You are not logged in.
[quote:b1c0697b23="Jean-Babtiste"][quote:b1c0697b23="hrmunoita"]Joo vitut Kumpulanlaaksosta, meen Bragulle katsomaan oikeaa futista
Vitun gloryhunttaaja[/quote:b1c0697b23]
Olisin halunnut lukea "vitun gloryhollaaja"
[/quote:b1c0697b23]
Glory holelle toki
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:181a096783="hiirimattona"][quote:181a096783="Jean-Babtiste"][quote:181a096783="hrmunoita"]Joo vitut Kumpulanlaaksosta, meen Bragulle katsomaan oikeaa futista
Vitun gloryhunttaaja[/quote:181a096783]
Olisin halunnut lukea "vitun gloryhollaaja"
[/quote:181a096783]
Glory holelle toki [/quote:181a096783]
reijittäjille myöskin
bzort glorf bööth
Hei onbks täält nyt ketään tulossa huomenna raymond eubanks? Muulloin ei tällä viikolla höntsiä harrasteta.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Hei onbks täält nyt ketään tulossa huomenna raymond eubanks? Muulloin ei tällä viikolla höntsiä harrasteta.
Mä en kyllä viitsi kun torstaina ja sunnuntaina pelit ja jalat on vähän heikossa kunnossa. Säästellen mennään.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Nii mihis aikaan tarkalleen? Vähän on kyllä vielä jalkapöytä kipeä.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
missä mitä milloin?
[quote:0b161438d9="shanks"]missä mitä milloin?
smaa[/quote:0b161438d9]
smaa
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Jahas, nyt teit ois jo kolme. Oon suunnitellu jo mestan vaihtoa Braguun, kun jengiä on niin vähän vastannu. Komsosta yks, Lyposta yks varma...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Jahas, nyt teit ois jo kolme. Oon suunnitellu jo mestan vaihtoa Braguun, kun jengiä on niin vähän vastannu. Komsosta yks, Lyposta yks varma...
Aloha! Öö, pääsisin ehkä puol ysiltä höntsää, joten vähän myöhään menee..
Jos joku aika selviää voin kyl pistää viestiä eteenpäin..
Eilen omassa matsissa dunkkuun 0-3
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Bragulle meen kuudeks, jotain lypolaisia tulee ehkä, ehkä Happo-Hannu Komsosta...
Bragulle meen kuudeks, jotain lypolaisia tulee ehkä, ehkä Happo-Hannu Komsosta...
Bragulla kuudela myös Kallion Ruusut
[quote:59e8ead26d="Jean-Babtiste"]Bragulle meen kuudeks, jotain lypolaisia tulee ehkä, ehkä Happo-Hannu Komsosta...
Bragulla kuudela myös Kallion Ruusut [/quote:59e8ead26d]
Voidaan tsiigailla samalla. Siis siihen ison kentän viereen vois yrittää pelailemaan.
[quote:8fefab1b2c="hrmunoita"][quote:8fefab1b2c="Jean-Babtiste"]Bragulle meen kuudeks, jotain lypolaisia tulee ehkä, ehkä Happo-Hannu Komsosta...
Bragulla kuudela myös Kallion Ruusut [/quote:8fefab1b2c]
Voidaan tsiigailla samalla. Siis siihen ison kentän viereen vois yrittää pelailemaan.[/quote:8fefab1b2c]
... Mites ne tiketit?
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
[quote:81035a3242="Jean-Babtiste"][quote:81035a3242="hrmunoita"][quote:81035a3242="Jean-Babtiste"]Bragulle meen kuudeks, jotain lypolaisia tulee ehkä, ehkä Happo-Hannu Komsosta...
Bragulla kuudela myös Kallion Ruusut [/quote:81035a3242]
Voidaan tsiigailla samalla. Siis siihen ison kentän viereen vois yrittää pelailemaan.[/quote:81035a3242]
... Mites ne tiketit?[/quote:81035a3242]
Laitoin sulle just privaa niistä.
Saatiin 6 v. 5 höndäilyt, vastassa viisi taitavaa afrikkalaista, jotka kuitenkin sortuivat liikaan riplailuun ja pienen pelaamiseen. Hrmis kävi kentän laidalla norkoilemassa, muita forumisteja ei näkynyt. Mut noi olikin just sopivat pelit.
Saatiin 6 v. 5 höndäilyt, vastassa viisi taitavaa afrikkalaista, jotka kuitenkin sortuivat liikaan riplailuun ja pienen pelaamiseen. Hrmis kävi kentän laidalla norkoilemassa, muita forumisteja ei näkynyt. Mut noi olikin just sopivat pelit.
Kulttuurivaihtoa Kalliossa! Tuolla on mahkut nastoihin höntsiin kun janareita on hyvinkin "erilaisista pelikulttuureista"..
