You are not logged in.
Now it's official: Gianluca Zambrotta is a new Milan player. The full back, who is about to play for Italy at Euro 2008, leaves Barcelona to strengthen the Milan defence.
http://www.youtube.com/watch?v=Y9zcvdn-qvY
Tuossa videossa on kyllä muutama aika repsäyttävä pupellus.
"A repo man's always intense"
[quote:8a1737947b="leposi"]http://www.youtube.com/watch?v=Y9zcvdn-qvY
Tuossa videossa on kyllä muutama aika repsäyttävä pupellus.[/quote:8a1737947b]
Pupelluksille
Always Look on the Bright Side of Life -kappaleen käytölle näissä yhteyksissä
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:2563b1372b="lejoncio"]
Euroopan viihdyttävimmälle ja parhaalle sarjalle
[/quote:2563b1372b]Ai kun päästi "Taso ei vain riitä" Forcen lähtemään muualle jäähdyttelemään?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ens kaudella Urheilukanavalla lauantaisin pelkästään "meidän Hannoverin" otteluita. En tosin panisi pahakseni.
Ens kaudella Urheilukanavalla lauantaisin pelkästään "meidän Hannoverin" otteluita. En tosin panisi pahakseni.
![]()
Olen käsittänyt, että UK ei edes saisi itse päättää otteluja mikä näkyy Suomen telkkarissa. Korjatkaaa, jos olen väärässä.
[quote:094114e805="Leif Erikson"]Ens kaudella Urheilukanavalla lauantaisin pelkästään "meidän Hannoverin" otteluita. En tosin panisi pahakseni.
![]()
Olen käsittänyt, että UK ei edes saisi itse päättää otteluja mikä näkyy Suomen telkkarissa. Korjatkaaa, jos olen väärässä.[/quote:094114e805]
Ei taideta korjata.
Ei vittu mikä urpo toi Eremenko Jr. on
[quote:1d95ab9770="leposi"]Ei vittu mikä urpo toi Eremenko Jr. on
http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2008 … 1_jp.shtml[/quote:1d95ab9770]
"ironisille kommenteille"
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Jos ei oo tänään muuta tekemistä, niin tulkaas klo 18:30 kattoo Pallokentän tekonurdelle ku Hekula pelaa legendaarista Boca Seniorsia vastaan vitosdivaria.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Jos ei oo tänään muuta tekemistä, niin tulkaas klo 18:30 kattoo Pallokentän tekonurdelle ku Hekula pelaa legendaarista Boca Seniorsia vastaan vitosdivaria.
Nii ja tätä herkkuahan ois kai tarjolla 90 minuuttia
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
[quote:50014d60cd="Jean-Babtiste"]Jos ei oo tänään muuta tekemistä, niin tulkaas klo 18:30 kattoo Pallokentän tekonurdelle ku Hekula pelaa legendaarista Boca Seniorsia vastaan vitosdivaria.
Nii ja tätä herkkuahan ois kai tarjolla 90- minuuttia [/quote:50014d60cd]
Ai niin tsempit matsiin. Mulla on duunia ja hommaa, mutta .. kotikatsomosta..
[quote:16789b65b4="Jean-Babtiste"]Jos ei oo tänään muuta tekemistä, niin tulkaas klo 18:30 kattoo Pallokentän tekonurdelle ku Hekula pelaa legendaarista Boca Seniorsia vastaan vitosdivaria.
Nii ja tätä herkkuahan ois kai tarjolla 90 minuuttia [/quote:16789b65b4]Jep, valitettavasti näissä matseissa ei mennä jatkoajoille ja pilkkukisaan asti, mutta eipä tuo myöskään maksa mitään
6-1 voitto Alkaa sarjapaikka varmistua
En tehny maalia
Mut meiän paras maalintekijä teki neljä
Ite hankin muutamankin vaparin meille, yhest tuli maali
Meidän jengi oli pupeltanut 1-1 tasurin ilman mua, uusimaa-cupista sentään voitto.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Olipas aivan vitun turhauttava 0-0 Lepuskissa.
