You are not logged in.
tammikuun ekalla puoliskolla osallistuisin!
pannan! nyt joku järkkäriks ja särki käteen
pök doorissa epäilyttää se, että turneeseen mennee väkisinkin koko päivä, tiedä sitten miten siellä onnistuu illalla enää. tai jos venyyki toiseen päivään kiimapleijarit apuu-va
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
särki kädessä hikoo ku ohjain kädessä, kyllä, komppaan. esiturnaus huigin luona oli aika tasaista vääntöä kyllä, maukkaita voittoja ja karvaita tappioita tuli kumpiakin. heti ekan pelin kyl hävisin tyrmäyksellä olikohan 4-0. ehkä hulluimmassa kännissä pelatussa pelissä huiggi johti eka 2-0, sit otti punasen ja huristelin 3-2 johtoon, sit toi tasotti, sit menin 4-3 johtoon, sit toi tasotti viäkin vaa ja sit lopulta pilkuilla olikohan yheksännet ampujat kun ratkas pelin tännepäin
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Pök doorissa epäilyttää myös se, että kalja maksaa HOMONA ja ne varmaan olettaa, että sitä myös juotaisiin ja se tulis kalliiks ja sit oltais myös kåpnishä
en ole kolmekybänen emoboy
särki kädessä hikoo ku ohjain kädessä, kyllä, komppaan. esiturnaus huigin luona oli aika tasaista vääntöä kyllä, maukkaita voittoja ja karvaita tappioita tuli kumpiakin. heti ekan pelin kyl hävisin tyrmäyksellä olikohan 4-0. ehkä hulluimmassa kännissä pelatussa pelissä huiggi johti eka 2-0, sit otti punasen ja huristelin 3-2 johtoon, sit toi tasotti, sit menin 4-3 johtoon, sit toi tasotti viäkin vaa ja sit lopulta pilkuilla olikohan yheksännet ampujat kun ratkas pelin tännepäin
Sen punaskorttimatsinhan voitin lopulta 5-4 perusajalla, eikö ollu! Mut toi miljoonan rankkarin peli oli kans kyl yks raatteen tie. hrmiksen kans ollu kans aika mielenkiintosia pelejä...tasaista mut sit välillä toinen vaan hallitsee pari peliä suht tyystin. Niinku meitsi taas tos 5 min päästä hehe
Niinku meitsi taas tos 5 min päästä hehe
Smaa. Eiku eri. Eiku mitäs eiku häh. PES-huone varattuna, eipä taideta pelata. Voeee.
Onhan noita mielenkiintoisia tuloksia ollut. Sellasta perus 0-0, 1-1, 2-1, 7-3, 6-5..
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
NONIIN!
Joku kenellä on mukavan kokoinen tv/näyttö ja yli 15m2 kokoinen luukku, niin nimeä tiskiin! Yritetäänpä saada vaikkapa 5.-6.1 aikana tuo turnaus vai olisiko sitä seuraava viikonloppu parfempi?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
mut asun toki kaiketi väärässä kaupungissa..
Helsinki, Tampere tai Turku olisi varmaan toivotuin vaihtoehto.
mut kumpikin viikonloppu 5-6 / 12-13 kyllä käypi täs vaihees..
Samaa täs vaihees!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:da0dae5150="shanks"]mut kumpikin viikonloppu 5-6 / 12-13 kyllä käypi täs vaihees..
Samaa täs vaihees![/quote:da0dae5150]
Smaa
Älä päästä painiks sitä
[quote:3967704036="risto_m"][quote:3967704036="shanks"]mut kumpikin viikonloppu 5-6 / 12-13 kyllä käypi täs vaihees..
Samaa täs vaihees![/quote:3967704036]
Smaa[/quote:3967704036]
oho, korjaus, oonkin siel risteilyllä varmaankin jälkimmäisenä
no nää on aina näitä, kaikki ei voi osallistua jne mut toi eka kävis siis hyvin
No lähetään riuhtoon tota ekaa sit. Meille ei pääse pelaan mut voin tuoda xboxin & pessi vitosen
Älä päästä painiks sitä
No lähetään riuhtoon tota ekaa sit. Meille ei pääse pelaan mut voin tuoda xboxin & pessi vitosen
sopii mulle
t.nimim. vitosella + boxilla varmaan lähemmäs tuhat matsia jauhanu
Eiköhän me sillä Shanksin upouudella PESsillä mennä ja alustana mieluiten suosituin PS2
en ole kolmekybänen emoboy
Eiköhän me sillä Shanksin upouudella PESsillä mennä ja alustana mieluiten suosituin PS2
Toki toki, huigin luona vaikutti ainakin aika hyvältäkin toi uusin versio pleikka-kakkosella.