[quote:418d300116="Jean-Babtiste"]Saatiin 6 v. 5 höndäilyt, vastassa viisi taitavaa afrikkalaista, jotka kuitenkin sortuivat liikaan riplailuun ja pienen pelaamiseen. Hrmis kävi kentän laidalla norkoilemassa, muita forumisteja ei näkynyt. Mut noi olikin just sopivat pelit.
Kulttuurivaihtoa Kalliossa! Tuolla on mahkut nastoihin höntsiin kun janareita on hyvinkin "erilaisista pelikulttuureista"..[/quote:418d300116]Kyllä kyllä. Kuten sanottu, taitavia ja fyysisiä nuoria jätkiä, mutta kuten yleensä afrikkalaisille joukkueille käy näissä kisoissa, sortuivat kurinalaisuuden puutteeseen
Harmi kun ei tullut kysyttyä, mistä tyypit oli, ja pelaavatko täällä jossain. Ilmeisesti ne on kuitenkin menossa tonne myös ensi tiistaina, joten jos muuta ei järjesty, niin sinne.
[quote:adad157a41="Joe Caligula"][quote:adad157a41="Jean-Babtiste"]Saatiin 6 v. 5 höndäilyt, vastassa viisi taitavaa afrikkalaista, jotka kuitenkin sortuivat liikaan riplailuun ja pienen pelaamiseen. Hrmis kävi kentän laidalla norkoilemassa, muita forumisteja ei näkynyt. Mut noi olikin just sopivat pelit.
Kulttuurivaihtoa Kalliossa! Tuolla on mahkut nastoihin höntsiin kun janareita on hyvinkin "erilaisista pelikulttuureista"..[/quote:adad157a41]
Kyllä kyllä. Kuten sanottu, taitavia ja fyysisiä nuoria jätkiä, mutta kuten yleensä afrikkalaisille joukkueille käy näissä kisoissa, sortuivat kurinalaisuuden puutteeseen
Harmi kun ei tullut kysyttyä, mistä tyypit oli, ja pelaavatko täällä jossain. Ilmeisesti ne on kuitenkin menossa tonne myös ensi tiistaina, joten jos muuta ei järjesty, niin sinne.[/quote:adad157a41]
Samantyyppisiä kokemuksia. Se mikä taitavuudessa voitetaan, kurinalaisuudessa ja joukkuepelaamisessa hävitään..
Mulla on 2 ylimääräistä lippua tohon HJK - TamUun, kiinnostaisko ketään?
Ei kiinnosta.
[quote:6a7ee5050c="hrmunoita"]Mulla on 2 ylimääräistä lippua tohon HJK - TamUun, kiinnostaisko ketään?
Ei kiinnosta.[/quote:6a7ee5050c]Eihän tonne kukaan fanittamaan olekaan menossa, vaan toivomaan molempien epäonnistumista, jotta voidaan taas arvostella liigan surkeaa tasoa
Miksiköhän spämmäsin tähän topikkiin
Joe Caligulan vaikutusta. Yrittää tasapäistää kaiken suomifutiksen, jotta kaikki siirtyisivät seuraamaan kotoisen käpysarjan sijaan kunnon lädifutista.
[quote:84d6d3ed05="shanks"][quote:84d6d3ed05="hrmunoita"]Mulla on 2 ylimääräistä lippua tohon HJK - TamUun, kiinnostaisko ketään?
Ei kiinnosta.[/quote:84d6d3ed05]Eihän tonne kukaan fanittamaan olekaan menossa, vaan toivomaan molempien epäonnistumista, jotta voidaan taas arvostella liigan surkeaa tasoa [/quote:84d6d3ed05]
Väärä asenne
Toivottavasti negatiiviset vibanne eivät latista huippupeliä..
Kiinnostaa, mutta harri tais varata mulle jo omistaan?
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:1293157d60="Jean-Babtiste"][quote:1293157d60="shanks"][quote:1293157d60="hrmunoita"]Mulla on 2 ylimääräistä lippua tohon HJK - TamUun, kiinnostaisko ketään?
Ei kiinnosta.[/quote:1293157d60]Eihän tonne kukaan fanittamaan olekaan menossa, vaan toivomaan molempien epäonnistumista, jotta voidaan taas arvostella liigan surkeaa tasoa [/quote:1293157d60]
Väärä asenne
Toivottavasti negatiiviset vibanne eivät latista huippupeliä..[/quote:1293157d60]
Vai oliko JB:llä hippunen vekkulia jekkulia mukana????
[quote:2eaf14d07c="hrmunoita"]Mulla on 2 ylimääräistä lippua tohon HJK - TamUun, kiinnostaisko ketään?
Kiinnostaa, mutta harri tais varata mulle jo omistaan?[/quote:2eaf14d07c]
Näin tais käydä.
Joe Caligulan vaikutusta. Yrittää tasapäistää kaiken suomifutiksen, jotta kaikki siirtyisivät seuraamaan kotoisen käpysarjan sijaan kunnon lädifutista.