You are not logged in.
Olikos tämä nyt sitten lauantaina klo 14-02
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:9c0d83eb99="08000"][quote:9c0d83eb99="Jean-Babtiste"]Olikos tämä nyt sitten lauantaina klo 14-02
jotain toillasta,..sillon verkko paptisten takana pullistelee, kuten myös shortseissani [/quote:9c0d83eb99]
Moi kevinsorbo [/quote:9c0d83eb99]
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:1370500d42="08000"][quote:1370500d42="Jean-Babtiste"]Olikos tämä nyt sitten lauantaina klo 14-02
jotain toillasta,..sillon verkko paptisten takana pullistelee, kuten myös shortseissani [/quote:1370500d42]
Moi kevinsorbo [/quote:1370500d42]
Nyt tais mennä vähän väärin.
Laidasta läpi ja pikkukivalla längistä
Mun pitää jeesata kavereita hädässä ja ajaa niiden muuttoautoa klo 12 alkaen parisen tuntia varmaan, mutta enköhän mie jossain vaiheessa ehdi paikalle. Että aikatauluttakaa mun rävellykset pois ihan alusta.
Mun pitää jeesata kavereita hädässä ja ajaa niiden muuttoautoa klo 12 alkaen parisen tuntia varmaan, mutta enköhän mie jossain vaiheessa ehdi paikalle. Että aikatauluttakaa mun rävellykset pois ihan alusta.
Eiköhän tämä onnistu.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:5bdb9df6ab="leposi"]Mun pitää jeesata kavereita hädässä ja ajaa niiden muuttoautoa klo 12 alkaen parisen tuntia varmaan, mutta enköhän mie jossain vaiheessa ehdi paikalle. Että aikatauluttakaa mun rävellykset pois ihan alusta.
Eiköhän tämä onnistu.[/quote:5bdb9df6ab]Sama, futsal matsi klo 14-14.30. "Tuun" "sieltä"
suihkunraikkaana
suoraan geimeihin, joten kellottakaa mut pois ekoista peleistä, jos mahdollista.
Smaa mietin ku tuli tarjouksia et jos menis bollikselle potkimaan.
en ole kolmekybänen emoboy
Moneltas ois tarkotus alottaa?
No jos yrittäis saada jengin puolen päivän aikoihin mestoille, että voidaan pitää lehdistötiedote turnauksen alkuun ja arpoa lohkot ja muiluttaa Esaa pokkereissa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:8bd96d55de="shanks"]Moneltas ois tarkotus alottaa?
No jos yrittäis saada jengin puolen päivän aikoihin mestoille, että voidaan pitää lehdistötiedote turnauksen alkuun ja arpoa lohkot ja muiluttaa Esaa pokkereissa.[/quote:8bd96d55de]Wedgies!
Vittu ny stickyä johonnii suljetulle alueelle, missä tarkat tiedot ajasta ja paikasta
Voisin tulla kyllä pressitilaisuuteen, mutta en mä kyl voine noita futsaleja väliin jättää, ku se on ihan sarjaakin. Pääsisin siis paikalle vasta n. 15:00. Myöhärajaa ei sitten olekaan.
Voisin tulla kyllä pressitilaisuuteen, mutta en mä kyl voine noita futsaleja väliin jättää, ku se on ihan sarjaakin. Pääsisin siis paikalle vasta n. 15:00. Myöhärajaa ei sitten olekaan.
P.S. Ne futsalit on siis siinä Hakaniemessä.
Tuuppa. Tuuppaa Tupia tupilla.
Laidasta läpi ja pikkukivalla längistä
[quote:fa9d5aea00="Jean-Babtiste"]Voisin tulla kyllä pressitilaisuuteen, mutta en mä kyl voine noita futsaleja väliin jättää, ku se on ihan sarjaakin. Pääsisin siis paikalle vasta n. 15:00. Myöhärajaa ei sitten olekaan.
P.S. Ne futsalit on siis siinä Hakaniemessä.[/quote:fa9d5aea00]
Me parhaat vaan myöhästellään
Meitsi suhaa Torkkelinmäellä vissiin
Mihnä lejon? Onkohan se nyt tulossa ollenkaan kun ei ole hetkeen kuulunut mitään
Mihnä lejon? Onkohan se nyt tulossa ollenkaan kun ei ole hetkeen kuulunut mitään
Paan sille tekstarii.
Laitoin.
Laitoin.
Laittaja.
Lejon ei pääse.
no saksa on paska maa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Lejon ei pääse.
No voi paska.
Tässä systeemissä pelejä tulis 27 js ei järjestä mitään sijoitusotteluita. Sijoitusotteluiden kanssa tulisi 6 peliä lisää, joten eipä se nyt loppujen lopuksi hirveästi kestoa lisää turneelle toisi. Itelle käy kummin päin tahansa.
Pari tuntia lisäkestoa. Voisihan nuo sijoitukset pelata kun ei tää turnaus tällä osallistujamäärällä veny aamuun asti.
Rupeeppas sit väsäämään arvontakoreja
Jos vaikka lauantaina sitten.
Voi vitu! Mun tulo saattaa myöhästyy tosi pahasti
En tajunnu, että tää alkais niin aikaisin ja nyt toi muuttokin venähtää. Jos pelataan Tupin kanssa samassa jengissä?
[quote:dcf13c9d9a="leposi"]Voi vitu! Mun tulo saattaa myöhästyy tosi pahasti
En tajunnu, että tää alkais niin aikaisin ja nyt toi muuttokin venähtää. Jos pelataan Tupin kanssa samassa jengissä? [/quote:dcf13c9d9a]
Voi olla pelit päättyneet sitten meisdän osalta ennen ku pääset mestoille, mutta kyllä tuo sopii jos muille sopii. Kattellaan.