You are not logged in.
[quote:5077aa5dc6="hrmunoita"][quote:5077aa5dc6="börjeslandet"]Siis mitäs vittua, onko Komsobol se komso missä pelaa foorumisteja? Meidän jengillähän on teitä vastaan peli tänään?
EDIT: Teillä on kyllä ihan käsittämättömän typerä nimi jengillä.[/quote:5077aa5dc6]
Joo ei oo keijo mun keksimä nimi.. Siis keitäs kaikkia tuttuja tos komsossa pelaa?[/quote:5077aa5dc6]Tämän matsin missaamiselle kyllä massiivinen
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:c1f585d075="hrmunoita"][quote:c1f585d075="börjeslandet"]Siis mitäs vittua, onko Komsobol se komso missä pelaa foorumisteja? Meidän jengillähän on teitä vastaan peli tänään?
EDIT: Teillä on kyllä ihan käsittämättömän typerä nimi jengillä.[/quote:c1f585d075]
Joo ei oo keijo mun keksimä nimi.. Siis keitäs kaikkia tuttuja tos komsossa pelaa?[/quote:c1f585d075]
Tänään kai vain minä, Lärde ja Saku.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ootko börje millä/miten menossa tonne kentälle? Mulla ei ole mitään havaintoa, että missä toi on tarkalleen.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ootko börje millä/miten menossa tonne kentälle? Mulla ei ole mitään havaintoa, että missä toi on tarkalleen.
Varmaan 10-ratikalla päättärille ja sit kävelen.
Täällä se on, mut toki voit tulla samaa matkaa.
en ole kolmekybänen emoboy
Ette vitussa mee samalla sporalla
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Ette vitussa mee samalla sporalla
Ai pitää hakea aggressioita ja olla puhumatta toisille sanaakaan.
[quote:2ddfabcc84="Jean-Babtiste"]Ette vitussa mee samalla sporalla
Ai pitää hakea aggressioita ja olla puhumatta toisille sanaakaan.[/quote:2ddfabcc84]
Jos peliviikolla tulee vastaan kadulla, on siirryttävä toiselle puolella katua.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:4e4d045302="börjeslandet"][quote:4e4d045302="Jean-Babtiste"]Ette vitussa mee samalla sporalla
Ai pitää hakea aggressioita ja olla puhumatta toisille sanaakaan.[/quote:4e4d045302]
Jos peliviikolla tulee vastaan kadulla, on siirryttävä toiselle puolella katua.[/quote:4e4d045302]
Erittäin sama. Mielellään heitellen vielä jotain kiviä perään tjsp.
[quote:a8d9f88414="noiseidea"][quote:a8d9f88414="börjeslandet"][quote:a8d9f88414="Jean-Babtiste"]Ette vitussa mee samalla sporalla
Ai pitää hakea aggressioita ja olla puhumatta toisille sanaakaan.[/quote:a8d9f88414]
Jos peliviikolla tulee vastaan kadulla, on siirryttävä toiselle puolella katua.[/quote:a8d9f88414]
Erittäin sama. Mielellään heitellen vielä jotain kiviä perään tjsp.[/quote:a8d9f88414]
Olet illalla avauksessa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Merimiesnaurua tämän matsin missanneille.
Komeita maaleja näin jälkikäteen katottuna.
"A repo man's always intense"
Pääsen tänään peliin, mutta melko säästellen joudun kyllä ottamaan, koska aamukasilta pitää taas olla jossain jumalan perseen takana roudaamassa.
Kiinnostaisiko (stadirotseja) lähtä pelaamaan Reilun pelin/kaupan turnaukseen Maailma Kylässä -festareilla?
Toi on siis tyyliin 3/4+maalivahti sellasella pumpattavalla kentällä. Hauskaa ja lepposaa.
harmi, että sattu just tälle illalle toi peli.. ois voinu tulla vahtaamaan ku toi kenttä on tos ihan kivenheiton päässä.
Pääsen tänään peliin, mutta melko säästellen joudun kyllä ottamaan, koska aamukasilta pitää taas olla jossain jumalan perseen takana roudaamassa.
J-B, oletko se sinä?
wow
Mikäs Komson maalivahtitilanne on tänään? Kyselin meidän jengistä Maxia, mut ei sitä kiinnostanut oikein venyä Matinkylästä asti.
Mikäs Komson maalivahtitilanne on tänään? Kyselin meidän jengistä Maxia, mut ei sitä kiinnostanut oikein venyä Matinkylästä asti.
On veskari, ei vaan ole hanskoja tai muuta vastaavaa.
[quote:93272fc95e="hrmunoita"]Mikäs Komson maalivahtitilanne on tänään? Kyselin meidän jengistä Maxia, mut ei sitä kiinnostanut oikein venyä Matinkylästä asti.
On veskari, ei vaan ole hanskoja tai muuta vastaavaa.[/quote:93272fc95e]
Jos haen varahanskat kohta Duo Sportista, niin maksatteko ne mulle takaisin?
[quote:66ebf31ca3="noiseidea"][quote:66ebf31ca3="hrmunoita"]Mikäs Komson maalivahtitilanne on tänään? Kyselin meidän jengistä Maxia, mut ei sitä kiinnostanut oikein venyä Matinkylästä asti.
On veskari, ei vaan ole hanskoja tai muuta vastaavaa.[/quote:66ebf31ca3]
Jos haen varahanskat kohta Duo Sportista, niin maksatteko ne mulle takaisin?[/quote:66ebf31ca3]
Tiedä onko noille pidempiaikaista tarvetta, hanskoja tietättävästi on kuitenkin parillakin tyypillä.
Vitosessa toinen voitto tokasta pelistä, 3-2. Annoin syötön ekaan maaliin Vastustaja kavensi vikalla sekunnilla.
Kaks peliä takana. Kaks voittoa. Komso kaatui numeroin 3-0
Kaks peliä takana. Kaks voittoa. Komso kaatui numeroin 3-0
Vika maali oli hieno, muuten kävi pulla. Me oltiin kyllä aika heikkoja.
Ai niin, yksi Komson pelaaja oli ollut YLEn haastateltavana. Tulee ulos joskus EM-kisojen aikaan.
Komson pelissä ei ollut kyllä eilen yhtään mitään tolkkua. Laiturit hengaili kärjen kanssa vaikka olisi pitänyt puolustaa.
Laiturit hengaili kärjen kanssa vaikka olisi pitänyt puolustaa.
Meillä nämä.
KANUUUUUUUUUUUUUUU!!!
Hieno mies
Pencks ei vakuuttanut. Olihan tuossa Cardiffilla pari tasoituspaikkaakin, ihan jännä matsi lopulta.
Hieno finaali, huono selostaja, luokaton yleisradioyhtiö joka pakotti avaamaan striimin jotta näki kannun noston.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Pompey muuten päästi käsittääkseni vain yhden maalin tämän kauden FA Cupissa.
[quote:09e3f24d17="stratum"]
tällä vielä isompi
:kulli::kulli:[/quote:09e3f24d17]
korjasub