You are not logged in.
Pannaan nyt valitettavasti aika suuri varaus tähän osallistumiseen kun vaikuttaisi vähän siltä, että yleensä kasvuiässä vaikuttava Slatter olisi tekemässä uutta tuloaan. Vittu mitä paskaa. Olin joskus ton takia about puoli vuotta pelaamatta. En kyllä yhtään tajua, että miksi vitussa se nyt voimistuisi taas.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Pannaan nyt valitettavasti aika suuri varaus tähän osallistumiseen kun vaikuttaisi vähän siltä, että yleensä kasvuiässä vaikuttava Slatter olisi tekemässä uutta tuloaan. Vittu mitä paskaa. Olin joskus ton takia about puoli vuotta pelaamatta. En kyllä yhtään tajua, että miksi vitussa se nyt voimistuisi taas.
Tuut toki vaan, jos oot kondiksessa. Mitään järkeä tulla tonne riskeeraamaan mitään. Mut mikä toi siis on toi Slatter-Kinney?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Leffan jälkeen lähden etsimään nappareita ekaa kertaa sitten ala-asteen
[quote:63ddba5bee="hrmunoita"]Pannaan nyt valitettavasti aika suuri varaus tähän osallistumiseen kun vaikuttaisi vähän siltä, että yleensä kasvuiässä vaikuttava Slatter olisi tekemässä uutta tuloaan. Vittu mitä paskaa. Olin joskus ton takia about puoli vuotta pelaamatta. En kyllä yhtään tajua, että miksi vitussa se nyt voimistuisi taas.
Tuut toki vaan, jos oot kondiksessa. Mitään järkeä tulla tonne riskeeraamaan mitään. Mut mikä toi siis on toi Slatter-Kinney? [/quote:63ddba5bee]
Näköjään en osannut edes kirjoittaa tuota oikein.
No anyways, tässä tulee:
[quote:63ddba5bee]9.2) Osgood-Schlatterin tauti
Osgood-Schlatterin tauti on seurausta sääriluun kyhmyn luutumiskeskukseen kohdistuneesta, polvilumpiojänteen aiheuttamasta toistuvasta rasituksesta. Sitä on noin yhdellä prosentilla murrosikäisistä ja useammin niillä, jotka harrastavat urheilua.
Kipu pahenee juostessa, hypätessä, portaita kulkiessa tai polvistuessa. Diagnoosi perustuu taudille tyypilliseen arkuuteen tai kipuun, johon toisinaan liittyy turvotusta. Tämä paikantuu polven alapuolelle sääriluuhun kohtaan, jossa polvilumpiojänne kiinnittyy luuhun.
Röntgenkuvat voivat olla normaalit tai niissä voi näkyä pieniä luufragmentteja sääriluun kyhmyn alueella. Hoitona on liikunnan mukauttaminen siten, että kivut pysyvät poissa, kylmähauteen käyttö urheilun jälkeen sekä lepo. Tauti paranee itsestään ajan myötä.[/quote:63ddba5bee]
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:c0bc14d9f0="Jean-Babtiste"][quote:c0bc14d9f0="hrmunoita"]Pannaan nyt valitettavasti aika suuri varaus tähän osallistumiseen kun vaikuttaisi vähän siltä, että yleensä kasvuiässä vaikuttava Slatter olisi tekemässä uutta tuloaan. Vittu mitä paskaa. Olin joskus ton takia about puoli vuotta pelaamatta. En kyllä yhtään tajua, että miksi vitussa se nyt voimistuisi taas.
Tuut toki vaan, jos oot kondiksessa. Mitään järkeä tulla tonne riskeeraamaan mitään. Mut mikä toi siis on toi Slatter-Kinney? [/quote:c0bc14d9f0]
No anyways, tässä tulee:
[quote:c0bc14d9f0]9.2) Osgood-Schlatterin tauti
Osgood-Schlatterin tauti on seurausta sääriluun kyhmyn luutumiskeskukseen kohdistuneesta, polvilumpiojänteen aiheuttamasta toistuvasta rasituksesta. Sitä on noin yhdellä prosentilla murrosikäisistä ja useammin niillä, jotka harrastavat urheilua.
Kipu pahenee juostessa, hypätessä, portaita kulkiessa tai polvistuessa. Diagnoosi perustuu taudille tyypilliseen arkuuteen tai kipuun, johon toisinaan liittyy turvotusta. Tämä paikantuu polven alapuolelle sääriluuhun kohtaan, jossa polvilumpiojänne kiinnittyy luuhun.
Röntgenkuvat voivat olla normaalit tai niissä voi näkyä pieniä luufragmentteja sääriluun kyhmyn alueella. Hoitona on liikunnan mukauttaminen siten, että kivut pysyvät poissa, kylmähauteen käyttö urheilun jälkeen sekä lepo. Tauti paranee itsestään ajan myötä.[/quote:c0bc14d9f0][/quote:c0bc14d9f0]
Ei Osgood-Schatteria pitäisi enää kasvuiän jälkeen olla. Jotain muuta tuo varmasti on.
