You are not logged in.
Kokolihapihvi, taikavarpu
Last edited by Kiiminkijoen rantatörmä (14.05.2020 09:01)
Peräänkuulutan myös turnausten merkitystä ryöstökulttuurissa. Oma strategiani onkin muovautunut nimenomaan turnausten ympärille. Ensimmäisissä peleissä voin hyvinkin jättäytyä voittokamppailuista tarkkaillen muitten strategioita ja kokeillen kepillä jäätä. Turnauksen päästessä vauhtiin, voittoja alkaa napsua tasaiseen tahtiin. Ensimmäiset kierrokset ovat vähän kuin harjoittelupäivä formula ykkösissä - välineet ja pelitapa ovat jo valmiina, nyt pitää vain tehdä viimeiset viilaukset ja suhteuttaa ne muitten vastaaviin, löytää se ase millä juuri tällä kertaa napataan kruunu tai oranssit houkesit. Primaveran reissulla esukki, tupi ja turska selvästi torpedoivat amatöörimäisillä pelinrikkomisillaan flowtani rupeamalla hieromaan aurinkorasvaa toistensa homoreikiin muutaman kierroksen jälkeen. Loppureissusta aloinkin toteuttamaan pelilähtöistä strategiaani ja lähestyin jälleen matsia matsina ja napsin niistä tarvittavat voitot.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Primaveran reissulla esukki, tupi ja turska selvästi torpedoivat amatöörimäisillä pelinrikkomisillaan flowtani rupeamalla hieromaan aurinkorasvaa toistensa homoreikiin muutaman kierroksen jälkeen.
Kiitos kohteliaisuudesta mutta en pelannut koko reissulla erääkään Ryöstöä.
[quote:f99b0fd56c="HUIG"]Primaveran reissulla esukki, tupi ja turska selvästi torpedoivat amatöörimäisillä pelinrikkomisillaan flowtani rupeamalla hieromaan aurinkorasvaa toistensa homoreikiin muutaman kierroksen jälkeen.
Kiitos kohteliaisuudesta mutta en pelannut koko reissulla erääkään Ryöstöä. [/quote:f99b0fd56c]
Tiedän, ulkopuolisten käyttö pelien torpedoimisessa onkin raukkamaisinta mitä tiedän
Haamukierrosteni jälkeen minulla on paineeton olo ajatellen tulevaisuutta. Vaikka olisinkin yhden illan ihme, voin silti vanhana muistella huippukauttani kuin Jose Theodore tai Jim Carey konsanaan. Sekin on ehkä parempi vaihtoehto kuin ronfrancismaiset 90 pistettä joka ilta. Yhtäkkiä huomaa keränneensä neljänneksi eniten pisteitä koskaan, mutta ketään ei vaan kiinnosta. Uskon kuitenkin omalla kohdallani yli 150 pisteen esityksiin jatkossakin.
Pakan sekoittajallallahan on tunnetusti ratkaiseva vaikutus pelin kulkuun. Arvatkaa onko kiitosta kuulunut
Kiittiköhän Sidney Crosby Pittsburghin Zamboni-kuskia Hart-kiitospuheessaan.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:45c217c8f5="Ulvis"]Jahas!
Korttikäsi tuntuu kepeältä. Onko shanks vielä kaupungissa?
Mitäs jos pannaan turnaus pystyyn tänään, xtempore, tosta vaa, vaikka jonkun keskikaljakuppilan loossissa.[/quote:45c217c8f5]
shanks poistui juuri rakennuksesta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Monelta mun kannttaisi eksyä paikalle?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:566b3d3717="Ulvis"]Risto soittaa tultuaan elokuvasta, joka alkaa kello 19.00 tämän jälkeen keräännymme pelaamaan. Kuppilaehdotuksia?
Kannas taitaa olla liian kaukana suurelle osalle?
Rauhaisa paikka mielellään, mutta pubitunnelma.[/quote:566b3d3717]
Toveri mun naapurissa?
Joku mesta kalliossa vois kyl olla, kun kaikki muut sieltä päin kuitenki tulee.
Toveri vois olla ehkä paras. Ainakin viihtyisin. Tosin Sirdiekin käy. Itseasiassa mikä tahansa kelpaa mulle.
Hallintaani peläten suunnittelitte tän tarkoituksellla silleen et mä en pääse mukaan
Taitaa huiggia vähän pelottaa että Ripa ja Petti saavat oppinsa lajihuipulta
Älä yritä vaihtaa puheenaihetta - huomasin kuinka sulla kommunikaattori vilahti auki ja kalenteriin merkintä kun eilen mainitsin lähteväni tänään iltaviideltä pois Helsingistä
Tuo on käytännössä luovutusvoitto ja minä olen mestari
Oon saanu opit tästä huijari-mummilta joskus pienenä, mut voisin silti eksyä joskus kortteilemaan jos huolitte. Saa viestiä, Ulvis.
Mangojauhe goddamn.
