You are not logged in.
Toissapäivänä katottiin Kauriinmetsästäjä.
Viiden oscarin voittajanakin ehkä turhankin pimentoon painunut mestariteos.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Viiden oscarin voittajanakin ehkä turhankin pimentoon painunut mestariteos.
You have to think about one shot. One shot is what it's all about. A movie's gotta be taken with one shot.
[quote:700a743740="Laatu"]Toissapäivänä katottiin Kauriinmetsästäjä.
Viiden oscarin voittajanakin ehkä turhankin pimentoon painunut mestariteos.[/quote:700a743740]
Kaks kertaa oon kattonu ja jättäny tosi kylmäks molemmilla kerroilla. Mikä tos on muka niin hienoa?
Kaks kertaa oon kattonu ja jättäny tosi kylmäks molemmilla kerroilla. Mikä tos on muka niin hienoa?
Varmaan niiden kolmen kaveruksen erilaiset kohtalot ja miten sota muokkasi niiden persoonallisuutta. Jokainen niistä kantaa sodan muistomerkkejä omassa kehossaan ja/tai mielessään niin kauan kuin elää. Yhteiskunnallisia näkemyksiäkin siinä kai esitetään, mutta varmaan kolme vuotta katsomisesta niin ei muista. Olihan se aika uuvuttava katsoa, mutta kannattavaa.
sweeney todd.
burton kyllä ns. elementissään. komeeta kuvaa ja ääntä. tavallaan aika lailla sitä mitä odottikin mutta kyllähän tuossa silti liikuttui.
ja verihurmettakin ihan kiitettävästi, K18-ikärajan lupaama määrä. kauniisti värhäytyy punaiseksi kalpea lontoo...
laatuviihdettä. sasha cohenin roolityölle iso . pysyy juuri ja juuri aisoissa... hauskaa nuorallakävelyä..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:06d0097e81="shanks"][quote:06d0097e81="Laatu"]Toissapäivänä katottiin Kauriinmetsästäjä.
Viiden oscarin voittajanakin ehkä turhankin pimentoon painunut mestariteos.[/quote:06d0097e81]
Kaks kertaa oon kattonu ja jättäny tosi kylmäks molemmilla kerroilla. Mikä tos on muka niin hienoa?[/quote:06d0097e81]
Kontrasti, joka syntyy siitä, kun oppii tuntemaan kolmen veikkosen persoonat, jotka kirkastuvat pikkukaupungin häähumua ja junttimeininkiä lämpimästi kuvailevassa, kiireettömän viattomassa alkuosassa. Sit kun samat tyypit pistetään häkkiin ja pelaamaan toisiaan vastaan venäläistä rulettia, niin katsoja ajattelee: Ou nou, sota on kyllä tosi perseestä. Se on elokuvan keskeinen sanoma. Kauriinmetsästäjä on yksi niistä harvoista elokuvista, joissa sotilaat ovat oikeita persoonia, eivätkä vain harmaita karikatyyreja.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:5dee392bd0="silvawhale"]sweeney todd.
laatuviihdettä. sasha cohenin roolityölle iso . pysyy juuri ja juuri aisoissa... hauskaa nuorallakävelyä..[/quote:5dee392bd0]
Tokassa kohtauksessa saatiin toi Pirelli aisoihin! Olikos gootteja teatterissa??
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:77a8711fef="Laatu"]Toissapäivänä katottiin Kauriinmetsästäjä.
Viiden oscarin voittajanakin ehkä turhankin pimentoon painunut mestariteos.[/quote:77a8711fef]
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
[quote:ad3424ab02="Joe Caligula"][quote:ad3424ab02="silvawhale"]sweeney todd.
laatuviihdettä. sasha cohenin roolityölle iso . pysyy juuri ja juuri aisoissa... hauskaa nuorallakävelyä..[/quote:ad3424ab02]
Tokassa kohtauksessa saatiin toi Pirelli aisoihin! Olikos gootteja teatterissa??[/quote:ad3424ab02]
eipä näkyny.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:24e518ad96="Laatu"][quote:24e518ad96="shanks"][quote:24e518ad96="Laatu"]Toissapäivänä katottiin Kauriinmetsästäjä.
Viiden oscarin voittajanakin ehkä turhankin pimentoon painunut mestariteos.[/quote:24e518ad96]
Kaks kertaa oon kattonu ja jättäny tosi kylmäks molemmilla kerroilla. Mikä tos on muka niin hienoa?[/quote:24e518ad96]
Kontrasti, joka syntyy siitä, kun oppii tuntemaan kolmen veikkosen persoonat, jotka kirkastuvat pikkukaupungin häähumua ja junttimeininkiä lämpimästi kuvailevassa, kiireettömän viattomassa alkuosassa. Sit kun samat tyypit pistetään häkkiin ja pelaamaan toisiaan vastaan venäläistä rulettia, niin katsoja ajattelee: Ou nou, sota on kyllä tosi perseestä. Se on elokuvan keskeinen sanoma. Kauriinmetsästäjä on yksi niistä harvoista elokuvista, joissa sotilaat ovat oikeita persoonia, eivätkä vain harmaita karikatyyreja.[/quote:24e518ad96]
Hmm, mulle tulee tosta kuvailusta mieleen Bullet in the head. Siinä vasta leffa! Tosin keskeisenä sanomana taisi olla jotain muuta kuin "sota on kyllä tosi perseestä"..
