You are not logged in.
Minkälainen Xbox sitä nyt kannattaa sitten ostaa? Vittu noista ota selvää. Kovalevy varmaan ainakin piää olla, onko sellaisia paketteja myynnissä jossa ei ole? Stockmannilla näytti olevan joku Halo 3 -spesiaaliversio. Paketin kyljessä tosin sanottiin että peli pitää ostaa erikseen.
![]()
Kannattaa varmaankin ostaa se perussetti elikkäs Xbox 360 Premium. http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p … ts_id=8771
Myynnissä on ollut myös sellaista ku Xbox 360 Core System/Arcade Pack, jossa ei oo kovalevyä, vaan parinsadan megan muistimoduuli. Se on viitisenkymppiä halvempi, mut kyl toi kovalevy vaan on luksusta. http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p … s_id=23147
Jos on varaa, niin siistein olis toki toi uus Elite-versio, joka on satasen kalliimpi, mut kovalevykin on sata gigaa isompi. http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p … s_id=20243
Mut varmaan tolla Premiumilla pärjäilee ihan hyvin. Noista Halo 3 -pakkauksista sun muista en tiä mithään. Koskahan sitä ostais itekin...
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Kiitti infosta. Pitää alkaa harkita tosissaan. Olin jo ostamassa PS3:a, mutta on se vaan pirun kallis ja kun mietin niin en mä nyt ihan oikeasti taida sillä Bluraylla tehdä mitään. Eikö se HDTV-mahdollisuus tullut Xboxiin vasta jonkun lisälaitteen avulla?
Siihen pitää ostaa hd-dvd -asema erikseen tai jotai tollasta. Mut kyllähän siit kuitenki hdmi-kaapelilla tulee hd-kuvaa ulos?? foppa??
Varikset komentavat
Siihen pitää ostaa hd-dvd -asema erikseen tai jotai tollasta. Mut kyllähän siit kuitenki hdmi-kaapelilla tulee hd-kuvaa ulos?? foppa??
HDMI-liitäntä on vissiin vain tuossa Elitessä? Sen takia houkuttaisi melkein ostaa se, mutta enpä kuule oikeasti tiedä edes erottaisinko kuvanlaatua paremmaksi.
Taitaa riippua aika paljon telkkarista että miten sen huomaa.
Varikset komentavat
Postataas vähän ilmaista (paitti yks) ajanvietettä:
Kännisumoa:
Sumotori Dreams
Abstraktia räimintää Kaukoidässä (toi pitää oikeesti nähdä liikkeessä):
Clean Asia!
Kelmeää C64-retroilua:
Shotgun Ninja
Selaimessa pyörivä kolmijalkahämisryömintä:
Tri-Arachnid
Niveltenvääntelytappelua:
Toribash
Metroid-henkinen 2D-ambientpomppuseikkailu:
Knytt Stories
Ja jos kymmenen dollaria jaksaa sijottaa ni Steamista voi ladata Audiosurfin, joka muuttaa mp3-filet tommosiks ajoradoiks joissa voi sit brömistellä.
[/url]
Älä päästä painiks sitä
Oon hakannu ny pari tuntia joka toisessa illassa tota PES3:sta. Suomella on vaan niin vitun hauska pelata.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Perjantaina mehusteltiin toisen tulevista kämppiksistä kanssa Wiin hankkimista kunhan saavun lukaaliaan asuttamaan
Sitä odotellessa kaivoin eilen pelihyllystä Time Splitters 2:n, jota en oo aiemmin osannu ollenkaan, mut nyt kun perehtyi vähän paremmin niin sehän onkin varsin koukuttava sarjisräiskintä. Varsinkin zombinlahtaus-challenge piti valveilla johkin aamuneljään
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Jatkoin viikonloppuna GTA San Andreasta monen kuukauden tauon jälkeen ja tauko teki ilmeisen hyvää, taas repsää noille läpille mitä pelissä on. Nyt on menossa toka finaalimissioista, Grove Street takaisin ja Los Angelesin mellakat käyntiin.
Hehe, osallistuin pelissä tokaa kertaa triathloniin mutten taaskaan voittanut kun ei ole tullut salilla käytyä aikoihin. Käsittämättömän suuri peli kyllä, saa nähdä koska nelonen tulee pc:lle.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Vice Cityä tuli pleikalla tahkottua ja latasin myös ton San Andreaksen pc:lle mut ei sit oo kyl jaksanu tahkota alun jälkee yhtää.. auttas varmaa jos ostas jonkun adapterin jolla sais pleikkaohjaimen kiinni koneesee ku näppäimistöllä vähe köyhää toi pelaaminen.
emmätiiä, a-s-d-w+hiiri on niin tuttu ohjainyhdistelmä että hyvin tuossakin pelittää. toki tottumisjuttuja..
