You are not logged in.
Sivarileirillä tuli kuunneltua (seinien läpi) ehkä eniten metallia koko elämäni aikana. Onneksi oli Walkman.
[quote:2482eac3f1="forssto"][quote:2482eac3f1="ginipoika"]Olen sivari.
Sama [/quote:2482eac3f1]
Niin.
[/quote:2482eac3f1]
Joo. Mutta ostettiin sivarikurssin aikaan miehissä Circlen eka 7" aikoja sitten edesmenneestä levykaupasta JKL:n Torikeskuksesta.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Yks huvittava inttiliitännäinen musajuttu oli, kun multa taas kerran tivattiin, että mistä mä sitten tykkään jos ei Klamydia kelpaa.
-Että käytkös ees festareilla?
-Nojoo, Läsnärockissa oon käynyt.
-Mikä vitun Läsnärock? Mikä nimi se on? "Läsnä"?! Mitä vittua.
Et sellaista.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mulla on tulevaisuudessa keikkamatkoja forsston kanssa... Lasketaanko ne? Saanko mä marista niistä traumoista sitten täällä?
Luin ton ehkä kymmenen kertaa että "saanko mä marista traumoja" ja olin ihan, että onks forsston keikkamatkat jotain hippeilyä sittenkin... uuh, kahvia.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
radio novaa ja klamydiaa. ja ainut omista levyistä mitä muut sieti kuskituvassa oli chemical brothersin surrender.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Ite muistan vaan, että sit kun oli vika päivä, niin jotkut tyypit, joita oli pitänyt ihan järkevinäkin tapauksina, hoilaskin yhtäkkiä sitä Mä lähden himaan aggressiivisesti koko päivän ja huuteli jotain "JÖÖ TÄNÄÄN MENNÄÄN VITTU PANEEN NIITÄ HUORAÄMMIÄ" jossain ihme natsikuteissa, niin ei sit tullutkaan paljoo soiteltua.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
"JÖÖ TÄNÄÄN MENNÄÄN VITTU PANEEN NIITÄ HUORAÄMMIÄ" jossain ihme natsikuteissa, niin ei sit tullutkaan paljoo soiteltua.
Miksei? Ois päässy paneen niitä huoraämmiä...
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:ded66cac01="noiseidea"]Yks huvittava inttiliitännäinen musajuttu oli, kun multa taas kerran tivattiin, että mistä mä sitten tykkään jos ei Klamydia kelpaa.
-Että käytkös ees festareilla?
-Nojoo, Läsnärockissa oon käynyt.
-Mikä vitun Läsnärock? Mikä nimi se on? "Läsnä"?! Mitä vittua.
Et sellaista.[/quote:ded66cac01]
Hah, sama! Bändien nimet aiheutti samanlaista ihmetystä. "Leo Bugariloves, Keuhkot, Puhelinkoppi - et oo tosissas???".
Ei ole kyllä mitään sen kummempia musatraumoja, aika paljon tuli kuunneltua omia kassuja. Ja tarpeeks moni meidän tuvasta diggasi kuitenkin Carcassia, Nappista jne deathia/grindia joten ihan hyvin siellä tuli toimeen.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:ecb829b647="risto_m"]"JÖÖ TÄNÄÄN MENNÄÄN VITTU PANEEN NIITÄ HUORAÄMMIÄ" jossain ihme natsikuteissa, niin ei sit tullutkaan paljoo soiteltua.
Miksei? Ois päässy paneen niitä huoraämmiä...[/quote:ecb829b647]
Niin kokemushan sekin ois ollu, intin pimppijutuille varmaan tarviis oman topikin, mutta hämmentävän usein näissä puheissa oli semmosta "KAVERIN KANSSA VUOROTELLEN HÖYLÄTTIIN"-osastoo
Ehkä se hieman säikäytti sitten.
[quote:4ba88f856b="forssto"][quote:4ba88f856b="risto_m"]"JÖÖ TÄNÄÄN MENNÄÄN VITTU PANEEN NIITÄ HUORAÄMMIÄ" jossain ihme natsikuteissa, niin ei sit tullutkaan paljoo soiteltua.
Miksei? Ois päässy paneen niitä huoraämmiä...[/quote:4ba88f856b]
Niin kokemushan sekin ois ollu, intin pimppijutuille varmaan tarviis oman topikin, mutta hämmentävän usein näissä puheissa oli semmosta "KAVERIN KANSSA VUOROTELLEN HÖYLÄTTIIN"-osastoo
Ehkä se hieman säikäytti sitten.[/quote:4ba88f856b]'
Kaveria kans
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Huolestuttavan paljon inttiketjuja viime aikoina ollut. Kysyntää selkeesti kuitenkin on.
lapinjärvellä kuului pääasiassa ainoastaan hyvää musaa
lapinjärvellä kuului pääasiassa ainoastaan hyvää musaa
Smaa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:69918afcee="ydinaukio"]lapinjärvellä kuului pääasiassa ainoastaan hyvää musaa
Smaa [/quote:69918afcee]
ERI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Paitsi Hanhen karaokessa
Tero saatana, s'olet gay!
Ei kai mitään traumoja jäänyt. Itseasiassa viimeisen seitsemän kuukauden aikana tuvassa ei varmaan edes ollut radiota, koska kaikki käyttivät aina iltavapaansa.