[quote:b453de11cd="foomaa"]2001 maniacs oli aika puuh
ganes sitä enempi
lounastauolla deep blue sea
zombie-ehdotuksii?[/quote:b453de11cd]
Ei kyllä tuu mitään mehevää zombiekamaa mieleen, mut Seven Golden Vampires on aika mieletön.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
I Walked With A Zombie
left right left, the military step
Bad Santa
Loistava joululeffa. Lauren Graham on liian seksikäs
Ja Bunnygruntia lopputeksteissä
krrrr
[quote:421e64c549="leposi"]Ja Bunnygruntia lopputeksteissä
[/quote:421e64c549]
Jpp, mietin ihan hiton kauan että mitäs tää nyt on ja sitten siellä se luki. Lukee jopa niiden wikipediassa
[quote:421e64c549]In 2003, the earlier-recorded Bunnygrunt song 'Season's Freaklings' (also previously featured on a compilation entitled 'Better Than Fruitcake' which was a forerunner to the Bert Dax Christmas compilations--see below) was used on the soundtrack to the Billy Bob Thornton movie, Bad Santa, enhancing the band's popularity.[/quote:421e64c549]
En muista späm Missä muuten Hantta?
bzort glorf bööth
my blueberry nights.
ekaksi olin että aika paskaa, mutta nyt en sitten ehkä kumminkaan ihan.
Menetetty peli
kävin kattoon äsken beat streetin videogooglesta.
[quote:7ea5f23389="PrivateJoy"]my blueberry nights.
ekaksi olin että aika paskaa, mutta nyt en sitten ehkä kumminkaan ihan.[/quote:7ea5f23389]Eiku oliks tää just se hyvä?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
kävin kattoon äsken beat streetin videogooglesta.
sain vhs:n synttärilahjaksi joskus ehkä kymmenenvuotiaana. ajan myötä osoittautunut erääksi parhaista ja pitkäikäisimmistä lahjoista.
[quote:a6ce2908e9="Jean-Babtiste"][quote:a6ce2908e9="PrivateJoy"]my blueberry nights.
ekaksi olin että aika paskaa, mutta nyt en sitten ehkä kumminkaan ihan.[/quote:a6ce2908e9]Eiku oliks tää just se hyvä?[/quote:a6ce2908e9]
ei.
Menetetty peli
[quote:f378e6829d="PrivateJoy"][quote:f378e6829d="Jean-Babtiste"][quote:f378e6829d="PrivateJoy"]my blueberry nights.
ekaksi olin että aika paskaa, mutta nyt en sitten ehkä kumminkaan ihan.[/quote:f378e6829d]Eiku oliks tää just se hyvä?[/quote:f378e6829d]
ei.[/quote:f378e6829d]
Ei niin.
en ole kolmekybänen emoboy
National Treasure
Hirveetä kakaa. Edes nätti tyttö ei pelastanut tätä elokuvaa.
[quote:564f59dd8b="leposi"]National Treasure
Hirveetä kakaa. Edes nätti tyttö ei pelastanut tätä elokuvaa.[/quote:564f59dd8b]
nukahin varmaan minuutissa ku tuo rupes joskus pyörimään junassa. heräsin loppukohtauksen möykkään. veikkaisin että väliin jääny osa oli samanlaista skeidaa.
[quote:fa08fb5847="maloun"][quote:fa08fb5847="leposi"]National Treasure
Hirveetä kakaa. Edes nätti tyttö ei pelastanut tätä elokuvaa.[/quote:fa08fb5847]
nukahin varmaan minuutissa ku tuo rupes joskus pyörimään junassa. heräsin loppukohtauksen möykkään. veikkaisin että väliin jääny osa oli samanlaista skeidaa.[/quote:fa08fb5847]
Njoo, olihan siinä "potentiaalia" niinku sellaiseksi edes viihdyttäväksi seikkailuelokuvaksi, mutta kun ei vaan osata niin ei osata.
En muista späm
Missä muuten Hantta?
täällä
ja viimeisin kattomani leffa oli viikonloppuna tin cup, ei tainnu kovin kaksinen olla mut tulipa katteltua, ainaki enimmäkseen.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
children of men
hyvä leffa. helvetin hienosti oli noi sotakohtaukset tehty
[quote:6d39ee1f31="ydinaukio"]children of men
hyvä leffa. helvetin hienosti oli noi sotakohtaukset tehty [/quote:6d39ee1f31]
Hyi vittu. Nyt joku roti tähän. Hirveetä kuraa. Se loppu? Haloo!