You are not logged in.
Meikä ei prässää juuri ollenkaan
Syöttösuunnat vaa peittoon, kyllä sieltä se harhasyöttö tulee
Varikset komentavat
mä taas oon viime aikoina hävinnyt tolle lassille useasti ku en vaan saa paikoista maaleja, maalintekoo ja vetämistä ylipäätään pitäs treenata vielä ennen turneeta selkeesti.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:bd6d0a226a="HUIG"][quote:bd6d0a226a="börjeslandet"][quote:bd6d0a226a="kraakku"][quote:bd6d0a226a="börjeslandet"]Kaveria vastaan on paljon helpompi vetää vaan sukille.
Liukkareita käyttävä pelaajahan on loppujen lopuksi aika helppo kiertää. Vaatii tietty hieman ennakointia.
edit: Ne tilanteethan näkee kuitenkin loppujenlopuksi aika kaukaa. Pikku suunnanmuutos tai täyspysäytys ja sukittaja ajaa ohitse.[/quote:bd6d0a226a]
Eihän joka tilanteessa nyt voi vetää sukille. Johan siinä alkaa kortit napsumaan. Toihan perustuu yllätyksellisyyteen, mutta konetta on tosi vaikea yllättää. Ja ylipäätään katkoa sen syöttöjä. Ellei se sit pelaa jollain super paskalla.[/quote:bd6d0a226a]
No enpä tiijjä, kone pelaa kyl paljon ennalta-arvattavampaa peliä, ihmisvastustajat ku on kuitenkin aina jotain skitsoja hulluja.[/quote:bd6d0a226a]
Joo, mutta se ei tee virheitä.[/quote:bd6d0a226a]
Öö.. Kyllä tekee.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:8b54ac3746="börjeslandet"][quote:8b54ac3746="HUIG"][quote:8b54ac3746="börjeslandet"][quote:8b54ac3746="kraakku"][quote:8b54ac3746="börjeslandet"]Kaveria vastaan on paljon helpompi vetää vaan sukille.
Liukkareita käyttävä pelaajahan on loppujen lopuksi aika helppo kiertää. Vaatii tietty hieman ennakointia.
edit: Ne tilanteethan näkee kuitenkin loppujenlopuksi aika kaukaa. Pikku suunnanmuutos tai täyspysäytys ja sukittaja ajaa ohitse.[/quote:8b54ac3746]
Eihän joka tilanteessa nyt voi vetää sukille. Johan siinä alkaa kortit napsumaan. Toihan perustuu yllätyksellisyyteen, mutta konetta on tosi vaikea yllättää. Ja ylipäätään katkoa sen syöttöjä. Ellei se sit pelaa jollain super paskalla.[/quote:8b54ac3746]
No enpä tiijjä, kone pelaa kyl paljon ennalta-arvattavampaa peliä, ihmisvastustajat ku on kuitenkin aina jotain skitsoja hulluja.[/quote:8b54ac3746]
Joo, mutta se ei tee virheitä.[/quote:8b54ac3746]
Öö.. Kyllä tekee.[/quote:8b54ac3746]
No ei se ehkä joka paikasta tee maalia, mutta sitä en laske virheeks. Tyypit pelaa jollain helpoimmalla tasolla. Vaikeimmalla se on ainakin tosi vittumaista konetta vastaan, mut aika vähän oon pelannu konetta vastaan.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:6d3eb4d224="hrmunoita"][quote:6d3eb4d224="börjeslandet"][quote:6d3eb4d224="HUIG"][quote:6d3eb4d224="börjeslandet"][quote:6d3eb4d224="kraakku"][quote:6d3eb4d224="börjeslandet"]Kaveria vastaan on paljon helpompi vetää vaan sukille.
edit: Ne tilanteethan näkee kuitenkin loppujenlopuksi aika kaukaa. Pikku suunnanmuutos tai täyspysäytys ja sukittaja ajaa ohitse.[/quote:6d3eb4d224]
Eihän joka tilanteessa nyt voi vetää sukille. Johan siinä alkaa kortit napsumaan. Toihan perustuu yllätyksellisyyteen, mutta konetta on tosi vaikea yllättää. Ja ylipäätään katkoa sen syöttöjä. Ellei se sit pelaa jollain super paskalla.[/quote:6d3eb4d224]
No enpä tiijjä, kone pelaa kyl paljon ennalta-arvattavampaa peliä, ihmisvastustajat ku on kuitenkin aina jotain skitsoja hulluja.[/quote:6d3eb4d224]
Joo, mutta se ei tee virheitä.[/quote:6d3eb4d224]
Öö.. Kyllä tekee.[/quote:6d3eb4d224]
No ei se ehkä joka paikasta tee maalia, mutta sitä en laske virheeks. Tyypit pelaa jollain helpoimmalla tasolla. Vaikeimmalla se on ainakin tosi vittumaista konetta vastaan, mut aika vähän oon pelannu konetta vastaan.[/quote:6d3eb4d224]
Vaikeimmalla tota on tullut lähinnä pelailtua.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:de4ad083a8="hrmunoita"][quote:de4ad083a8="börjeslandet"][quote:de4ad083a8="HUIG"][quote:de4ad083a8="börjeslandet"][quote:de4ad083a8="kraakku"][quote:de4ad083a8="börjeslandet"]Kaveria vastaan on paljon helpompi vetää vaan sukille.
