#1 07.09.2023 16:49

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,014

Rakkautta ja Anarkaa 2023

Ostin neljän leffaan liput. Yksi jäi käyttämättä sarjalipulla.

Kubi
In Our Day
Little Richard: I Am Everything
The Castle


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#2 07.09.2023 17:18

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,117

Re: Rakkautta ja Anarkaa 2023

Kai tuolta jotain tulee tsekattua mutta en kyllä jaksa hikoilla sen suhteen että saako johonkin tiettyyn lippuja. Vaikea innostua tosta ohjelmistosta, en tiiä missä vika wanha
Victor Ericen uuden lefun olisin mielelläni nähnyt mutta ei ole ohjelmistossa.

Kelly Reichardtin Showing Up kiinnostaa.

Last edited by jookcha (07.09.2023 17:20)


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#3 08.09.2023 09:12

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,014

Re: Rakkautta ja Anarkaa 2023

En kauheasti oikeasti jaksanut katsoa ohjelmistoa tarkemmin, kattelin tuttujen leffasuosituksia ja selvittelin niistä sitten mitkä kiinnosti ja sopi omiin aikatauluihin. Lisäksi noista yksi on työpaikan leffakerhon yhteiskatselu.


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#4 08.09.2023 09:28

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,533

Re: Rakkautta ja Anarkaa 2023

Joo, eipä kauheasti jaksanut tutkia mitä siellä on. Neljänä päivänä mahdollisuus mennä, joten rajaa aika paljon. Kolmea leffaa menen ihmettelemään. Muutama todella odotettu tapaus on kans ohjelmistossa: The Old Oak, Past Lives, Reality, Passages, The Zone of Interest ja ehkä mahdollisesti vuoden paras leffa Poor Things (odotukset tätä kohtaan on taivaissa). Mutta nämä yritetään katsoa sitten levitykseen tultua tekstityksillä ja Lasipalatsin Rexiä paremmalla jalkatilalla.

Mutta näillä kolmella mennään: Funny Pages, Showing Up ja We´re All Going to the World's Fair.

Oma vinkkini kaikille höpsöille on ihkuleffa Marcel the Shell with Shoes On. Aivan ihana  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan
On myös katsottavissa tällä hetkellä kotisohvalla vuokralta tai SkyShowtimeltä.

Offline

#5 20.09.2023 09:25

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,014

Re: Rakkautta ja Anarkaa 2023

In Our Day oli positiivinen yllätys. Haluaisin nähdä lisää Hong Sang-soon leffoja, vaikka niitä on aika vaikea löytää katsottavaksi.


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

Board footer

Powered by FluxBB