[quote:a4eeb4c957="hrmunoita"][quote:a4eeb4c957="Jean-Babtiste"][quote:a4eeb4c957="hrmunoita"]Pannaan nyt valitettavasti aika suuri varaus tähän osallistumiseen kun vaikuttaisi vähän siltä, että yleensä kasvuiässä vaikuttava Slatter olisi tekemässä uutta tuloaan. Vittu mitä paskaa. Olin joskus ton takia about puoli vuotta pelaamatta. En kyllä yhtään tajua, että miksi vitussa se nyt voimistuisi taas.
Tuut toki vaan, jos oot kondiksessa. Mitään järkeä tulla tonne riskeeraamaan mitään. Mut mikä toi siis on toi Slatter-Kinney? [/quote:a4eeb4c957]
No anyways, tässä tulee:
[quote:a4eeb4c957]9.2) Osgood-Schlatterin tauti
Röntgenkuvat voivat olla normaalit tai niissä voi näkyä pieniä luufragmentteja sääriluun kyhmyn alueella. Hoitona on liikunnan mukauttaminen siten, että kivut pysyvät poissa, kylmähauteen käyttö urheilun jälkeen sekä lepo. Tauti paranee itsestään ajan myötä.[/quote:a4eeb4c957][/quote:a4eeb4c957]
Ei Osgood-Schatteria pitäisi enää kasvuiän jälkeen olla. Jotain muuta tuo varmasti on.[/quote:a4eeb4c957]
No niinpä, mutta aivan samat oireet ja kivut.
No joo ns. potku kaljulta kaljamaha topparilta nivusiin -syndrooma... Mut oon tulos.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
No joo ns. potku kaljulta kaljamaha topparilta nivusiin -syndrooma... Mut oon tulos.
Yritä houkutella Orson-tovereitakin!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:6c4ab408de="Joe Caligula"]No joo ns. potku kaljulta kaljamaha topparilta nivusiin -syndrooma... Mut oon tulos.
Yritä houkutella Orson-tovereitakin![/quote:6c4ab408de]
Voi olla että ne on ihan eilisen, 4-0, voiton kiimassa.
Kahden vikan matsin maaliero muuten 9-0!
Kovasti mainostelin, mutta yxs oli menossa illalliselle, toinen brewskille, kolmas pelaa sulkkista jne..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
[quote:fa7a2358ee="Jean-Babtiste"][quote:fa7a2358ee="Joe Caligula"]No joo ns. potku kaljulta kaljamaha topparilta nivusiin -syndrooma... Mut oon tulos.
Yritä houkutella Orson-tovereitakin![/quote:fa7a2358ee]
Kovasti mainostelin, mutta yxs oli menossa illalliselle, toinen brewskille, kolmas pelaa sulkkista jne..[/quote:fa7a2358ee]No, Komsost ei oo listan kautta kukaan edes vastannu... Toki sieltä on Saku ja Kuokka tulossa ja Kuokka tuo ehkä kavereita. Lypolaisia pitäs olla enemmän tulossa, Kajaanin hevareita jne. Eipä kyllä Hekulastakaan kukaan ilmottele koskaan, mut se yks Antti on käyny jo pari kertaa kehissä. Hekulal tosin on joka viikko yhet "viralliset" treenit, ja niistä on suurin osa meitä vielä vanhempaa sakkia.
Mutta missä Börje
[quote:d23dd86049="Joe Caligula"][quote:d23dd86049="Jean-Babtiste"][quote:d23dd86049="Joe Caligula"]No joo ns. potku kaljulta kaljamaha topparilta nivusiin -syndrooma... Mut oon tulos.
Yritä houkutella Orson-tovereitakin![/quote:d23dd86049]
Kovasti mainostelin, mutta yxs oli menossa illalliselle, toinen brewskille, kolmas pelaa sulkkista jne..[/quote:d23dd86049]No, Komsost ei oo listan kautta kukaan edes vastannu... Toki sieltä on Saku ja Kuokka tulossa ja Kuokka tuo ehkä kavereita. Lypolaisia pitäs olla enemmän tulossa, Kajaanin hevareita jne. Eipä kyllä Hekulastakaan kukaan ilmottele koskaan, mut se yks Antti on käyny jo pari kertaa kehissä. Hekulal tosin on joka viikko yhet "viralliset" treenit, ja niistä on suurin osa meitä vielä vanhempaa sakkia.
Mutta missä Börje [/quote:d23dd86049]
Vastaan tän Björkan puolesta:
Kumpikaan päivä ei oikeestaan käy. Keskiviikkona peli, joten en tuu kentälle potkittavaks tiistainakaan
[quote:0a9592725b="Joe Caligula"]
Vastaan tän Björkan puolesta:
Kumpikaan päivä ei oikeestaan käy. Keskiviikkona peli, joten en tuu kentälle potkittavaks tiistainakaan[/quote:0a9592725b]
Ai saakeli, Joe on lukenu sitä topikkia!