Pleikan San Andreaksessa oon jumissa jossain kun en enää löydä uusia tehtäviä mutta en myöskään pääse sinne yhdelle saarelle. Tai pääsen mutta räpsähtää heti kaikki tähdet tauluun.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
Pleikan San Andreaksessa oon jumissa jossain kun en enää löydä uusia tehtäviä mutta en myöskään pääse sinne yhdelle saarelle. Tai pääsen mutta räpsähtää heti kaikki tähdet tauluun.
ota täältä http://www.gtasanandreas.net/walkthrough/ apua niin selviää mitä vaaditaan mihinkin tehtävän aukeamiseen.
[quote:49302ace1f="shanks"]Vice Cityä tuli pleikalla tahkottua ja latasin myös ton San Andreaksen pc:lle mut ei sit oo kyl jaksanu tahkota alun jälkee yhtää.. auttas varmaa jos ostas jonkun adapterin jolla sais pleikkaohjaimen kiinni koneesee ku näppäimistöllä vähe köyhää toi pelaaminen.
emmätiiä, a-s-d-w+hiiri on niin tuttu ohjainyhdistelmä että hyvin tuossakin pelittää. toki tottumisjuttuja..[/quote:49302ace1f]
Sama. En usko, että jollain pleikkariohjaimella päästäisiin millään näppis + hiiri -yhdistelmän sulavuuteen.
Huomenna GTA IV. Muita hankkijoita?
Huomenna GTA IV. Muita hankkijoita?
Perkele ku jaksais lähteä hakemaan tuolta Tilt-kaupasta. Se aukee hetkeksi keskiyön tienoilla, mutta jono on varmaan vittumainen.
Kattelin jotain videoita tosta IV:stä ja aika mahtavalta näytti. Mutta ei oo mullakaan sitä konsolia millä pelata niin se vähän hankaloittaa.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
Latasin ton torrentn kautta suurimman osan peleistä
http://thepiratebay.org/tor/3387777/Luc … Mega_Pack_
En oo tosin vielä ehtinyt testaan, enkä ees testaan toimiko pelit, mutta huhuh sentää, Full Throttle ja Dig, parasta. Samalla kun noita lataili tuli luettua netistä kaikenlaista LucasArtsin peleistä ja tuon genren totaalisesta kuolemasta. Aika jännää kyl, LucasArtsin pomomies on kai sanonut, että aikovat palata seikailupelien pariin aikaisintaan seuraavalla vuosikymmenellä.
kiitos tästä
eiköhän tuosta saada twin peaksin päätöxen jälkeiset tarvittavat jatko-nostalgiapörinät
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Jees, oon tässä testaillut tosta paketista ny kaikkia paitsi kolmea uusinta peliä, ja hyvin näyttäis tolla emulaattorilla pelittävän. Uusin versio emusta löytyy täältä: http://www.scummvm.org/downloads.php
Vanhemmat pelit toimii ihan sellaisinaan, Full Throttlen ja Digin kanssa pitää tehdä se Daemon Tools -temppu, johon on selkeet ohjeet tosta piratebayn viestiketjusta kopsattuna, jopa meitsin nakkisormilla onnistui tää:
[quote:c8ef26b31c]HOW TO GET FULL THROTTLE TO RUN IN SCUMMVM:
1. You start off with a .rar file. Extract it with your program of choice.
2. You now have a folder called "Full Throttle" that the folders covers/game/manual&cheats/music. You'll see in the game folder, you have a .bin file, so at this stage scummvm won't recognise it.
3. mount the .bin file using daemon tools.
4. at this stage (for me at least), nothing automatically happened. what you need to do is right-click the mounted image and select "file explorer". this opens up the files on the cd.
5. now you think you're set, but no! *don't* open the file called "INSTALL". if you do it will install the game on your harddrive and won't be emulated by scummvm (i.e. no sound, possibly other problems). instead, see the folder called "RESOURCE"? that's got everything in scummvm needs. simply copy all the contents of this folder, and paste them into your original extracted "Full Throttle/Game" folder. it's quite big, 493MB.
