You are not logged in.
Pages: 1
Puhutaas tästäkin jotain.
Ensin luin Kauriin kääntöpiirin. En uskalla suositella kenellekään aloitukseksi Milleriin tutustumiseen, mutta jösses että tuo kirja tuli luettua loppujen lopuksi nopeasti. Tuossahan eksytään harva se hetki todella pitkiin filosofisiin pohdintoihin, ja juoni etenee vain ajoittain. Mutta nuorena poikana tuota lukiessa mieleen iskostui, että tätä on kirjallisuus parhaimmillaan.
Kravun kääntis on huomattavasti helpompi tapaus. Luin sen armeijassa ollessani, ja se toimi todellisena todellisuuspakona.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Oon lukenu nää:
- Hiljaiseloa Clichyssä
- Kosmologinen silmä
- Kravun kääntöpiiri
- Sexus I
+se joku elämäkerta nimeltään Maailman onnellisin mies
Kaikki hyviä. Pitäis lukea uudestaan ainakin toi Kääntöpiiri. Hieno mies.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Korkkasin herran tuotannon Hiljaiseloa Clichyssä-kirjalla. Mutta mulle tuo kirja ei ollut mitenkään kovin ihmeellinen, mitä nyt herra kävi huorissa ja tolleen. Onhan se silloin aikoinaan varmaan ollutkin enemmän tabu... Oli tuo kirja silti ihan mukavaa ja kepeää luettavaa
Ostinpahan Sexukset, vaikuttaa kiintoisilta ja ois tuntuma, että olisi vähän parempia kuin tuo Hiljaiseloa Clichyssä.
kravun kääntöpiiri on älyttömän hyvä, itseasiassa varmaan ihan parhaita kirjoja mitä oon lukenu
Teinivuosina nämä.
Kauriin kääntöpiirin luin tuossa pari kuukautta sitten. Melko hapokasta menoa. Sisälsi muutamia lyömättömiä elämänohjeita.
Loppuvuoden kyllä ajattelin pysytellä "vähän" kevyemmän viihteen parissa mutta eiköhän noita muitakin tule luettua joskus. Ehkä.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Teinivuosina nämä.
Ensipainoksena ja circle jerk hartsa-irkun kanssa?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:ed830fcf6e="Feggy"]Teinivuosina nämä.[/quote:ed830fcf6e]
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:8c92ec428d="Feggy"]Teinivuosina nämä.[/quote:8c92ec428d]
Eikun kirjastosta ja vessassa suljettujen ovien takana.
[quote:bdd20a1b2e="noiseidea"][quote:bdd20a1b2e="Feggy"]Teinivuosina nämä.[/quote:bdd20a1b2e]
Ensipainoksena ja circle jerk hartsa-irkun kanssa?[/quote:bdd20a1b2e]Eikun kirjastosta ja vessassa suljettujen ovien takana.
Bukowskin kanssa nämä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kun on lukenut yhden Millerin, on lukenut ne kaikki. Kauriin kääntis näistä se omaksi suosikiksi jäänyt ja juu, allekirjoitan J-B:n tuntemuksen tuossa avausviestissä et tämmöstä sen kirjallisuuden pitäiskin olla.
Mites toi Louis-Ferdinand Celine? Niin kauas ku yötä riittää painii about samassa sarjassa, plus sillä on edelläkävijäbonus!
Älä päästä painiks sitä
[quote:e46e7398b3="ILR"]Kun on lukenut yhden Millerin, on lukenut ne kaikki. Kauriin kääntis näistä se omaksi suosikiksi jäänyt ja juu, allekirjoitan J-B:n tuntemuksen tuossa avausviestissä et tämmöstä sen kirjallisuuden pitäiskin olla.
Mites toi Louis-Ferdinand Celine? Niin kauas ku yötä riittää painii about samassa sarjassa, plus sillä on edelläkävijäbonus![/quote:e46e7398b3]
Se on ns. vitun kova.
Kun on lukenut yhden Millerin, on lukenut ne kaikki.
oon lukenu ne kaikki
(siis sexuksen oon oikeesti vaan lukenu)
[quote:e46e7398b3="ILR"]Kun on lukenut yhden Millerin, on lukenut ne kaikki. Kauriin kääntis näistä se omaksi suosikiksi jäänyt ja juu, allekirjoitan J-B:n tuntemuksen tuossa avausviestissä et tämmöstä sen kirjallisuuden pitäiskin olla.
Mites toi Louis-Ferdinand Celine? Niin kauas ku yötä riittää painii about samassa sarjassa, plus sillä on edelläkävijäbonus![/quote:e46e7398b3]
Se on ns. vitun kova.
Celinelle oma topic?
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Celinelle oma topic?
ti-ta-nic, jättiläinen
no nytkyllä ja poes
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Pages: 1