No eiköhän me pelit saada pystyyn.
Kyllä sinne jengiä tulee.
Minkäs larppipaidan sitä tällä kertaa laittaisi. Kaikkein kiimaisimmat on vieläkin kai jossain porukoiden kaapeissa, muistaisinpa hakea joskus.
Voisin yrittää seuraavalla kerralla mukaan.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Kiva oli potkia. Harmi vaan kun ei päästy nurmelle, koska maalit lukittiin ja kentälle ruiskutettiin spermaa. Kengät tuntu hyvältä ja pukkasin päällä maalin.
Kivaa oli mutta kivempaa olisi tietysti vielä ollut nurmella. Rupesi vähän vituttamaan kun ne maalit vietiin enkä jaksanut enää potkia hiekalla ja läksin.
Eipä tuo pallo oikein pysynyt jalassa mutta teinpä kaksi räkämaalia.
Kiitti ihan vitusti höntsistä, yks tän kesän kohokohdista oli!
Että osaakin olla voimaton olo. Vois ens kerralla yrittää syödä jotain ennen höntsiä.
Olin kyllä tänään aika perseestä. pallo ei vaan pysynyt jalassa, tosin tästä voidaan syyttää taas vaihteeksi epätasaista kenttää. Mut olin kyllä muutenkin ihan hukassa. Ei vaan oikein onnistunut mikään, paitsi Kimmon syöttelemättömyyden dissaus ja sen jälkeen näppärä hassuttelu
Jarmo oli kyllä helvetin hyvä tänään
Tupin siionistimaaleille myös
Salaa paikalta katoamiselle toki
Eli varsin mitätön suoritus näin lopulta.
Harrin tuuletukselle :pint:
Caligula jokaisella joskus on kehtasi naureskella, kun annoin itselleni arvosanaksi matsista 8½. Jos kärkimiehenä rupeaisin liikaa puolustamaan, niin vastustajan linja tulisi aina maalille asti. Näkymätöntä, mutta äärimmäisen aliarvostettua työtä!
Preesensin pelotteella joutuivat vapisemaan, että koskakohan se karkaa. Leposilta tosiaan tänään todella hyvä peli. Jo siitä propsit että uskaltaa puskea rillit päässä, mutta iskee vielä päivän komeimman suorituksen maalin kattoon
[quote:a6fc324d2d="Aina hymyile, älä lymyile"]Caligula jokaisella joskus on kehtasi naureskella, kun annoin itselleni arvosanaksi matsista 8½. Jos kärkimiehenä rupeaisin liikaa puolustamaan, niin vastustajan linja tulisi aina maalille asti. Näkymätöntä, mutta äärimmäisen aliarvostettua työtä!
Preesensin pelotteella joutuivat vapisemaan, että koskakohan se karkaa. Leposilta tosiaan tänään todella hyvä peli. Jo siitä propsit että uskaltaa puskea rillit päässä, mutta iskee vielä päivän komeimman suorituksen maalin kattoon [/quote:a6fc324d2d]
No nyt yön yli nukuttua arvioin sun eilisen suorituksen vähintään 8+ arvoiseksi. (Että jäis vähän parannettavaakin hei..)
Niin ja tattis kaikille mukana olleille. Oikein messevät pelit oli
lepson pääpusku (hehe)) oli kyllä hieno.
Hieno pukkaus! Tosin meidän paikkapuolustus systeemi nukahti totaalisesti
[quote:2232507003="stratum"]lepson pääpusku (hehe)) oli kyllä hieno.
Hieno pukkaus! Tosin meidän paikkapuolustus systeemi nukahti totaalisesti [/quote:2232507003]
Joo... Aksun ois pitänyt nyrkkeillä tai mun mennä päällä. Mutta koska olen puskutilanteissa suurempi pusi kuin turska noin yleensä, en tehnyt mitään.
Mutta kivat pelit oli ja jälkipelit myös.
Ehkä kisojen aikana vois ottaa jonkun turhan pelin aikana pienet höntsät ja sitten mennä johonkin anniskelukatsomoon kehumaan omaa peliä ja haukkumaan ammattilaisia.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:cf01b97d1e="noiseidea"]
Ehkä kisojen aikana vois ottaa jonkun turhan pelin aikana pienet höntsät ja sitten mennä johonkin anniskelukatsomoon kehumaan omaa peliä ja haukkumaan ammattilaisia.[/quote:cf01b97d1e]
Messissä ollaan.
Onko tosta keskiviikosta tulossa sellanen pysyvä pelipäivä vai mitäs? Pitäis noita työvuoroja sen verran säätää että sais aina keskiviikon vapaaks.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!