You are not logged in.
Ihan ihmeellisesti siin kyl lähti ne syötöt välillä.
MUT ITE TEIT VAA KAKS!! OON PAREMPI!!
Varikset komentavat
Haaste on otettu vastaan ja toteutetaan sitten joskus kun aika ja paikka ovat suotuisat.
Hankkikaa ny ohmot se PC-versio provosokkerista ni pelataan netin yli ilman et tarvii kuunnella puuhelmien kalinaa poitsujen väännellessä tuskissaan ylivoimani edessä.
Älä päästä painiks sitä
Ex-kolja huomenna Three Beersiin??!?!
This must be what jail / I will scratch
Ex-kolja huomenna Three Beersiin??!?!
Mun täytyy keittää kahvia tuolloin.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
No sepä hyvä, olen varmaan yo-kylässä hieman ennen iltayhdeksää. Kyselen tarkkaa osoitetta vielä huomenissa erikseen.
No sepä hyvä, olen varmaan yo-kylässä hieman ennen iltayhdeksää. Kyselen tarkkaa osoitetta vielä huomenissa erikseen.
Wtf?! Eikös sun pitänyt mennä Laatun luo?!
Ps. Tervetuloa Turkuun.
Laatun bänditreenit saattavat kuulemma venähtää kymmeneen. Pelko pois.
Huomenna ei ohjelmistossamme ole Masters of Movie -peliä
Eihän?
Hmm... voishan tuotakin olla kiva kokeilla.
Vai voisko?
[quote:8dccbeb193="lejoncio"]Huomenna ei ohjelmistossamme ole Masters of Movie -peliä
Eihän?[/quote:8dccbeb193]
On toki.
[quote:5923fbeda1="ex-kolja"][quote:5923fbeda1="lejoncio"]Huomenna ei ohjelmistossamme ole Masters of Movie -peliä
Eihän?[/quote:5923fbeda1]
On toki. [/quote:5923fbeda1]
Täälläkin jaetaan väärää informaatiota. Kyseistä peliähän emme pelaa enää ikinä, sillä se saattaisi pitkällä tähtäimellä paisuttaa ex-koljan egon aivan järisyttäviin mittoihin. Edes sadan pisteen scrabblevoitoitto ei lopulta enää purisi siihen.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:e49f3458f9="Laatu"][quote:e49f3458f9="ex-kolja"][quote:e49f3458f9="lejoncio"]Huomenna ei ohjelmistossamme ole Masters of Movie -peliä
Eihän?[/quote:e49f3458f9]
On toki. [/quote:e49f3458f9]
Täälläkin jaetaan väärää informaatiota. Kyseistä peliähän emme pelaa enää ikinä, sillä se saattaisi pitkällä tähtäimellä paisuttaa ex-koljan egon aivan järisyttäviin mittoihin. Edes sadan pisteen scrabblevoitoitto ei lopulta enää purisi siihen.[/quote:e49f3458f9]
Kai minullekin sallitaan yksi asia, jolla on mahdollisuuksia paisua järisyttäviin mittoihin...
*rumpufilli*
*kumarrus*
Pelattiin Masters of Movie -peliä. Paras voitti.
Pelattiin myös trivialia. Pedanta voitti. Tietenkin. Haha.
Dartsia systeemillä target numberi juoksee 1 --> 20 ja onnistuneista heitoista pisteet. Heittelin lämpimikseni ja annoin aluksi muiden heitellä kohti kahtakymppiä, sitten lopetin mätsin heittämällä samalla vuorolla 18, 19 ja kolmannella tikalla 20.
I love you and dream about the Führer
Shenmuessa dartsi oli vieläkin parempaa kuin oikeasti. Harmi kun en muista enää ennätystulostani, mut kyllä mä ne kaikki vastustajani voitin. Aina menin pelihalliin pelaan ja haastamaan lädejä heitteleen, sit kun meno alkoi maistua puulta, niin ei muuta ku Space Harrieria tai Hang Onia pelaamaan.
Katamaraani-pallopeli Dublinissa oli parhuutta!!! Antakaa mulle PS2 JA SE PELI! HETI!½½½½½ muuten puren,,,,
luulenpa että EU kieltää katamarin pian, se on huumaava!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ei näy!
Varikset komentavat
shanksin hermukupit haltiattaressa
Varikset komentavat
Smaa!
Pictionary ja Alias
Trivial
elastinen pinota
Pinota!
Laurkhin pictionary-piirrokset ja alias-selitykset.