You are not logged in.
radiohead - high and dry
Tom Waits - Bone Machine
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Sufjan Stevens - Vito's Ordination Song
Michiganilta
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Animal Collective - Hey Light
Ihqa hulinaa.
[quote:e35edcb656="ex-kolja"]Godspeed You Black Emperor! - Rockets Fall on Rocket Falls
Yksi yhtyeen parhaimmista, jos nyt on tarvetta valikoida.[/quote:e35edcb656]
Kolja olet nero.
Täysin sammaa. Minun ihokarvat nousi eilen pystyyn ja paksun collegepaidan läpikin juuri kyseistä kappaletta kuunnellessa. En muista milloin viimeksi olen saanut samanlaisia väristyksiä musiikista (Illinois varmaan?). Muutenkin arvostukseni Yanqui U.X.O.a kohtaan on noussut kohisten tämän syksyn aikana.
SP!ÄM
Nyt edelleen
Sufjan Stevens - Michigan
[quote:67b20c70b0="ZapMan"]
Kolja olet nero.
[/quote:67b20c70b0]
No jaa-a. Ehkä.
[quote:a26352524f="ex-kolja"][quote:a26352524f="ZapMan"]
Kolja olet nero.
[/quote:a26352524f]
No jaa-a. Ehkä.[/quote:a26352524f]
Huh, pelkäsin vähän reaktiota Zapmanin ajattelemattoman heiton jälkeen, mutta ihan hyvin tilanne rauhoittui.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Huh, pelkäsin vähän reaktiota Zapmanin ajattelemattoman heiton jälkeen, mutta ihan hyvin tilanne rauhoittui.
En ajattele,
en ole siis olemassa.
[quote:a3a620623f="Laatu"]Huh, pelkäsin vähän reaktiota Zapmanin ajattelemattoman heiton jälkeen, mutta ihan hyvin tilanne rauhoittui.
En ajattele,
en ole siis olemassa.
[/quote:a3a620623f]
Pyh, kyseinen kirjoitus oli minusta hieno esimerkki siitä, mitä asiakirjoittaminen on kauneimillaan ja puhtaimmillaan - kuin hiottu timantti, tuo kirjoitus.
Jape - Floating (b)
Raato III:a
[quote:fb7e221ff4="stratum"]The Sundays - Reading, Writing and Arithmetics
, tuo on hyvä levy.[/quote:fb7e221ff4]
Sama paitsi ilman punastelua, olin vaan unohtanut kaikki muut biisit paitsi sen "hitin".
[quote:fb7e221ff4="stratum"]Black Tambourinea taas. Tilasin muuten levyn.
Nyt soivan By Tomorrow'n alkaessa luulen tätä aina Mogwaiksi.[/quote:fb7e221ff4]
Jee!
Kolmosbiisistä tulee muuten aika vahvasti Lush mieleen, minulle ainakin.
Artisokka - A Hiding Place in the Arbor
[quote:bf2a6016d6="ex-kolja"][quote:bf2a6016d6="stratum"]The Sundays - Reading, Writing and Arithmetics
, tuo on hyvä levy.[/quote:bf2a6016d6]
Sama paitsi ilman punastelua, olin vaan unohtanut kaikki muut biisit paitsi sen "hitin".[/quote:bf2a6016d6]
"i kicked a boy" on parasta tyttö-smithsiä.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
radiohead - street spirit
hitto kun tää onkin hieno levy ja yks parhaimmista levyn päätösbiiseistä minkä tiedän.
filter - hey man nice shot
[quote:b0c1f64dc8="lintumies"][quote:b0c1f64dc8="ex-kolja"][quote:b0c1f64dc8="stratum"]The Sundays - Reading, Writing and Arithmetics
, tuo on hyvä levy.[/quote:b0c1f64dc8]
Sama paitsi ilman punastelua, olin vaan unohtanut kaikki muut biisit paitsi sen "hitin".[/quote:b0c1f64dc8]
"i kicked a boy" on parasta tyttö-smithsiä.[/quote:b0c1f64dc8]
Punastelu johtui siitä, että stratum kuuntelee tuota. Ja kyllä, yhtyeessä tiivistyy kaikki The Smithsin hyvät piirteet, eikä mukana ole niitä piirteitä jotka ko. yhtyeessä ärsyttävät.
Nyt: tindersticks - tindersticks
Paras debyytti viimeisen kolmenkymmenen vuoden sisällä, tai jotain.
rocket from the crypt - fat lip
kylhän toi hot snakes ihan samalta kuulostaa, ehkä vaan päivitetty versio tästä.
[quote:48b718a5ab="ex-kolja"]Nyt: tindersticks - tindersticks
Paras debyytti viimeisen kolmenkymmenen vuoden sisällä, tai jotain.[/quote:48b718a5ab]
ei psychocandystä ole kuin 20 vuotta...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:1be29f16ca="psychocandy"][quote:1be29f16ca="ex-kolja"]Nyt: tindersticks - tindersticks
Paras debyytti viimeisen kolmenkymmenen vuoden sisällä, tai jotain.[/quote:1be29f16ca]
ei psychocandystä ole kuin 20 vuotta...[/quote:1be29f16ca]
Kuka olikaan se nero?
Tindersticks - Jism
Paras kappale ikinä? Ainakin paras jossa otetaan suoria vaikutteita Triffidsin Red Pony kappaleesta.
Sufjan Stevens - Seven Swans
katatonia - walking by a wire
Talulah Gosh - Backwash
sonic youth - goo (toisen kerran joutui pyöräyttämään)
CMX - Pedot
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki