You are not logged in.

^ klassikko

Middle Class Revoltista tulossa kuuden cd:n boxi
https://www.cherryred.co.uk/the-fall-mi … et-edition
Onhan se hyvä levy, ja eka ostamani Fall-cd, mutta enpä kyllä tiijä...
SOSDO MASSA KOMOROSSA

gorillazin seuraavalla albumilla the mountain on mukana mark e. smith ![]()
Track 10: Delirium (feat. Mark E. Smith)

2000-luvun parhaasta fall-albumista laajennettu painos:

Threadsissa joku käy läpi 1001 albums projektia missä tuli vastaan Witch trials levy ja se oli hänelle raastavaa kuunneltavaa. Vastasin siihen että Falli on kuningas ja hän vastasi että jos heitän pari biisisuositusta niin voi antaa toisen mahdollisuuden. Minä sanoin että reformation ja blindness. Ei ole kaverista sen jälkeen kuulunu ![]()

Muistan että kun vuonna 1987 Fall kolahti itselleni niin Mark E Smithin ääni oli kuin huumetta jota piti aina saada. Viime aikoina kuuntelu jäänyt vähemmälle, lähinnä kännykkä välillä arpoo Fall-biisejä kuulolle, mutta nyt teki taas mieli kuunnella jotain levyä. Pengoin sekavaa vinyylivarastoani ja sieltä löytyi Levitate -levyn kolmois-LP versio. Tämä levyhän on varsin sekava kokonaisuus ja tällä painoksella kaiken maailman remixiäkin bonareina mutta kuunnellaanpa nyt. Onhan Fall maailman paras bändi edelleen 
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi 

Mikä on Fallin paras levy? Tänään olen pitkästä aikaa sitä mieltä, ettei se olekaan Hex Enduction Hour vaan The Wonderful and Frightening World of... Mitä mieltä muut?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi 

Unohdin toki laittaa klausuulin että jos Slatesia ei lasketa kokonaiseksi albumiksi, eihän sille toki löydy vertoa

No eikai se mikää sleitsi oo mitä ihmettä.

Slates on täydellinen, mutta onko se albumi?

Mulla ei ees oo sitä enää hyllys.

Mulla ei ees oo sitä enää hyllys.
Kandee hankkii nopee, maailman paras kymppituumainen 

mark e smith postuumisti mukana gorillazin uuden mountain-albumin biisillä delirium. ei kyllä pelasta sinänsä tylsää biisiä