You are not logged in.
50 min lenkki. Joskus tuli käytyä neljä kertaa viikossa. Ei enää kiitos. Aika turhaa touhua lopulta...
"A repo man's always intense"
Eilen kaks pelii sählypalloa ja tänään lyhyt lenkki.
Nyt voi taas uloskin mennä ku ei oo niin saatanan kylmää.
Varikset komentavat
Tänään lenkillä ekaa kertaa n. kuukauteen. Aika tuskaa oli Pitänee ottaa tavaksi taas. Huomenna sulkista
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Tänään päivä alkoi klo 06.00 aamulenkillä. Parhautta . Kerkesi jopa syömään aamupalaa, lukemaan lehden ja ajoissa töihin. Normaalisti nousen seittemältä, en syö aamupalaa ja oon töissä myöhään.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Teitkö montakin maalia ja dominoitko peliä?
Joka päivähän sitä tulee harrastettua liikuntaa kun pyöräilee ja kävelee + nostelee painoja. Ei kai sitä muuta tarvi, mutta silti noussut paino nyt vajaassa viikossa pari kiloa ja kasvoihin tullut pyöreyttä. Tarttis kai tehrä jottain!
[quote:2a0d54e41e="Acedia"]Teitkö montakin maalia ja dominoitko peliä?
Joka päivähän sitä tulee harrastettua liikuntaa kun pyöräilee ja kävelee + nostelee painoja. Ei kai sitä muuta tarvi, mutta silti noussut paino nyt vajaassa viikossa pari kiloa ja kasvoihin tullut pyöreyttä. Tarttis kai tehrä jottain![/quote:2a0d54e41e]
Muuta ässä Ruotsiin....eiku, mee painonvartijoihin, kirjoita kirja siitä miten moderni mies tuntee paineita liikakiloista, tule valituksi Oprahin kirjaesittelyyn, rikastu.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Tänään salille ja huomenna ottamaan pataan suliksessa eräältä foorumistilta.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Illalla Ruskeasuolla Arena-liigaa - salibandyä siis. Joku semikova joukkue tulossa vastaan (joukkue jossa käyn paikkailemassa pelaajapulaa majailee hännillä), ajattelin kylvettää niitä itsekseni. Muut voi puolustaa.
Edit: Paskat mihinkään mennyt, nukuin pommiin. Turpaan oli kuulemma tullut ja komiasti.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Vuoden kaunein päivä - kävinpä sitten luistelemassa. Tuli myös höntsäiltyä kiekkoa liikkeelle, vaikka ihan peliin asti ei tällä kertaa päädytty. Viime vuonna tuli käytyä kerran, nyt voisi vähintään kaksinkertaistaa määrän, oli sen verran kivaa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Kävin salilla. Ehkä kolmas kerta elämän aikana. Ei ees ollu niin nolo kokemus kuin odotin. Leukoja en sentään yrittäny vetää .
Tänään n. kolmen kilometrin lenkki ja puolitoista tuntia käsipalloa.
Huomenna lisää käsipalloa. Huomenna voikin sitten muodostaa käsitystä onko se ihan paska laji vai ei kun pääsee kokeilemaan lajia pitempään harrastaneita vastaan.
Mutta mukavaa puuhaa on ollut ihan vain pelailumielessä.
Varikset komentavat
Venähti nilkka viikko sitten salibandyssä, nyt on luvassa vain lepoa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Eilen futista, ja ainoasta selkeästä maalintekopaikastani vedin sefkikuqimaisesti metrikaupalla yli
Tänään taas sählyä, toivottavasti on enemmän porukkaa kuin viime viikolla, että ei ihan kaiken aikaa tartte olla täysillä mukana
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Sählyä olis juu kiva pelailla, mutta se ammattikoulun sali on aivan ala-arvoinen paikka. Liian pieni ja lattia on lievästi sanoen omituinen.
Tuo sali missä ollaan käspaa pelailtu, sopisi myös sählyn pelaamiseen oikein hyvin.
Varikset komentavat
Ai niin, tänäänkin tuli käveltyä n.5 kilometriä. Hyötyliikuntaa.