[quote:c9b5c2d5db="risto_m"][quote:c9b5c2d5db="shanks"]mut kumpikin viikonloppu 5-6 / 12-13 kyllä käypi täs vaihees..
Samaa täs vaihees![/quote:c9b5c2d5db]
Smaa[/quote:c9b5c2d5db]
Smaa
uusimman ps2-pesin voin tuoda mukanani itsekin....meil ois kyllä tilava kämppä ja maailman painavin telkkari
Onnistunee molempina viikonloppuina. Mulla on myös tuo 08 ps2:lle.
Spämmätään vielä sen verran, että löytyy myös sellainen option file jossa Bundesliiga lukuunottamatta Hansa Rostockia. Tämä siitä syystä, että joku janari on editoinut sen paikalle LA Galaxyn . Option file sisältää myös oikeat valioliigapelaajat ja joukkueet, sekä maajoukkueet ovat myös korjattu.
Miten olette ajatelleet, että joukkueet valitaan? Vai pelataanko kenties maajoukkueilla?
Miten olette ajatelleet, että joukkueet valitaan? Vai pelataanko kenties maajoukkueilla?
Olinkin juuri tulossa kyselemään samasta asiasta. Mulle on oikeastaan aika sama. Seurajoukkueilla vois saada kuitenkin ehkä vähän tasaisempia pelejä, ehkä.
Varaan alustavasti Helsingborgin
kax matchia aina yhtä vastaan, toisessa vaihetaan päikseen joukkueet ja yhteistulos pelaa?
kestäis liian kauan varmaan orkl
Mä taas kelasin, että jos pelattaisiin sellanen perusturnaus pudotuspeleineen ja samalla jengillä joka matsi.
mä taas on liian kännisdsä kelatakseni ny yhtään mitään
option file jossa Bundesliiga lukuunottamatta Hansa Rostockia. Tämä siitä syystä, että joku janari on editoinut sen paikalle LA Galaxyn
Älä päästä painiks sitä
Entäs nyt?
[quote:dec907982e="risto_m"]mä taas on liian kännisdsä kelatakseni ny yhtään mitään
Entäs nyt?[/quote:dec907982e]
Oon LA Galaxy
Hei, ei saa valita joukkueita. Sit jengi pystyy treenaa niillä. Mun mielestä pitäis arpoa sitten tasaväkisistä joukkueista kaikkien kesken. Oon ihan pihalla. Koska tää nyt olikaan, että voin merkkaa kalenteriin? Mä oon muuten paska tässä. En ole ikinä pelannut tätä peliä Suomessa, joten ilmastollakin voi olla suurta merkitystä. Ehkä yllätän kaikki!
Ulvis puhui päivällä jotain, että kyselisi tänään Kannaksesta. 23:00 jälkeen vopisi spämmiä tästä vähän tarkempaa tietoa.
sama mut ilmottaudun noihn meinsinkeijhoin, josa pääsen vaan +paikelle, ksiinnostai kyl, en oo tosin pelannu ku kerran kun mut hienopmotoriikka kova
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:cceaaa38f9="shanks"][quote:cceaaa38f9="Ulvis"]Eli seuraavanlaista:
Lauantai kävisi, mutta täytyisi aika aikaisin tulla, kun 18-19 aikoihin pitäisi jo kamoja pakata. [/quote:cceaaa38f9]
ei ny tarkotuksena liene mitään maratonturneeta järjestää, mutta tolla aikataululla jää vähän kiireiseks koko homma, että parempi ois löytää ehkä joku parempi mesta. kakspäiväsekskään en ny iha heti olis venyttämässä, vähentää osallistujamäärääkin varmasti.[/quote:cceaaa38f9]
Ainahan sitä voisi yrittää sitä Kinopolia..
[quote:a844f53928="hrmunoita"][quote:a844f53928="shanks"][quote:a844f53928="Ulvis"]Eli seuraavanlaista:
Lauantai kävisi, mutta täytyisi aika aikaisin tulla, kun 18-19 aikoihin pitäisi jo kamoja pakata. [/quote:a844f53928]
ei ny tarkotuksena liene mitään maratonturneeta järjestää, mutta tolla aikataululla jää vähän kiireiseks koko homma, että parempi ois löytää ehkä joku parempi mesta. kakspäiväsekskään en ny iha heti olis venyttämässä, vähentää osallistujamäärääkin varmasti.[/quote:a844f53928]
Ainahan sitä voisi yrittää sitä Kinopolia..[/quote:a844f53928]
Paitsi tuo 5.1. onkin varattu