You are not logged in.
Mikä vitun PES?
Pro Evolution Soccer
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mikä vitun PES?
:?
"A repo man's always intense"
[quote:0d081b1542="noiseidea"]Mikä vitun PES?
[/quote:0d081b1542]
Pro Evolution Soccer.
"A repo man's always intense"
Majora's Maskin ajattelin sen yhden cubelle tulleen kokoelman yhteydessä hankkia. Vai onko pelikokemuksena parempi N64:llä?
Ehdottomasti.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
Jämhdin katsoon NHL-pelien introja youtubesta. Ihan parasta nostalgiointia kyllä!
NHL99-intro on maailmanhistorian paras pelitunnari
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Kyl tää on mun suosikki. Jep. Hieno peli. Hienoja hetkiä sen parissa.
'ttu toi naruto: rise of the ninja vaikuttais aika ältsyn mahtavalta tossä tiltin arviossa. koskahan sen boxin oikein sais hankittua?! ens vuoden opintolainoilla sitten.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
treenataas viä vähän mortal kombatia ennen turneeta, moikka moiiiiii
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
treenataas viä vähän mortal kombatia ennen turneeta, moikka moiiiiii
äh, eihän tästä mitään tuu. mennään kokeileen silti.
kytömaan ohitus-video ekalla sivulla on vitun jees.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
Mariolla ei mene hyvin:
http://www.youtube.com/watch?v=JpBGRA6HHtY
Tero saatana, s'olet gay!
kytömaan ohitus-video ekalla sivulla on vitun jees.
Joo ajattelin ostaa huomenna uusimman managerin.
Varikset komentavat
Hommasin Call of Duty 4:n. En oo ikinä oikein pelaillu mitään räiskintäpelejä, enkä pitkään aikaan paljon mitään tietokone/konsolipelejä. Aika kivalta tuo vaikuttaa. Hyvä tapa purkaa aggressioita...
Onkos kukaan koittanut tuota Pelit-lehdessä puhkihehkutettua Puzzle Questia?
Hiukan kiinnostaisi, kun ei ole hinnalla pilattu ja ideansa vaikuttaa nerolta. Pelissä siis yhdistetään rooli-/seikkailupelailu Bejeweled-henkiseen puzzleiluun, eli käytännössä kaikki taistelut ja muut kähinät hoidetaan jotenkin omituisesti puzzle-laudalla. Öhm rÄGGG?!
Tero saatana, s'olet gay!
Tuli huomattua, että alkoholi vaikuttaa aika voimakkaasti kykyyn pelata Guitar Heroa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tuli huomattua, että alkoholi vaikuttaa aika voimakkaasti kykyyn pelata Guitar Heroa.
parantaako?
Aloitin toissapäivänä Grand Prix Manager 2:sen siten että aloitin Minardilla mutta cheatteja käyttäen laitoin käytännössä pohjattomat rahavarat käyttöön ja katson kauanko menee maailmanmestaruuteen. Nyt alkoi tänään toka kausi jolle hommasin kevyen kuskikaksikon Schumacher&Häkkinen kolmivuotisilla ison rahan papereilla ja kaikki muutkin suunnittelupäälliköstä mekaanikkopäällikköön on parasta mitä rahalla sai ja puitteet panostettu kuntoon. Tuossa pelissä ärsyttää että keskeytyksiä tulee ihan liikaa. Harmi vaan ettei 11 vuoteen ole parempaa formulamanageria simufanille tehty.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Varikset komentavat
Samalla tyypillä on paljon lisääkin näitä, mut tää Power Glove -arvostelu on kyllä repsäyttävin. "Wow, playing Top Gun with the Power Glove... it's like puking on a pile of shit."
Pelattiin eilen porukalla Wiillä, ihan hauskaa puuhaahan toi oli. Lähinnä niitä urheilupelejä hakattiin. Mitenköhän toi toimii noin niin kuin "normaaleissa" peleissä, onko kokemuksia?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ainakin Super Mario Galaxyssa toimii aika hienosti. Wiimotea heilauttamalla Mario pyörähtää ympäri, osoittamalla ruudulle voi kerätä tähtiä jne. Jossain kentässä ohjainta kallistamalla säädetään liikettä kun Mario on esim. pallon päällä ja pallo pyörii pitkin rataa. En ois uskonut, että vielä tällä iällä innostuu Super Mariosta...
Ainakin Super Mario Galaxyssa toimii aika hienosti. Wiimotea heilauttamalla Mario pyörähtää ympäri, osoittamalla ruudulle voi kerätä tähtiä jne. Jossain kentässä ohjainta kallistamalla säädetään liikettä kun Mario on esim. pallon päällä ja pallo pyörii pitkin rataa. En ois uskonut, että vielä tällä iällä innostuu Super Mariosta...
lapset on meillä tota pelailleet, saivat joululahjaksi.
Pitäsköhän tuo kans ostaa, ei oo hirveesti Wiillä tullu viime aikoina pelattua...
On se aika hieno peli. Pelkäsin että jaksan pelata vaan vähän alusta, mutta kyllä tuo tulee läpi tahkottua. Aika rentouttavaa touhua. Tiger Woods kolvvia en oo oikein jaksanut, vois ehkä myydä pois...
lapset on meillä tota pelailleet, saivat joululahjaksi.
Pelaakos teistä kukaan Carom3d:tä?
Oon kohta tahkonut tätä jotain neljä vuotta lähinnä qdesin kanssa. Paras bilisverkkopeli mihin olen törmännyt.
Lisää täällä: http://carom3d.gameis.com/guide/intro_carom_1.asp
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Minkälainen Xbox sitä nyt kannattaa sitten ostaa? Vittu noista ota selvää. Kovalevy varmaan ainakin piää olla, onko sellaisia paketteja myynnissä jossa ei ole? Stockmannilla näytti olevan joku Halo 3 -spesiaaliversio. Paketin kyljessä tosin sanottiin että peli pitää ostaa erikseen.