6. open up scummvm. add the game in the usual way. enjoy![/quote:c8ef26b31c]
Ja sama sit Digiin, kopioitavan kansion nimi on vaan GAME. Daemon Tools: www.daemon-tools.cc/
Noissa kolmessa uusimmassa pelissä eli Monkey Island 3 ja 4 ja Grim Fandango on ehkä enemmän toimintaongelmia kun ne on alunperin tullu usealla rompulla, ja kaks jälkimmäistä ei enää ees pyöri tolla samalla enginellä tai jotain sellasta kai huh? Niitä voi sit toki yrittää AJAA suoraankin ilman tota emua, yritystä varten on kamaa täällä http://quick.mixnmojo.com/ ja täällä http://www.grim-fandango.com/comments.p … news&id=19 mut näitä täytyy kokeilla sit joskus myähemmin.
Kiimaa? Kiimaa!
Homot, ei saa houkuttaa!
Perhana
Se ainoa oikea Indy IV:kin ois tossa, eli Fate of Atlantis. Aivan upea peli. Mitä nyt taannoinen piraattikopio kusi jotenkin, ja jumittui ihan lopussa Mutta oisivat tästä saaneet tehdä filminkin
Jossain kaapissa pitäis kyllä olla rompulla jo noi vanhat Monkey Islandit, Digg, Full Throttle (tämäkin muuten jumahti loppupuolella, mitäs helvettiä). Grim Fandangon ilmestyessä ei tainnu enää konetehot riittää, että se ois kyllä seuraavana testilistalla.
Ihan ekana pelihimojani huutaa kuitenkin toi Fallout 2. Sitäpaitsi mun piti lukea kirjoja tämä kesä.....
I love you and dream about the Führer
[quote:093464295a="turkele"]Homot, ei saa houkuttaa!
Perhana
Se ainoa oikea Indy IV:kin ois tossa, eli Fate of Atlantis. Aivan upea peli. Mitä nyt taannoinen piraattikopio kusi jotenkin, ja jumittui ihan lopussa Mutta oisivat tästä saaneet tehdä filminkin
Jossain kaapissa pitäis kyllä olla rompulla jo noi vanhat Monkey Islandit, Digg, Full Throttle (tämäkin muuten jumahti loppupuolella, mitäs helvettiä). Grim Fandangon ilmestyessä ei tainnu enää konetehot riittää, että se ois kyllä seuraavana testilistalla.
Ihan ekana pelihimojani huutaa kuitenkin toi Fallout 2. Sitäpaitsi mun piti lukea kirjoja tämä kesä.....[/quote:093464295a]
Just eilen oli puhetta kaverin kanssa vanhoista LucaaArtsin seikkailuista. Fate of Atlantikesta kopio lojuu hyllyssä. Pitäisi kai asentaa ScummVM ja ruveta verestämään muistoja.
OStin lisäksi eilen Game Stopin ota 3 maksa 2 -kampanjasta seuraavat:
Mafia
Space Quest Collection (I-VI)
X-Wing Alliance
Ainakin kaverin mukaan tuli hyvät pelit ostettua. Kunhan saisi nyt jostain vähän kipinää pelailla, ei ole pitkään aikaan jaksanut. Ja jonkinnäköinen ohjain pitäisi tuota X-Wing Alliancea varten hankkia myös. Ja TIE Fighteria jota en myöskään ole pelannut vielä läpi.
heipä hei... olin tuossa käymässä pikkuveljen tietokoneella näin kontulassa ja sain sitten kulutettua putkeen 11 tuntia tämän uuden bioware-pelin MASS EFFECTIN parissa. jos ootte pelannut roolipeliä STARWARS - KOTOR1/2 niin voin sanoa, että tuo oli sama peli, mutta taktisella räiskinnällä. mutta tässä siis se mielipiteeni uusista ison rahan peleistä: aliarvioiko nämä peliyhtiöt sitten nykypelaajaa, kun tuntuu että putkijuoksu on se thing näissä peleissä. kaikki mikronysvääminen yms on häipynyt... tulee mieleen vaikka toi DEUS EXän jatko-osa joka oli myös aikas pettymys, kun taas deus ex ykönen on vieläkin "se" peli ainakin tollasen räiskinnän kohdalla. no enpä kuulkaa tiijä. no onneks tämä minun läppäri on niin paska että pyörii vaan Zsnes ja fallout2, joka sekin on jo vähän tylsä. Vai onko tässä nyt niin että olen kasvanut tälläsestä pelaamisesta ulos? vittu
Mutt siis suuri MASS EFFECTIN tunnelmalle, täpinä-krautrokkia ja kalaksin pelastamista. vielä on tollaset seuraavat kymmenen pelituntia ja olis läpi... sivuquestejen kanssa vielä 40 tuntia
Älä päästä painiks sitä