#31 01.07.2007 03:03

kaakku
ärrävikanen pelle
Registered: 23.06.2005
Posts: 13,960

Re: Ämyrock 30.6.2007

TV-respa oli kiva! Jäi vielä sopivasti päähän soimaan se Madonna-coveri "Niinkuin neitsyt, UII, kosketus ekaa kertaa.." icon_biggrin peuk

Forsstolle kans peukkuu alennuksesta ja bonuslevystä.

center sille yhelle horolle joka puhu koko keikan liian kovaan ääneen (lue: huusi) jostain citun ex-masasta. Kuolispa!

Lopussa tuli tietty jotai karjalalippiksiä osoittelemaan ja tönimään ja kyselemään kovaan ääneen että "ONKO TÄÄ NYT SITTEN JOTAIN HIPPIMUSIIKKIA?!?"

Ihanaa.


Varikset komentavat

Offline

#32 01.07.2007 11:16

simo_vaatehuoneelta
Member
From: Tanpere
Registered: 14.06.2005
Posts: 3,087

Re: Ämyrock 30.6.2007

UWSS heitti hyvän keikan. Ehdottomasti paras mitä olen niiltä nähnyt. Nyt kaverit saivat sellaista raivoa siihen soitantaan, jota olen aikaisemmin kaipaillut.

Aksu oli livenä aika huono. Tosin Aksun spiikeille  peuk

Festareista sen verran, että kauniisti sanottuna yleisö oli aika heterogeenistä.


tongue nauttimiselle pusikossa myös  tongue


YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON

Offline

#33 01.07.2007 13:15

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Ämyrock 30.6.2007

Vittu SUR-RUR! peuk:peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk:


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#34 02.07.2007 10:55

looramerri
Guest

Re: Ämyrock 30.6.2007

[quote:a85c78417d="kraakku"]TV-respa oli kiva! Jäi vielä sopivasti päähän soimaan se Madonna-coveri "Niinkuin neitsyt, UII, kosketus ekaa kertaa.." icon_biggrin peuk

Forsstolle kans peukkuu alennuksesta ja bonuslevystä.

center sille yhelle horolle joka puhu koko keikan liian kovaan ääneen (lue: huusi) jostain citun ex-masasta. Kuolispa!

Lopussa tuli tietty jotai karjalalippiksiä osoittelemaan ja tönimään ja kyselemään kovaan ääneen että "ONKO TÄÄ NYT SITTEN JOTAIN HIPPIMUSIIKKIA?!?"

Ihanaa.[/quote:a85c78417d]

Kraakku jammaili mun takana. Tosiaan se kovaäänistyttö oli perseestä, joskin se oli kaverini kaveri, mutta silti. Teki mieli tappaa.    icon_evil  icon_evil  icon_evil

Board footer

Powered by FluxBB