You are not logged in.
Ilmeisesti tulevat Flow'hun...
Joo jotain sellaista on kuulunut.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
onks se uusin levy paras? joku sano että kandeis tsekkaa, myth takes tais olla nimi.
EDIT: voisin tietty lukea threadin ykkössivuu mut en nyt jaxa.
onks se uusin levy paras?
no jaa.
ei varmaan kannata vaivautua niitä koko levyjä kuuntelemaan
mut keikalle, mars!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Edelleen näiltä mun suosikki on se Giuliani-ep. Mahtavaa junnausta.
sama
Bröm, mikä keikka. Viimeeksi oon ollut noin hiessä ja kaljoissa joskus 2003 ilosaaressa. Parhuuuuuuuuutta. Elokuussa uusiksi ja vähemmällä vaatekerralla.
Mangojauhe goddamn.
Topicia selattuani vaikuttaa siltä, että ennen keikka ei tarvi hakea kuin pari irtobiisiä ettei mene kokonaan usko siihen, että keikka voisi olla loistava. Uskoisin kuitenkin tämäntyyppisen musiikin minua kiinnostavan.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ihan hyvältä se eka levy ainakin kuulosti kun kokeeksi kuulostelin. Knife tuli kyllä ajoittain vahvasti mieleen.
<@DBGene> senkin karkki
Ihan hyvältä se eka levy ainakin kuulosti kun kokeeksi kuulostelin. Knife tuli kyllä ajoittain vahvasti mieleen.
Knife?
Mä en oikein näe hirveän hyvin tuota yhteyttä.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:e4755f85eb="Alxity"]Ihan hyvältä se eka levy ainakin kuulosti kun kokeeksi kuulostelin. Knife tuli kyllä ajoittain vahvasti mieleen.[/quote:e4755f85eb]
Knife?
Mä en oikein näe hirveän hyvin tuota yhteyttä.
Luulin jo hetken, että olen taas kirjoittanut jonkun bändin nimen väärin... Minusta niissä rumpujutuissa on välillä vähän samaa, vaikka en kyllä Knifeenkään mitenkään liian syvällisesti ole perehtynyt. Ainakin sen ekan levyn tokassa biisissä oli silti minusta hyvinkin paljon samaa kuin siinä Knifen levyssä, jonka omistan ja jonka nimeä ei nyt jaksa muistaa.
<@DBGene> senkin karkki
No mut eka levy on kyl jees, vaiks laulaja ei ookaan sillä löytänyt vielä tarpeeksi sisäistä Shaun Ryderiään. Vasta sillä Giuliani-ep:llä lähti homma lopullisesti käsistä ->
Eka levy on kyl ihan helvetin jees ja tuo ep tosiaan paras julkaisu näiltä, kuten kaikki muutkin on jo todennu. Toka levy on myös hyvä mun mielestä, uusin taas ei vaan lähe ollenkaan Heart Of Heartsia lukuunottamatta.
Keikkaa odotellaan semi-innokkaasti silti
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Kyllä keikat toimii, harmi vaan kun ovat vielä melko aikaisin, näitten aikoihin ois hyvä hankkia sellainen kunnollinen rähinäkänni päälle
Kyllä keikat toimii, harmi vaan kun ovat vielä melko aikaisin, näitten aikoihin ois hyvä hankkia sellainen kunnollinen rähinäkänni päälle
No mut perään heti ESG ja shitte Hannulelauri!
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:1eface44b1="HUIG"]Kyllä keikat toimii, harmi vaan kun ovat vielä melko aikaisin, näitten aikoihin ois hyvä hankkia sellainen kunnollinen rähinäkänni päälle
[/quote:1eface44b1]
No mut perään heti ESG ja shitte Hannulelauri!
No niijjust! Pitää laatia kato sittenki vähän turvallisempi tankkaustaktiikka. Muuten käy niin että vetää vanhojen aikojen kunniaksi teinikännit opel bastardien paluukeikalla niinku sillon aikoinaan ja kaikki muu menee sumussa.
Ei vaan, kräkkiä koko porukalle!
Ei vaan, kräkkiä koko porukalle!
Take Extacy with me :peuk:
http://www.lycaeum.org/languages/finnis … /xtc15.txt
[quote:a702fce258="HUIG"]Ei vaan, kräkkiä koko porukalle![/quote:a702fce258]
Take Extacy with me
:peuk:
http://www.lycaeum.org/languages/finnis … /xtc15.txt
[quote:c4d8a5fc62="forssto"][quote:c4d8a5fc62="HUIG"]Ei vaan, kräkkiä koko porukalle![/quote:c4d8a5fc62]
Take Extacy with me
:peuk:
http://www.lycaeum.org/languages/finnis … /xtc15.txt[/quote:c4d8a5fc62]
http://www.stlyrics.com/songs/s/scooter … 34341.html
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
pitäiskö se giuliani-ep sit hommata, enpä kuule tiijä
pitäiskö se giuliani-ep sit hommata, enpä kuule tiijä
Paappa ostaen: http://www.ifsociety.com/shop.php
6e? kaupat tuli. mihin laitan rahat vai privana nämä?
panin meiliä tulemaan
[quote:5022592de7="psykokarkki"]pitäiskö se giuliani-ep sit hommata, enpä kuule tiijä
[/quote:5022592de7]
Paappa ostaen: http://www.ifsociety.com/shop.php
ja paappahan osti
hyvä levy kyl, en vaan yhtään tiedä mitä tolta keikalta odottais ja pitäiskö hankkii muita levyi. no mut lauantaina näkee
jotenkaan en kyl tiedä mix tää on koneemmassa, mut sou not
jotenkaan en kyl tiedä mix tää on koneemmassa, mut sou not
No ei niillä koneilla niin välii kai. Kevyemmän bändejä kuunnellessa kirjoitetaan blogeja ja viillellään omia ranteita, raskaamman bändejä kuunnellessa viillellään vuohia, koneemman bändejä kuunnellessa tanssitaan vähintäänkin istuen, ei-popimpaan bändejä kuunnellessa paskotaan lämpiävälle saunakiukaalle.
[quote:4021e53ed0="psykokarkki"]jotenkaan en kyl tiedä mix tää on koneemmassa, mut sou not
[/quote:4021e53ed0]
No ei niillä koneilla niin välii kai. Kevyemmän bändejä kuunnellessa kirjoitetaan blogeja ja viillellään omia ranteita, raskaamman bändejä kuunnellessa viillellään vuohia, koneemman bändejä kuunnellessa tanssitaan vähintäänkin istuen, ei-popimpaan bändejä kuunnellessa paskotaan lämpiävälle saunakiukaalle.
Määritelmille
en ole kolmekybänen emoboy
Kuulosti eilen se yks biisin vähän niinku siinä olis laulettu HOMOHOMOHOMOHOMO
<@DBGene> senkin karkki