You are not logged in.
[quote:50b44fc092="Jean-Babtiste"]Varmaan kandee taas alkaa kasata Kannas-poppoota. Kuis moni viime aikojen wizardeista pääsee?
tulossa. tyttistä kans kiinnostais, mut jää pois/istuskelee viereises pöydäs jos jollain muulla on PALAVA HALU[/quote:50b44fc092]
Tuun kans varmaan samassa Mitten-seurueessa
Voidaan perustaa varjojoukkue ja pilata Lukiolaisten unelma voitosta
[quote:30101baed3="mitten"][quote:30101baed3="Jean-Babtiste"]Varmaan kandee taas alkaa kasata Kannas-poppoota. Kuis moni viime aikojen wizardeista pääsee?
tulossa. tyttistä kans kiinnostais, mut jää pois/istuskelee viereises pöydäs jos jollain muulla on PALAVA HALU[/quote:30101baed3]
Voidaan perustaa varjojoukkue ja pilata Lukiolaisten unelma voitosta [/quote:30101baed3]
Foorumisti ripa_m tuossa kanssa ilmaisei äsken kai jonkinlaisen kiinnostuksen kyseistä visaa kohtaan. Voisitte saada jopa ihan hyvän varjotiimin.
Meikä on messissä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:2f7c195ea4="leposi"][quote:2f7c195ea4="mitten"][quote:2f7c195ea4="Jean-Babtiste"]Varmaan kandee taas alkaa kasata Kannas-poppoota. Kuis moni viime aikojen wizardeista pääsee?
tulossa. tyttistä kans kiinnostais, mut jää pois/istuskelee viereises pöydäs jos jollain muulla on PALAVA HALU[/quote:2f7c195ea4]
Voidaan perustaa varjojoukkue ja pilata Lukiolaisten unelma voitosta [/quote:2f7c195ea4]
Foorumisti ripa_m tuossa kanssa ilmaisei äsken kai jonkinlaisen kiinnostuksen kyseistä visaa kohtaan. Voisitte saada jopa ihan hyvän varjotiimin.
Meikä on messissä.[/quote:2f7c195ea4]
Messi on meikässä.
Sent from my iPhone 16
Messi on meikässä.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Joo ei nyt oikein lähteny Mascotin visa. Todella keskinkertaisella suoritukselle kolmansia. Pohjakosketuksen jälkeen suunta lähtee toivottavasti taas ylöspäin. Hevi-Ari sentään piestiin(?)!
Kustun taso oli vaan liian kova meidän indie-tiimille. Vaikak periaatteessa ihan hyvin menikin.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
[quote:b04a11df9b="asleep"]Joo ei nyt oikein lähteny Mascotin visa. Todella keskinkertaisella suoritukselle kolmansia. Pohjakosketuksen jälkeen suunta lähtee toivottavasti taas ylöspäin. Hevi-Ari sentään piestiin(?)!
Kustun taso oli vaan liian kova meidän indie-tiimille. Vaikak periaatteessa ihan hyvin menikin.[/quote:b04a11df9b]
Periaatteessa meni ihan hyvin Kustaa vaasassa En muista paljo meillä oli yhteispisteitä, mutta ei kai me kaukana oltu sarjapisteistä.
[quote:d6d9cf3ab1="leposi"][quote:d6d9cf3ab1="mitten"][quote:d6d9cf3ab1="Jean-Babtiste"]Varmaan kandee taas alkaa kasata Kannas-poppoota. Kuis moni viime aikojen wizardeista pääsee?
tulossa. tyttistä kans kiinnostais, mut jää pois/istuskelee viereises pöydäs jos jollain muulla on PALAVA HALU[/quote:d6d9cf3ab1]
Voidaan perustaa varjojoukkue ja pilata Lukiolaisten unelma voitosta [/quote:d6d9cf3ab1]
Meikä on messissä.[/quote:d6d9cf3ab1]
Nii oon tulossa Bricolagen tuuraajaksi ja voittajatiimiin tietysti.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:cdd958fddd="hrmunoita"][quote:cdd958fddd="leposi"][quote:cdd958fddd="mitten"][quote:cdd958fddd="Jean-Babtiste"]Varmaan kandee taas alkaa kasata Kannas-poppoota. Kuis moni viime aikojen wizardeista pääsee?
tulossa. tyttistä kans kiinnostais, mut jää pois/istuskelee viereises pöydäs jos jollain muulla on PALAVA HALU[/quote:cdd958fddd]
Voidaan perustaa varjojoukkue ja pilata Lukiolaisten unelma voitosta [/quote:cdd958fddd]
Meikä on messissä.[/quote:cdd958fddd]
Nii oon tulossa Bricolagen tuuraajaksi ja voittajatiimiin tietysti. [/quote:cdd958fddd]
olikos tää kannas siis tänään? vois vapaaillan kunniaksi tulla mokailemaan. onks jossain tiimissä tilaa? vai rökittääkö skene pasasen yhden hengen tiimi taas ihan omillaan?
