

psykokarkki wrote:

tuli mieleen et vois vaikka hankkia näiden levyt

Sama...
Tai onhan niitä pari tuossa jo, ei vaan mun hankkimia. En ole koskaan aktiivisesti kuunnellut oikeastaan muuta kuin Going Undergroundia ja Town Called Malicea, mutta dokumenttia katsellessa huomasi, että itse asiassa aika moni näiden biisi on jollain tasolla tuttu.

Offline

#33 20.04.2016 05:17

Feggy
kaiken maailman dosentti
From: Hell sink i
Registered: 02.11.2006
Posts: 11,845

Re: the Jam & Paul Weller & Style Council

Tää on paras kokis. Studiolevyistä musta parhaat on All Mod Cons ja Setting Sons.

Offline

#34 20.04.2016 09:38

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,042
Website

Re: the Jam & Paul Weller & Style Council

Feggy wrote:

Tää on paras kokis. Studiolevyistä musta parhaat on All Mod Cons ja Setting Sons.

snap! löytyy tuplavinskana pimp

tosiaan laitoin sit levyjä tilaukseen cd-muodossa, eihän ne paljoa maksa, vaikka veikkaan että ne parhaat jutut on noilla sinkuilla. jotain levyjä lainailin aikanaan kirjastosta ja äänitin kaseteillekin, mut enpä nyt muista oliko joku erityisen hyvä. eka levy löytyy vinskanakin, mut on muistaakseni huippukovaa nimibiisiä lukuunottamatta hieman pettymys, vaikka kaitpa silläkin hetkensä oli (mutta se hetki ei ollut nananananananananananananananana batman grin).


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#35 20.04.2016 12:39

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,909

Re: the Jam & Paul Weller & Style Council

psykokarkki wrote:

vaikka veikkaan että ne parhaat jutut on noilla sinkuilla.

Kuuntele Sound Affects ja tarkista mielipiteesi  grin


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#36 20.04.2016 13:13

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,042
Website

Re: the Jam & Paul Weller & Style Council

Alxity wrote:
psykokarkki wrote:

vaikka veikkaan että ne parhaat jutut on noilla sinkuilla.

Kuuntele Sound Affects ja tarkista mielipiteesi  grin

tarkistetaan kunhan saapuu.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#37 23.04.2016 22:13

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,909

Re: the Jam & Paul Weller & Style Council

Sattuipas nyt sopivasti niin, että löysin yhdestä vakio levykaupasta mm. Flaming Lipsin Heady Fwendsin cd:n (hinta 2 e) lisäksi Paul Wellerin Wild Woodin deluxen edulliseen hintaan. Hyvältähän tämäkin kuulostaa.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#38 23.04.2016 23:55

keijo
Member
Registered: 12.07.2009
Posts: 487

Re: the Jam & Paul Weller & Style Council

psykokarkki wrote:

äsken tuli teemalta tää dokkari: The Jam: About the Young Idea

ja nyt joku live menossa. tuli mieleen et vois vaikka hankkia näiden levyt, oliko joku complete-boxi tms.? biggrin

Direction Reaction Creation boxi on ihan tyylikäs kokonaisuus ja sitä sai edullisesti ainakin muutama vuosi sitten. Miinuksena se, että muistaakseni yhdelle cd:lle oli niputettu aina kaksi albumia.

Offline

#39 05.05.2016 13:27

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,042
Website

Re: the Jam & Paul Weller & Style Council

psykokarkki wrote:
Alxity wrote:
psykokarkki wrote:

vaikka veikkaan että ne parhaat jutut on noilla sinkuilla.

Kuuntele Sound Affects ja tarkista mielipiteesi  grin

tarkistetaan kunhan saapuu.

just lähti soimaan. nyt kun oon näitä albumeita järjestyksessä kuunnellut, niin all mod cons kyllä nousee ehkä toistaiseksi parhaimpana, toisaalta onhan siellä niitä hittejä varmaan puolet biiseistä muutenkin.

hyvä bändihän tämä oli, ja olen usein miettinyt että pitäiskö sitten style counsiliinkin perehtyä, olihan niilläkin ainakin muutama tosi hyvä biisi (the walls come tumbling down!), mutta katsotaan nyt.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#40 05.05.2016 16:10

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,909

Re: the Jam & Paul Weller & Style Council

psykokarkki wrote:

nyt kun oon näitä albumeita järjestyksessä kuunnellut, niin all mod cons kyllä nousee ehkä toistaiseksi parhaimpana, toisaalta onhan siellä niitä hittejä varmaan puolet biiseistä muutenkin.

hyvä bändihän tämä oli, ja olen usein miettinyt että pitäiskö sitten style counsiliinkin perehtyä, olihan niilläkin ainakin muutama tosi hyvä biisi (the walls come tumbling down!), mutta katsotaan nyt.

Minä taas olen tullut siihen tulokseen, että kolme viimeistä levyä ovat parhaat. En tosin kaikkia hetkeen ole kuunnellut. Ehkä pitää taas joku kerta. Style Counsilia olen myös ajatellut, mutta kuuntelen nyt tuota Wellerin soololevyä ensin.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#41 05.05.2016 22:35

Bedderi
Member
Registered: 12.06.2005
Posts: 4,341

Re: the Jam & Paul Weller & Style Council

Aika paljon on tullut kuunneltua näitä tuon dokkarin jälkeen. The Gift on suosikkini. Monipuolisin albumi selkeästi.


turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.

Offline

#42 06.05.2016 19:30

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,909

Re: the Jam & Paul Weller & Style Council

Kiiminkijoen rantatörmä wrote:

The Jamin kanssa onnistu paljon paremmin, miksi lopettaa bändi uran huipulla? Toivottavasti Nightwishille ei käy näin.

Kiiminkijoen rantatörmä taisi olla oikeassa. Onneksi Nightwish ei sentään taisi välttää yhtä kauhean kohtalon...


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#43 30.08.2021 13:13

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,042
Website

Re: the Jam & Paul Weller & Style Council


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#44 27.11.2021 00:40

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,497
Website

Re: the Jam & Paul Weller & Style Council

Ai niin, vieläkö toi dokkari lienee katsottavissa? Oon pitkään yrittänyt hankkia Style Councilin levyjä ja viimein tärppäsi kun hankin viimevuotisen tuplakokiksen Long Hot Summers / The Story Of The Style Council ja nyt kun se ekaa kertaa soittimessa pyörii niin kuulostaapa ihan törkeen hyvältä rakkaus colorflash

Myykää mulle kaikki näiden levyt (halvalla) ff


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#45 27.11.2021 00:46

Jophiest
Member
Registered: 15.03.2007
Posts: 586

Re: the Jam & Paul Weller & Style Council

Our Favourite Shop  peuk

Muita levyjä en oo vieläkään kyl kuullut.

Offline

#46 27.11.2021 00:52

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,497
Website

Re: the Jam & Paul Weller & Style Council

Jophiest wrote:

Our Favourite Shop  peuk

Muita levyjä en oo vieläkään kyl kuullut.

Sitäpä yritin viimeksi CDON:ista tilata mutta loppu oli sadbanana


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#47 09.11.2022 15:18

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,042
Website

Re: the Jam & Paul Weller & Style Council


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

Board footer

Powered by FluxBB