Sotilaspoliisitouhuissa joutui vartioimaan varuskunta-aluetta, mikä tarkoitti autolla köröttelyä ja radion kuuntelua. Parina minulla oli tupakaveri, jolla oli aika hyvä musiikkimaku, ja oli se kyllä muutenkin mukava. Lähinnä kai kuunneltiin Radio Citya, kun ei oikein ollut vaihtoehtoja. The Darkness soi ainakin todella usein. Varmaan hienoin inttmuistoni liittyy Mazzy Starin cd:n kuunteluun yövuorossa siinä köröttelyn ohessa.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Varmaan hienoin inttmuistoni liittyy Mazzy Starin cd:n kuunteluun yövuorossa siinä köröttelyn ohessa.
Köröttelyä, Mazzy Star soi, mukava kaveri vieressä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Pääasiassa kuuntelussa vaunun dronetusta höystettynä neukkuradiokohinalla. :x Vaikka ihan hyvää noisetusta siitä radiosta sai pihalle varsinkin jos sen onnistu kasteleen. Vapaa-ajalla ei sitten paljon musiikkia tehnyt mieli kuunnella.
Muuten ei nyt jäänyt traumoja paitti siitä Status Quon biisistä, mutta tais olla nämä jo ennen inttiä.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
Enempi musatraumoja tais jäädä kesäleiriltä joskus 1993 - Gunnarit ja Metallica oli bueno, mutta kun joku äänitti Dur dur d'être bébéä kassun täyteen ja soitatti sitä koko ajan niin meni maku pitkäks aikaa tästäkin klassikosta.
Oi Jordy! On niin rankkaa olla tyttö täällä Suomessa kun Sinä olet siellä Ranskassa!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
ALEXIA - Summer Is Grazy
Mullon tää levy ...jossain.
bailando
Ja tää sinkku ...hyllyssä.
*
Muuten ei nyt jäänyt traumoja paitti siitä Status Quon biisistä, mutta tais olla nämä jo ennen inttiä.
Hyi helvetti! Ensimmäinen herätys sotaväessä joskus viideltä tapahtui sen biisin tahdissa.
[quote:7a2ea73dc1="forssto"][quote:7a2ea73dc1="silvawhale"][quote:7a2ea73dc1="shanks"]Hantalla ollu kova 90-luvun loppu, Captain Jack, Alexia, Movetron, Dr.Bombay.. mitäs vielä?
nerouttahan toi. Ja parhautta![/quote:7a2ea73dc1]
Sama!!!!!![/quote:7a2ea73dc1]
ei se sillon tuntunu nerolta [/quote:7a2ea73dc1]
Ei se ollutkaan. Nuo jätkät on vaan impanneet niin paljon kissanpissaa että välillä ne rakoilee.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:710a20f777="Jean-Babtiste"]ALEXIA - Summer Is Grazy
bailando
*[/quote:710a20f777]
myy mulle.
[quote:3191bca9fe="shanks"][quote:3191bca9fe="forssto"][quote:3191bca9fe="silvawhale"][quote:3191bca9fe="shanks"]Hantalla ollu kova 90-luvun loppu, Captain Jack, Alexia, Movetron, Dr.Bombay.. mitäs vielä?
nerouttahan toi. Ja parhautta![/quote:3191bca9fe]
Sama!!!!!![/quote:3191bca9fe]
ei se sillon tuntunu nerolta [/quote:3191bca9fe]
Ei se ollutkaan. Nuo jätkät on vaan impanneet niin paljon kissanpissaa että välillä ne rakoilee.[/quote:3191bca9fe]
oot vaan katkera. meillä oli aitoa luomukissanpissaa, sulla jenkeissä vaan jotain "i can't believe it is not kissanpissa"-skeidaa...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
No mut ainakin sitä mainosti Fabio!
Teillä varmaan joku Kari Salmelainen...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:7c6a23f47b="hrmunoita"][quote:7c6a23f47b="ydinaukio"]lapinjärvellä kuului pääasiassa ainoastaan hyvää musaa
Smaa [/quote:7c6a23f47b]
ERI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Paitsi Hanhen karaokessa [/quote:7c6a23f47b]
Viimeisenä iltana otettiin poikien kanssa tanssiaskelia kunnon homodiscon tahdissa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Teillä varmaan joku Kari Salmelainen...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
rukissa oli yhdellä tupakaverilla joku itse tehty kokis, jonka vahvan rungon muodostivat Popedan(?) Mä Elän Vieläkin ja saman laulajan Ukkometson kaltaiset klassikot. biiseistä edellä mainittu saavutti aluksi suuren suosion tuvassamme, jonka jälkeen koko joukkue otti kipaleen omakseen ja hoilasi sitä niin kasarmilla kuin moottorimarsseillakin. vieläkin laskeutuu sellainen kivi rinnan päälle, kun palaan siihen aikaan. pahinta kaikessa on se, että altistuin tuolle kappaleelle niin monta kertaa, että sanat ovat syöpyneet mieleeni katkerin kirjaimin: "Mä tapoin miehen, sain maineen puukkojunkkarin...". niin - olen koittanut hakata tätä pois itsestäni, mutta yhä sanat säteilevät syöpäänsä mieleni perukoilla.
tuon koitoksen jälkeen perus- radio Novakaan ei ollut niin paha - tai aika vaikeasti sekin kyllä otti "jokainen laittaa kiinni siivet selkään.." jne. hyi vittuuu!!
Menetetty peli
[quote:31921edc1e="Pilke"][quote:31921edc1e="Jean-Babtiste"]ALEXIA - Summer Is Grazy
bailando
*[/quote:31921edc1e]
myy mulle.[/quote:31921edc1e]
Enpä taida, sori. :cool:
*