You are not logged in.
Onko tosta keskiviikosta tulossa sellanen pysyvä pelipäivä vai mitäs? Pitäis noita työvuoroja sen verran säätää että sais aina keskiviikon vapaaks.
No viime kesänä toi oli enemmän tai vähemmän vakkari, mutta aika kirjavaa sakkia, joten ei uskalla mitn luvata..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:ea088710b7="Joe Caligula"][quote:ea088710b7="noiseidea"]
Ehkä kisojen aikana vois ottaa jonkun turhan pelin aikana pienet höntsät ja sitten mennä johonkin anniskelukatsomoon kehumaan omaa peliä ja haukkumaan ammattilaisia.[/quote:ea088710b7]
Messissä ollaan.[/quote:ea088710b7]Voin tulla haukuttavaksi
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mites ens viikonloppuna ennen EM-otteluita?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
eikö viikolla?
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Mä aion ainakin katsoa noi kaikki EM-matsit ja ne menee päällekäin ton ihanteellisen höntsä-ajan kanssa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mites ens viikonloppuna ennen EM-otteluita?
Lauantaina tais olla yhen jampan bileet jossain puistossa päiväsaikaan..
Sunnuntaina ois omatkin treenit, tosin menee päällekkäin ekan matsin kanssa :?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Ei kai ny matsien katselu voi mennä höntsäämisen edelle
Ei kai ny matsien katselu voi mennä höntsäämisen edelle
Totta vitussa menee, puuli ompi suomi
Voisin kyllä mennä tässä joku päivä joskus 13:00-15:00 tjsp.
Torstaina viiden maissa????????????
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Jahas, ja harrestaliigan mestaruusarja kausi jatkuu tänään Tolsaa vastaan: tähän mennessä puhdas peli, otteluista viisi voittoa, maalisuhde 17-3.
Sitten tuleekin puolentoista kuukauden kesätauko - kovettaisi kovasti sinnekin pärähtää puhtaan pelin saattelemana.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Torstaina viiden maissa????????????
Ei natsaa ainakaan mulle.
Mites tää? Mulle kävis tänään ja torstaina. Olin aamussa yksin potkimassa brakulla ja otti kyllä vähän vaikeasti. Ptäs vaan enemmän käydä ottamassa tuntumaa.
Viikonloppuna voisin, mut sitä ennen ei kyllä oikein kykene. Eilen oli matsi, tänään on matsi ja huomenna on matsi, joten pakko antaa jalkojen levätä vähän.
Torstaina voisin kans höntsää!
Oli eilen Joe Caligulan kanssa puhetta, et jos ens viikolla yrittäis vaikka tiistaina tai torstaina.
Oli eilen Joe Caligulan kanssa puhetta, et jos ens viikolla yrittäis vaikka tiistaina tai torstaina.
Tiistai!
To ois mulle parempi.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
To ois mulle parempi.
Nii ois!
Sopinee toi torstai kyl näin alustavasti.
mulle kävis höntsät ehkä huomennakin päivällä. kiinnostaisko ketään? taatusti ois nurmi vapaana..
en ole kolmekybänen emoboy
mulle kävis höntsät ehkä huomennakin päivällä. kiinnostaisko ketään? taatusti ois nurmi vapaana..
Oon messissä. Mihin mennään? Onks sulla pumppu? Tai vaik neula, mun neula katkesi. Terveyskeskuksesta ei saa oikeanlaista.
[quote:401eda76d2="börjeslandet"]mulle kävis höntsät ehkä huomennakin päivällä. kiinnostaisko ketään? taatusti ois nurmi vapaana..
Oon messissä. Mihin mennään? Onks sulla pumppu? Tai vaik neula, mun neula katkesi. Terveyskeskuksesta ei saa oikeanlaista.[/quote:401eda76d2]
Ei oo pumppua eikä neulaa, eikä palloa... Ehkä nää nyt sit jää väliin ku ei muita innokkaita..
en ole kolmekybänen emoboy
Nii mites se torstai? Keli näyttäisi ainakin tollasta hyvää puolipilvistä.
Kuka/miten värvää punkkarit, kun J-B on pohjoisessa?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:a6090bac81="noiseidea"]Nii mites se torstai? Keli näyttäisi ainakin tollasta hyvää puolipilvistä.
Kuka/miten värvää punkkarit, kun J-B on pohjoisessa?[/quote:a6090bac81]
Mulle käy torstai-ilta mainiosti.
Punkkareiden värväys Caligulan kautta?
[quote:0185ba20c9="noiseidea"]Nii mites se torstai? Keli näyttäisi ainakin tollasta hyvää puolipilvistä.
Kuka/miten värvää punkkarit, kun J-B on pohjoisessa?[/quote:0185ba20c9]
J-B on interwebissä!!
[quote:3e0141e84b="Joe Caligula"][quote:3e0141e84b="noiseidea"]Nii mites se torstai? Keli näyttäisi ainakin tollasta hyvää puolipilvistä.
Kuka/miten värvää punkkarit, kun J-B on pohjoisessa?[/quote:3e0141e84b]
J-B on interwebissä!![/quote:3e0141e84b]
Mikäs aika ois kuudelta-seiskalta-kasilta? Kumpulassa?
Noisis; Kimmon voisit nakittaa kirjaamaan esseen Lypo-ihmisille, sillähän oli viimeksi I Walk The Line -paita, joten punk-yhteyksiäkin luulis löytyvän..
Kuudelta tai puoli seiskalta.