[quote:9966fd3706="Moronica"][quote:9966fd3706="hrmunoita"][quote:9966fd3706="leposi"][quote:9966fd3706="mitten"][quote:9966fd3706="Jean-Babtiste"]Varmaan kandee taas alkaa kasata Kannas-poppoota. Kuis moni viime aikojen wizardeista pääsee?
tulossa. tyttistä kans kiinnostais, mut jää pois/istuskelee viereises pöydäs jos jollain muulla on PALAVA HALU[/quote:9966fd3706]
Voidaan perustaa varjojoukkue ja pilata Lukiolaisten unelma voitosta [/quote:9966fd3706]
Meikä on messissä.[/quote:9966fd3706]
Nii oon tulossa Bricolagen tuuraajaksi ja voittajatiimiin tietysti. [/quote:9966fd3706]
olikos tää kannas siis tänään? vois vapaaillan kunniaksi tulla mokailemaan. onks jossain tiimissä tilaa? vai rökittääkö skene pasasen yhden hengen tiimi taas ihan omillaan?[/quote:9966fd3706]
Hööj, meikäläinen mestoilla myös, eiköhän tässä jonkinlainen varjotiimi saada kasaan.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:36e3c33e43="leposi"][quote:36e3c33e43="asleep"]Joo ei nyt oikein lähteny Mascotin visa. Todella keskinkertaisella suoritukselle kolmansia. Pohjakosketuksen jälkeen suunta lähtee toivottavasti taas ylöspäin. Hevi-Ari sentään piestiin(?)!
Kustun taso oli vaan liian kova meidän indie-tiimille. Vaikak periaatteessa ihan hyvin menikin.[/quote:36e3c33e43]
Periaatteessa meni ihan hyvin Kustaa vaasassa En muista paljo meillä oli yhteispisteitä, mutta ei kai me kaukana oltu sarjapisteistä.[/quote:36e3c33e43]
Teillä tais olla jotain 17-19.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:a1f889b094="silvawhale"]olikos tää kannas siis tänään? vois vapaaillan kunniaksi tulla mokailemaan. onks jossain tiimissä tilaa? vai rökittääkö skene pasasen yhden hengen tiimi taas ihan omillaan?
Hööj, meikäläinen mestoilla myös, eiköhän tässä jonkinlainen varjotiimi saada kasaan.[/quote:a1f889b094]
mihis aikaan tämä hupi oli?
Joskus ysin jälkeen.
[quote:d3b29223b5="risto_m"][quote:d3b29223b5="silvawhale"]olikos tää kannas siis tänään? vois vapaaillan kunniaksi tulla mokailemaan. onks jossain tiimissä tilaa? vai rökittääkö skene pasasen yhden hengen tiimi taas ihan omillaan?
Hööj, meikäläinen mestoilla myös, eiköhän tässä jonkinlainen varjotiimi saada kasaan.[/quote:d3b29223b5]
mihis aikaan tämä hupi oli?[/quote:d3b29223b5]
Oon kans mukana. Varjotiimi voittoon
[quote:33017b094e="silvawhale"][quote:33017b094e="risto_m"][quote:33017b094e="silvawhale"]olikos tää kannas siis tänään? vois vapaaillan kunniaksi tulla mokailemaan. onks jossain tiimissä tilaa? vai rökittääkö skene pasasen yhden hengen tiimi taas ihan omillaan?