edit: Ne tilanteethan näkee kuitenkin loppujenlopuksi aika kaukaa. Pikku suunnanmuutos tai täyspysäytys ja sukittaja ajaa ohitse.[/quote:de4ad083a8]
Eihän joka tilanteessa nyt voi vetää sukille. Johan siinä alkaa kortit napsumaan. Toihan perustuu yllätyksellisyyteen, mutta konetta on tosi vaikea yllättää. Ja ylipäätään katkoa sen syöttöjä. Ellei se sit pelaa jollain super paskalla.[/quote:de4ad083a8]
No enpä tiijjä, kone pelaa kyl paljon ennalta-arvattavampaa peliä, ihmisvastustajat ku on kuitenkin aina jotain skitsoja hulluja.[/quote:de4ad083a8]
Joo, mutta se ei tee virheitä.[/quote:de4ad083a8]
Öö.. Kyllä tekee.[/quote:de4ad083a8]
hyvin vähän[/quote:de4ad083a8]
Jpp, mutta tekee silti.
Kiimaa kasvatellessa voisin asentaa tuon uuden PESin
YLÖS MITÄS MITÄS
mitäs meiän kalentereis lukee ja mitkäs on meiän säännöt ja formaatit??????
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:b6248f2206="HUIG"]YLÖS MITÄS MITÄS
mitäs meiän kalentereis lukee ja mitkäs on meiän säännöt ja formaatit??????[/quote:b6248f2206]
Noniin! Nyt vois alkaa säätämään sääntöjä ja muita juttuja kuntoon kun turnaukseen on enää reilu viikko.
Kelailtiin eilen, että ehkä paras tapa alkulohkoille olisi, että jos olisi vain kaksi lohkoa sitten pudotuspelit. Esim. jos meitä on nyt tulossa vaikka 12, niin kaksi kuuden jengin lohkoa ja neljä jengiä lohkoista jatkoon tms.
No jos ny se osallistujalista eka...
Oon 100% varmasti mukana.
Älä päästä painiks sitä
Game level: Top player (onko väliä kaksinpelissä ees? mut kuitenki)
On, kun on kova taso ni koneen ohjaamat pelaajat edes yrittää vähän alusta. Tosin se yrittäminen saattaa olla paitsioansa 2 sekuntia läpisyötön jälkeen mut silti...
[quote:8b1993885b]Time: Random[/quote:8b1993885b]
Mites noi yövalaistuspelit? Häiritteekö ketään ne neljään suuntaan sojottavat varjot?
[quote:8b1993885b]Gameplay frame: Random[/quote:8b1993885b]
Mikä tää on?
[quote:8b1993885b]Mitään aikarajoja alkusääntöihin?[/quote:8b1993885b]
'Kohteliaisuuden puitteissa'?
Tohonhan saa seivattua muutamia (kymmenkunta) valmista muodostelmaa et jos pelaajamäärä on sen verran tahi alle ni sitä voi sit käyttää aina pohjana.
Älä päästä painiks sitä
Oon mukana 100% varmuudella, jos tää nyt oli 5. ja 6. päivä.
Mä oon myös mukana.
[quote:8ab7f71b8d="shanks"]varmat osallistujat:
hirmis
shanks
ILR
leposi[/quote:8ab7f71b8d]
Lisätäänpä tuohon nyt vielä HUIG
Oon mukana 100% varmuudella, jos tää nyt oli 5. ja 6. päivä.
Niin ja olihan tää Helsingissä, koska mun pitää olla 6. päivä kaupungissa?
[quote:8281ca349f="leposi"]Oon mukana 100% varmuudella, jos tää nyt oli 5. ja 6. päivä.
Niin ja olihan tää Helsingissä, koska mun pitää olla 6. päivä kaupungissa? [/quote:8281ca349f]
Helsingissä, ilmeisesti nyt sitten mun luona.
[quote:e896c24f4f="shanks"][quote:e896c24f4f="hrmunoita"]
Helsingissä, ilmeisesti nyt sitten mun luona.[/quote:e896c24f4f]
ois aika ihqu jos vaan vähääkään mahollista..[/quote:e896c24f4f]
Erittäin mahdollista. Mitään esteitä tälle ei pitäisi olla.