Varikset komentavat
Eka harkkamatsi käsipalloa ikinä! hävittiin 26-12 (shanks voi korjata), mutta onnistuin jopa tekemään yhden maalin.
Vastapuoli koostui paikallisen 1.divisioonassa pelaavan joukkueen pelaajista ja junioreista, mukana myös 2 tyttöä.
Peli oli aika fyysistä, ekat kakskyt sekuntia kentällä allekirjoittaneelta ja siellähän sitä oltiin selällään kentän pinnassa
Kiristin puuhelmet ja sitten peli menikin ihan mukavasti. Tasoeroa tosin oli aika vitun paljon, olihan vastapuolen pelaajilla monta vuotta kokemusta ja itse pelasin neljättä kertaa.
Pelin jälkeen pihalla joku matureslutti lähenteli.
Menin karkuun.
Varikset komentavat
Taktiikat houkesiin, opetellaan eka rynnimään pallon kanssa heittopaikkoihin.
Muutama hyvä vinkki tuli niiltä pelaajilta.
Jätkät hävis kiihdytyskilpailun ,,/
Varikset komentavat
Nyt ku leposi on taas maisemissa ni voitais herätellä viikottainen tennismatsitraditio? Mun vuoro maksaa ens kerralla.
Älä päästä painiks sitä
Voisin muuten haastaa voittajan kun kesä tulee. Tennis on jaloin kaikista peleistä.
Nyt ku leposi on taas maisemissa ni voitais herätellä viikottainen tennismatsitraditio? Mun vuoro maksaa ens kerralla.
Jpp! Mun pitää edelleenkin jännittää noi mailat, mutta jos hoidan sitä viikonloppuna tai ens viikon alussa, että ehkä jos ens viikon keskiviikkona tai joskus panis peliksi taas. Pitää kyllä käydä Hangossa jossain raossa myöskin. Nyt alkaa mun treenaus Hangon mestaruuden voittamiseksi!!
Tennis on jaloin kaikista peleistä.
Golffin jälkeen sama.
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
[quote:1c7e157f44="Laatu"]Tennis on jaloin kaikista peleistä.
Golffin jälkeen sama.[/quote:1c7e157f44]
Samoilla linjoilla. Heitettäköön mukaan vielä snooker, ainakin.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Uuden grippini siivittämä Dropshot of Death odottaa siis seuraavaa uhriaan Turun suunnalta.
Ota Laatu ens tsadikierrokselle maila mukaan ni varaan vuoron jollein päivälle?
Älä päästä painiks sitä
[quote:864e2d03e2="ZapMan"][quote:864e2d03e2="Laatu"]Tennis on jaloin kaikista peleistä.
Golffin jälkeen sama.[/quote:864e2d03e2]
Samoilla linjoilla. Heitettäköön mukaan vielä snooker, ainakin.[/quote:864e2d03e2]
:iso peuk:
Jee snookkeri on mahti peli.
T: nimim. "Teh Mäster of safety, teh puppeloija of break."
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
[quote:17b15e2127="ex-kolja"][quote:17b15e2127="ZapMan"][quote:17b15e2127="Laatu"]Tennis on jaloin kaikista peleistä.
Golffin jälkeen sama.[/quote:17b15e2127]
Samoilla linjoilla. Heitettäköön mukaan vielä snooker, ainakin.[/quote:17b15e2127]
:iso peuk:
Jee snookkeri on mahti peli.
T: nimim. "Teh Mäster of safety, teh puppeloija of break."[/quote:17b15e2127]
Noihin ku vielä lisää pyöräilyn niin siinä vopis olla mun top-4 penkkiurheilulajit. Itehän en mitää jaksa harrastaa.
This is what happens when you fuck a stranger in the ass
Voittasin jokaisen teistä treenaamatta.
Et sä ees jaksais pallottelua loppuun saakka.
Torstaina olin säbäilemässä. Alko vituttaa ku huomasin että junnut on mua parempia Tänään vois taas kävästä.
Lautailemaan tekee mieleni.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Olen fantasioinut jonkinlaisesta reippailusta ulkona kunhan säät lämpenee ja kadut siivotaan.
Todennäköisesti sitä kuitenkin tulee jätettyä lenkkeilyt väliin ja painuttua suoraan oksentamaan verta.