Eipä ollut aloittelijoilla tuuria mukana, kun Ulvis voitti seitsemän kahdeksasta. Kuusi perättäin, joista suuri osa kahdella viimeisellä kortilla Ripan pelisilmän sokeutuessa täysin. martes martesilla ei kortti käynyt tämän jäädessä joka kierroksella viimeiseksi. Enemmän porukkaa ja kokeneempia pelureita ensi kerralla.
Nooooh, nyt kun sain oppia mestarilta, tuun ens kerralla rinkiin jäänviileenä kimiräikkösenä ja haastan kenet vain. Sentään yhden kerran pysyi Ulviksen loppukiri kurissa, ja kertaakaan en jäänyt viimeiseksi. Tästä on hyvä jatkaa.
martes martes
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
voisin tulla mukaan.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Smaa ellei tää kuume nouse liikaa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
TÄNÄÄN!
Tulkaa kallioon pelaan
No keitäs o tulossa muita? tiptoo ja jean-babsukka eiks niiks? joskus kasin ysin kieppeillä? toverissa? hä?
Kyllä tuo mulle kävis, puol ysi vielä kasia paremmin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Kyllä tuo mulle kävis, puol ysi vielä kasia paremmin
joooooo sopiip. milloha ulvis selviää kuntoiluistaan? onko sulla korttipakkaa että voidaan alotella jos sillä vielä menee vai pelatanko sit vaikka jotain ristinollaa lämmittelyix
[quote:7e160cd191="Jean-Babtiste"]Kyllä tuo mulle kävis, puol ysi vielä kasia paremmin
joooooo sopiip. milloha ulvis selviää kuntoiluistaan? onko sulla korttipakkaa että voidaan alotella jos sillä vielä menee vai pelatanko sit vaikka jotain ristinollaa lämmittelyix[/quote:7e160cd191]Mustapekat löytyy, löytyyköhän normaalit
[quote:14a3ef1dd3="HUIG"][quote:14a3ef1dd3="Jean-Babtiste"]Kyllä tuo mulle kävis, puol ysi vielä kasia paremmin
joooooo sopiip. milloha ulvis selviää kuntoiluistaan? onko sulla korttipakkaa että voidaan alotella jos sillä vielä menee vai pelatanko sit vaikka jotain ristinollaa lämmittelyix[/quote:14a3ef1dd3]Mustapekat löytyy, löytyyköhän normaalit [/quote:14a3ef1dd3]
Mustapekat riittänee
[quote:594234e82a="Jean-Babtiste"][quote:594234e82a="HUIG"][quote:594234e82a="Jean-Babtiste"]Kyllä tuo mulle kävis, puol ysi vielä kasia paremmin
joooooo sopiip. milloha ulvis selviää kuntoiluistaan? onko sulla korttipakkaa että voidaan alotella jos sillä vielä menee vai pelatanko sit vaikka jotain ristinollaa lämmittelyix[/quote:594234e82a]Mustapekat löytyy, löytyyköhän normaalit [/quote:594234e82a]
Mustapekat riittänee [/quote:594234e82a]Mites näitä Pekkoja pelattiin, sääntöjähän en löydä
Eli jaettiinko kaikki kortit, miten peli päättyy jne.
[quote:26d3eb5f0a="hrmunoita"][quote:26d3eb5f0a="Jean-Babtiste"][quote:26d3eb5f0a="HUIG"][quote:26d3eb5f0a="Jean-Babtiste"]Kyllä tuo mulle kävis, puol ysi vielä kasia paremmin
joooooo sopiip. milloha ulvis selviää kuntoiluistaan? onko sulla korttipakkaa että voidaan alotella jos sillä vielä menee vai pelatanko sit vaikka jotain ristinollaa lämmittelyix[/quote:26d3eb5f0a]Mustapekat löytyy, löytyyköhän normaalit [/quote:26d3eb5f0a]
Mustapekat riittänee [/quote:26d3eb5f0a]Mites näitä Pekkoja pelattiin, sääntöjähän en löydä
Eli jaettiinko kaikki kortit, miten peli päättyy jne.[/quote:26d3eb5f0a]
Se kenelle jää Pekka, niin häviää.
Turstonin kanssa pyyhittiin pöydät mui(ji)lla. Akat meneen! Scrabblessa en pärjännyt, mutta se taitaakin olla nössöjen peli.
Keskityin scrabbleen. Kaks peliä oon pelannu tällä reissulla ja keskimäärin 90 pistettä on tainnu olla lopussa voittosijastani kakkossijaan
Pääsin viimeisessä pelissänne tatsiin kiinni ja se oli menoa sitten
Täytyy sanoa, että jäbän rakettimainen nousu alun syvistä pohjamudista oli komeaa seurattavaa
Ekan voiton jälkeen seurasi pitkä hiljaisuus ja J-B:n dominoinnin sivusta seuraaminen. Lopussa onnistuin viemään kolmesti
Koskas seuraavaksi, huomenna?