Hööj, meikäläinen mestoilla myös, eiköhän tässä jonkinlainen varjotiimi saada kasaan.[/quote:33017b094e]
mihis aikaan tämä hupi oli?[/quote:33017b094e]
Oon kans mukana. Varjotiimi voittoon [/quote:33017b094e]
Klo 21.15 jälkeen kannattaa viimeistään olla mestoilla.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:04a02d48a9="hrmunoita"][quote:04a02d48a9="leposi"][quote:04a02d48a9="mitten"][quote:04a02d48a9="Jean-Babtiste"]Varmaan kandee taas alkaa kasata Kannas-poppoota. Kuis moni viime aikojen wizardeista pääsee?
tulossa. tyttistä kans kiinnostais, mut jää pois/istuskelee viereises pöydäs jos jollain muulla on PALAVA HALU[/quote:04a02d48a9]
Voidaan perustaa varjojoukkue ja pilata Lukiolaisten unelma voitosta [/quote:04a02d48a9]
Meikä on messissä.[/quote:04a02d48a9]
Nii oon tulossa Bricolagen tuuraajaksi ja voittajatiimiin tietysti. [/quote:04a02d48a9]
Tämä Brico-asia olikin jo selvitetty
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Päätin tänään kurjasti petturoida ja feidata, mutta syykin on hyvä. Tämä merkkaa sitä, että yhdelle tietäjälle lisää on tiimissä tilaa. Ja hei, ei tarvi oikeesti paljoa tietää, jotta on enemmän hyödyksi kuin minä. Monesti oon tienny ehkä kolme vastausta, ja kaikki muutkin on tienny ne
Pitäkää kuitenkin Häröeerot takana
[quote:8bd114ff2c="Jean-Babtiste"]Päätin tänään kurjasti petturoida ja feidata, mutta syykin on hyvä. Tämä merkkaa sitä, että yhdelle tietäjälle lisää on tiimissä tilaa. Ja hei, ei tarvi oikeesti paljoa tietää, jotta on enemmän hyödyksi kuin minä. Monesti oon tienny ehkä kolme vastausta, ja kaikki muutkin on tienny ne
Pitäkää kuitenkin Häröeerot takana [/quote:8bd114ff2c]
Mä tuon kirjallisen epäluottamuslauseen kun aamulla palautan valot
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Olivat tokia ja Häröeerot ei päässy ees pisteille. Kaula kasvoi.
Joo ja olipahan muuten varsinaninen rotsi-invaasio Kannaksessa. Leposi ja Mummi tuli vastaan kadulla, mutta sisällä oli vielä Albert, hrmis, silvis, moro, ripa, helicon, in c, mitsku ja tomsk. Ja ilmeisesti vaihdot oli menneet nappiin: Moro ties kuulemma ainakin kolme, mitä muut ei ois tienny, ja olikohan niin, että varjotiimikin olisi pärjännyt erinomaisesti
Nyt on jo 12 pistettä eroa Heeroihin. Ihan mukavastihan tässä on noustu
Moro ties kuulemma ainakin kolme, mitä muut ei ois tienny, ja olikohan niin, että varjotiimikin olisi pärjännyt erinomaisesti
Hyvin paikattu :cool: Koko ajan etumatka siis vaan kasvaa!
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Kaula kasvoi.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
ja olikohan niin, että varjotiimikin olisi pärjännyt erinomaisesti
Joo, noustiin kysymysten turvin jaetulle viimeiselle sijalle.
[quote:f528f87c53="Jean-Babtiste"]ja olikohan niin, että varjotiimikin olisi pärjännyt erinomaisesti
Joo, noustiin kysymysten turvin jaetulle viimeiselle sijalle.[/quote:f528f87c53]
Nyt kävi näin
Noniin kuka lukiolaishomo huomenna kannakseen?
Meitsi ainakin menossa, ja Kuningashan on AINA VARMA?
Sit jos joku (leposi?) on menossa tänään mascottiin voiko ÄNKEÄ MUKAAN TIIMIIN?
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Mä en ehdi tällä viikolla, enkä kahdella seuraavallakaan
[quote:e2914c1a7b="mitten"]Noniin kuka lukiolaishomo huomenna kannakseen?
Meitsi ainakin menossa, ja Kuningashan on AINA VARMA?
Sit jos joku (leposi?) on menossa tänään mascottiin voiko ÄNKEÄ MUKAAN TIIMIIN?[/quote:e2914c1a7b]
Kai mää tonne. Ois ollu kyl leffaa taaskin, mut sekin maksaa sen neljä euroa, eikä jaksa tuolla Orionissa kuitenkaan joka toinen ilta istua...
Joo oon tulossa. Missaan kyllä jatkossa muutaman visan kun meillä on samaan aikaan sarjaottelu.
Missaan (kans futiksen johdosta) to 15.5. jos sillon vielä visaillaan. Samoin 22.5 ku on kiertue. Kaks peräjälkeen! Jos siis tonne asti menee ja tuskin menee.