Ostin PES3:n pc:lle kolmella eurolla. Sitä voi pelata näppikselläkin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:09bba6d8aa="shanks"][quote:09bba6d8aa="hrmunoita"]
Helsingissä, ilmeisesti nyt sitten mun luona.[/quote:09bba6d8aa]
ois aika ihqu jos vaan vähääkään mahollista..
varmat osallistujat:
hrmunoita
shanks
ILR
leposi
börjeslandet
HUIG
J-B[/quote:09bba6d8aa]Korjasin viestiäsi
Hähää, nyt onkin seitsemän osallistujaa, hommat menee vituiks
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:97f0f8972e="shanks"]noo eiköhän me vielä jokunen saada.. risto_m, lejon ja varmaan ulvis ainakin tulossa?
10 osallistujalla itteasiassa tulis aika hyvä turnee ku alkulohkoissa jokaiselle kaks koti- ja vieraspeliä ja vaan vikat tippuis.. eikä pelejä turneessa tulis liikaa.[/quote:97f0f8972e]Ehdotan että vikatkin karsii tippumisesta b-sarjaan
Mä oon sitten paskin kaikista, joten antakaa vähän armoa joukkuevalinnoissa mulle
Otan viskiä mukaan, jos se vaikka hallitsisi raivokohtauksiani.
Joo siis mukana ollaan ilman muuta! Lejoni ja Ulvis kun vielä saahaan niin sit ois kymmenen täynnä.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Voin tulla yleisöksi. Hätätapauksessa voin pelatakin.
Tää on kyllä hyvä juttu, koska nyt ei pitäis tulla missään nimessä paritonta määrää porukkaa. Tosin jos et oo koskaan pelannu niin lohkoista voi tulla vähe epätasaväkiset..
[quote:703b6770f4="stratum"]Voin tulla yleisöksi. Hätätapauksessa voin pelatakin.
Tää on kyllä hyvä juttu, koska nyt ei pitäis tulla missään nimessä paritonta määrää porukkaa. Tosin jos et oo koskaan pelannu niin lohkoista voi tulla vähe epätasaväkiset..[/quote:703b6770f4]
Oon pari peliä pelannut ja taisin voittaa.
Ehkä mukana
Varikset komentavat
[quote:e8800da985="börjeslandet"][quote:e8800da985="stratum"]Voin tulla yleisöksi. Hätätapauksessa voin pelatakin.
Tää on kyllä hyvä juttu, koska nyt ei pitäis tulla missään nimessä paritonta määrää porukkaa. Tosin jos et oo koskaan pelannu niin lohkoista voi tulla vähe epätasaväkiset..[/quote:e8800da985]
Oon pari peliä pelannut ja taisin voittaa. [/quote:e8800da985]
Hei, mä oon pelannut ehkä viisi peliä. Olis kiva, että siellä olisi joku edes vähän paskempi mukana, ettei tartte vetää teitä kaikkia nyrkillä dunkkuun. Mä oon huono häviäjä. Niin et jos tulee pariton määrä hyviä pelaajia niin voin kans vaan leikkii cheerleaderia.
Parhaiden futisperinteiden mukaisesti cheerleaderiä joukolla
Aika härski juttu
Hei. Mulla on toi PES3 nyt installoitu. Täs on kuitenkin ongelma eli että pelin aikana peli pyörii todella hitaasti, vaikka oon laittanu resoluution pienimmäks ja detaljit lowiksi. Mistäköhän kandee vikaa lähtä hakemaan?
Hei. Mulla on toi PES3 nyt installoitu. Täs on kuitenkin ongelma eli että pelin aikana peli pyörii todella hitaasti, vaikka oon laittanu resoluution pienimmäks ja detaljit lowiksi. Mistäköhän kandee vikaa lähtä hakemaan?
Toi provosokker kolmonen oli aikanaan aivan järkyttävä purkkaliima-hacki siitä PS2-versiosta. Konami julkas sittemmin jonkun patchin, joka mahdollisti ihan oikean pelaamisenkin. Kandee googlata pes3 official patchia tms.
Älä päästä painiks sitä
[quote:a45a7b8d73="Jean-Babtiste"]Hei. Mulla on toi PES3 nyt installoitu. Täs on kuitenkin ongelma eli että pelin aikana peli pyörii todella hitaasti, vaikka oon laittanu resoluution pienimmäks ja detaljit lowiksi. Mistäköhän kandee vikaa lähtä hakemaan?
Toi provosokker kolmonen oli aikanaan aivan järkyttävä purkkaliima-hacki siitä PS2-versiosta. Konami julkas sittemmin jonkun patchin, joka mahdollisti ihan oikean pelaamisenkin. Kandee googlata pes3 official patchia tms.[/quote:a45a7b8d73]
Oukki. Eiköhän tuo jostain löydy, oon törmänny johonkin viitteisiin. Onneks ei maksanu ku sen 3 euroa tää.