You are not logged in.
Sinä, minä, me
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
10,000 BC
Yksi vammaisimmista elokuvista mitä olen ikinä nähnyt. Mammutit oli tyylikkäästi tehty, joten voi tälle yhden tähden antaa. Ja miksi niitten piti puhua englantia sellasella maailman vammasimmalla aksentilla? Uuh.
[quote:853ae339c5="leposi"]10,000 BC
Yksi vammaisimmista elokuvista mitä olen ikinä nähnyt. Mammutit oli tyylikkäästi tehty, joten voi tälle yhden tähden antaa. Ja miksi niitten piti puhua englantia sellasella maailman vammasimmalla aksentilla? Uuh.[/quote:853ae339c5]
Aidomman tuntuista kun puhutaan murtaen kato!
Mutta onkos tossa siis puhuvia mammutteja
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:1779b50d72="Joe Caligula"][quote:1779b50d72="leposi"]10,000 BC
Yksi vammaisimmista elokuvista mitä olen ikinä nähnyt. Mammutit oli tyylikkäästi tehty, joten voi tälle yhden tähden antaa. Ja miksi niitten piti puhua englantia sellasella maailman vammasimmalla aksentilla? Uuh.[/quote:1779b50d72]
Mutta onkos tossa siis puhuvia mammutteja [/quote:1779b50d72]
Ei sentään. Mammutit on ihan hiljaa. Mutta iso tiikeri on kiitollinen sen pelastamisesta
Yöllä katsoin vielä National Treasure: Book of Secretsin. Pitäis ehkä siirtyä taas vähän parempiin leffoihin, mutta nyt on vaan joku tällänen aivottomuuskausi menossa. Tää oli parempi kuin se ykkönen, mutta ei silti mikään muisteltava elokuva. Indiana Jonesia odotellessa.
eilen bondeja doctor no ja from russia with love.
Menetetty peli
[quote:9d6a30bfb2="leposi"]10,000 BC
Yksi vammaisimmista elokuvista mitä olen ikinä nähnyt. Mammutit oli tyylikkäästi tehty, joten voi tälle yhden tähden antaa. Ja miksi niitten piti puhua englantia sellasella maailman vammasimmalla aksentilla? Uuh.[/quote:9d6a30bfb2]
jpppp
ruohikossa pomppivat tappajakanat !?
I love you and dream about the Führer
[quote:49e5439799="Joe Caligula"][quote:49e5439799="leposi"]10,000 BC
Yksi vammaisimmista elokuvista mitä olen ikinä nähnyt. Mammutit oli tyylikkäästi tehty, joten voi tälle yhden tähden antaa. Ja miksi niitten piti puhua englantia sellasella maailman vammasimmalla aksentilla? Uuh.[/quote:49e5439799]
Mutta onkos tossa siis puhuvia mammutteja [/quote:49e5439799]
Tästä tuli mieleen Snuffbottle Connectionin (;)) englantia vähän kummallisesti ääntävä venäläinen pahis..
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Blood Simple. Olihan tuo ihan hyvä vaikka hahmot/näyttelijäsuoritukset oli ehkä paikoitellen vähän nihkeitä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tykkäsin Blood Simplestä tosi paljon.
Tykkäät No Country For Old Menistä sitten varmaan vielä enemmän.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
War of the Worlds
Hehe. En tiedä, että voiko elokuva enää paskemmaksi mennä. Edes Nicolas Cage ei yllä yhtä paskaan suoritukseen kuin Tom Cruise tässä. Siis huh. Mä oikeesti odotin hyvää viihdettä ja sellasta hulinaa, mutta lähinnä vaan teki mieli hypätä ruudun läpi ja kuristaa herra Spielberg ja kaikki muut.
Yksi paskimmista leffoista ikinä. Hyä putki mulla kyllä tässä meneillään. Seuraavaksi voisin katsoa sen Paris Hiltonin tähdittämän leffan.
The Hottie and the Nottie
[quote:51fbd65b74="leposi"]War of the Worlds
Hehe. En tiedä, että voiko elokuva enää paskemmaksi mennä. Edes Nicolas Cage ei yllä yhtä paskaan suoritukseen kuin Tom Cruise tässä. Siis huh. Mä oikeesti odotin hyvää viihdettä ja sellasta hulinaa, mutta lähinnä vaan teki mieli hypätä ruudun läpi ja kuristaa herra Spielberg ja kaikki muut.
[/quote:51fbd65b74]
Kolli Risteily on kyllä aika takuupaska.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
The Rules of Attraction
Tosi hyvä. Jossain kohdassa vähän rupes ärsyttämään, mutta silti tosi hyvä. Neljä kikulaa.
loppu oli vähe antikliimaksi mut muuten tosi hyvä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
goldfinger
Menetetty peli
World Trade Center
Mr. & Mrs. Smith
Miksi sä katsot tollasia käsittämättömiä paskaleffoja?
Tuli ihan sama mieleen.
Itse katsoin viimeksi paskaleffan nimeltään B9obby. Siis... ihan käsittämättömän huono. Elokuvana ja demokraattien propagandaleffana. Mutta jatkot Ihania naisia rannalla -topicissa...
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Paskaleffoja on hauska katella porukalla(seagalit, ääliökomediat etc.), mieluiten oluen kera. Kotona sitten koittaa keskittyä oikeesti hyviin.. vaikka toki välillä hutilaukauksia sattuu kohalle.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Toi on kyllä paha. Tykkään katsoa silloin tällöin ns. paskaleffoja, mutta tälläinen maratooni on omituista. Se on tää kevät. Loppua ei toki ole näkyvissä, mutta valoa ehkä jonkin verran.
(Ja mulla on tarkoituksena katsoa sen Facebookin testin kaikki leffat. Eli sen missä voi vertailla omaa makuaan kavereiden kanssa. Olen aika hyvässä vauhdissa nyt.)
[quote:26e5c0fd70="hrmunoita"]Miksi sä katsot tollasia käsittämättömiä paskaleffoja?
Paskaleffoja on hauska katella porukalla(seagalit, ääliökomediat etc.), mieluiten oluen kera.[/quote:26e5c0fd70]Tälle
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:ccc27a3c28="asleep"][quote:ccc27a3c28="hrmunoita"]Miksi sä katsot tollasia käsittämättömiä paskaleffoja?
Paskaleffoja on hauska katella porukalla(seagalit, ääliökomediat etc.), mieluiten oluen kera.[/quote:ccc27a3c28]Tälle [/quote:ccc27a3c28]
Yksin vichyn kanssa Ja sitten voi tulla intternettiin kertomaan, että olipas huono elokuva.
:confused::peuk: