You are not logged in.
Pages: 1
Jokohan nyt toba toimisi?
Eli joo vitun kova bändi tämä huh huh
Koi No Yokan -lättyä eniten kuunnellut ja lisäksi aika paljon uusinta Private Music -rieskaa sit irto biisei.
Suosikki biisui:
Entombed
Rosemary
Infinite Source
I Think About you All the Time
Pink Maggit
Passenger
Sextape
Milk of the Madonna
Change (In the House of Flies)
Be Quiet and Drive (Far Away)
Noi White Ponyn kolme vikaa biisii voi morjens mikä lopetus 

In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Sellainen hatara muistikuva mulla on, että se olisi ollut jokin Headbanger's Ballin jakso ysärillä, jossa ekan kerran törmäsin Deftonesiin. Ainakin 7 Wordsin musavideo näytettiin ja jotain haastatteluakin kai oli? Enpä tuolloin juuri bändiä sen enempää ajatellut, mutta nimi jäi mieleen.
Sitten, kun Around the Fur ilmestyi, nämä tietty alkoivat saada enempi näkyvyyttä, ja muistan nähneeni My Own Summerin ja Be Quiet and Driven musavideoita taivaskanavilla usein.
En itse asiassa ihan täysin muista, mikä sai mut hommaamaan White Ponyn joskus alkuvuodesta 2002 (jos oikein muistan), mutta tuo levy kolahti silloin todella lujaa ja kuuntelin sitä hyvin paljon noihin aikoihin. Niinhän siinä kuitenkin on käynyt, etten hirveästi saa enää tänä päivänä tosta levystä irti, vaikka toki esim. Change (in the House of Flies):in nerokkuutta en kykenekään kiistämään.
Mainittakoon vielä muuten, että mua on jotenkin hämännyt se, että sen niminen biisi White Ponylta kuin Elite (jos muistan oikein) muistuttaa jotenkin häiritsevästi Godfleshin Wake-biisiä. Saatan kyllä olla suunnilleen ainoa ihminen maailmassa, joka tämän yhteyden kuulee
Samoihin aikoihin tulin hommanneeksi myös Around the Furin, ja se on itse asiassa löytänyt tiensä soittimeeni...no okei, aika harvoin, mutta silti ainakin jossain määrin säännöllisesti viime vuosina. Hyvä ja energinen pläjäys levyksi jota kuunnella silloin, kun tuntee olevansa vastaanottavaisessa mielentilassa tällaiselle musalle.
Chino Morenon sivuprojekteista mainittakoon 2013 ainoan levynsä julkaissut Palms. Tuo levy on säilynyt yhtenä lemppareistani ja vaan toimii jokaisella kuuntelukerralla.
Muistan, että joku joskus postasi tänne äänityksen Deftonesin keikalta vuoden 2000 Provinssirockista. Mietin tuolloin, että kerronko erään jutun, mutta ajattelin, että jos nyt ei sittenkään. Sanottakoon nyt sen verran, etten itse ollut paikalla sinä päivänä kun Deftones soitti, mutta seuraavana päivänä festareille sisään jonottaessani joku kommentoi edessäni äänekkäästi Deftonesin keikkaa. Tai siis lähinnä hän selitti, että "kaikki Deftonesin jätkät oli lihoneet 20 kiloa" ja että ylipaino oli johtanut mm. siihen, ettei kitaristi aina edes onnistunut soittamaan soitintaan. Itse en siis voi ottaa kantaa, koska en ollut keikkaa todistamassa mutta no, nytpä on tuokin juttu kerrottu.
Pages: 1