Noista paikoista meidän olisi pitänyt viedä ainakin 5-0, mutta tänään pallo ei vaan pomppinut meille oikein. Tolppaa hipovia vetoja tais olla jotain 4-6kpl, itse pääsin puskemaan jostain 8m etäisyydeltä helvetin hyvään keskitykseen, mutta maalivahti oli vaan tiellä. Oli mulla hyvä paikka sijoittaa tyhjään maaliin, mutta kukaan ei varoittanut takaa tulevasta paidasta repivästä vastustajasta, niin en sitten päässyt palloon. Tuomari oli kyllä aikamoinen. Katkoi peliä ihan turhaan ja ekasta rikkeestä antoi keltaisen. Pelin lopussa myös katsoi hyötynäkökohtaa (no sellaista ei kyllä vahingossakaan ollut) eikä viheltänyt meille rankkaria. Tilanne, jossa palloon oli menossa 4 vastustajaa ja meidän pelaaja, joka makasi jo valmiiksi maassa. Nice going lads. Ensi viikolla sitten niitä vitun maaleja ja syöttöjä perille.
Sain myös toisen vähän lievemmän haavarykelmän viime viikkoisen kämmenen kokoisen viereen. Hiekkakentät, vittu mä rakastan niitä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Duunisarjan peli tyrehtyi höntsäämiseksi, kun vastustajia ei tullut tarpeeksi paikalle. Lainattiin pari ukkoa ja pelattiin sitten pienellä kentällä. Ihan hauskaa oli, tein jopa yhden maalin ja syötin toisen. Vein myös yhtä pakkia ihan C. Ronaldona, syöttö juoksuun, oikealta rinnalle, heti puikkaus vasemmalle ja läskipakilla oli jo kalsarit (vai ehkä pokkerit?) nurinperin jalassa. Ei siitä kuitenkaan tilannetta tullut...
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tänään pitkäst'aikaa nurtsille! Peli tosin Joutsassa asti mut silti
Tänään pitkäst'aikaa nurtsille!
Peli tosin Joutsassa asti mut silti
Nurtsi
Joutsa
Jalkapallo
0-3 pataan. Nyt uiaan syvällä.
Nurtsille ja Joutsalle toki , jalkapallolle ei. Pitäis vaihtaa varmaan naisten polttopalloon.
Takareidessäkin kulkee näköjään hermo, aistin kivun.
Kauden parhaalla pelillä ilman vaihtureita 0-1 takkiin. Oltais ansaittu vähintään tasuri. Yks volleypommi meiltä paristakympistä ylärimaan ja toinen mokoma hieman lähempää ristikkotolpan kautta maaliviivaa pitkin lopulta maalipotkuksi.
Tulin kipeäksi ja pojat meni heti häviämään jotain keskinkertaista vastusta vastaan.
en ole kolmekybänen emoboy
Tää foorumi tuntuu olevan täynnä eri joukkueiden kantavia voimia.
Tää foorumi tuntuu olevan täynnä eri joukkueiden kantavia voimia.
oho! oho!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:95527796c6="Leif Erikson"]Tää foorumi tuntuu olevan täynnä eri joukkueiden kantavia voimia.
oho! oho!
[/quote:95527796c6]
[quote:0bfef44a95="shanks"]
Eilenkin illan komeimman suorituksen tekivät amatöörit leposi puskemalla unelmavedon sekä tupi pistämällä pari todellista räkämaalia sisään.. puhumattakaan hartsan komeasta tuuletuksesta.[/quote:0bfef44a95]:biggrin:
Voiski ens vuonna liittyä johonkin jengiin
Tuli äsken todistettua lukemat 1-13 futispelissä. En muista mikä edellinen ennätyslukema on ollu mut ei kyl lähellekkään tota.
Mikähän ois ittellä? Oiskohan cupissa Laukaan Pallohait - Lahti vuonna 2002, päättyi 1-9 mutta kirjanpitäjä oli väsähtänyt ja tilastoissa lukee tänäkin päivänä vaan 1-8.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.