You are not logged in.
Kuudelta tai puoli seiskalta.
No sovitaanxs toi puol seiska torstaina Kumpulassa ja mennään huutelemaan siitä turuille ja toreille..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
No sovitaanxs toi puol seiska torstaina Kumpulassa ja mennään huutelemaan siitä turuille ja toreille..
JEAH!
Sanaa tullaan levittämään
Ehkä myös jotain muutakin
Pitäis käydä ostamassa neula pumppuun. Toivottavasti päästään nuermelle
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Toivottavasti päästään nuermelle
Ja toivottavasti ei sada, koska sitten mä en nää mitään. En osu puskulla enää koskaan maaliin
Alustavasti kiinnostais nää. Pannas kattoen onko paikat jumissa, mut voisin tulla yrittää..
en ole kolmekybänen emoboy
Jos sataa ni en kyl tu mut muuten vopite harkita.
Heipparallaa olen sokeria
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Heipparallaa olen sokeria
no ei kai tätä ny ammattilaispohjalta tehä vaan hyvin (ja ehkä hyödyn) vuoksi ja reippaalla sateella kyl katoaa iso osa ns. peli-ilosta.
[quote:5467337d5d="hrmunoita"]Heipparallaa olen sokeria
no ei kai tätä ny ammattilaispohjalta tehä vaan hyvin (ja ehkä hyödyn) vuoksi ja reippaalla sateella kyl katoaa iso osa ns. peli-ilosta.[/quote:5467337d5d]
Voi vittu mitä menoa..Kyllä nyt puoliammattilaispohjalta pitäs kyetä darrassa-sateella tjsp pelaamaan
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Ai niin. Kuulin "tuolta" että osalle "niistä" sopisi myöhäisempi ajankohta..
Mä en oo (muista syistä johtuen) varma, että pääsenkö ollenkaan, mutta katsellaan jne.
[quote:3e68c6b370="Joe Caligula"][quote:3e68c6b370="shanks"][quote:3e68c6b370="hrmunoita"]Heipparallaa olen sokeria
no ei kai tätä ny ammattilaispohjalta tehä vaan hyvin (ja ehkä hyödyn) vuoksi ja reippaalla sateella kyl katoaa iso osa ns. peli-ilosta.[/quote:3e68c6b370]
Voi vittu mitä menoa..Kyllä nyt puoliammattilaispohjalta pitäs kyetä darrassa-sateella tjsp pelaamaan [/quote:3e68c6b370]
No sori jos tää ny tähän menee ni en tuu ollenkaa.[/quote:3e68c6b370]
Nyt vihelletään kiusaaminen poikki!
Kiinnostaisko ketään höntsätä tänään?
Kiinnostaisko ketään höntsätä tänään?
ehkäpä loppuillasta?
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[quote:f1486db5ee="hrmunoita"]Kiinnostaisko ketään höntsätä tänään?
ehkäpä loppuillasta?[/quote:f1486db5ee]
Enpä kuule tiiä kun tänään on semi-finaalit. alkuillasta itse kelailin.
no joskus 19-20 välillä? tai enpä tiijä jaksaako
sali onkin suljettu eli voisin kyllä jo aikasemminkin
Mikäs meno??
18.30?
[quote:d16e080b41="Joe Caligula"]Mikäs meno??
18.30?[/quote:d16e080b41]
Joo. Mulle kyllä käy vähän myöhempikin.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:9f0d04f5e9="Joe Caligula"]Mikäs meno??
18.30?[/quote:9f0d04f5e9]
Hinkkaaminen seis. Tällä mennään.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:f23c64da82="noiseidea"][quote:f23c64da82="Joe Caligula"]Mikäs meno??
18.30?[/quote:f23c64da82]
Hinkkaaminen seis. Tällä mennään.[/quote:f23c64da82]
Ja mikäs kenttä.. Kumpula?
Ehdotan Olympiastadionia.
Ehdotan Olympiastadionia.
Ei oo kuulemma nurmi kunnossa, joten Kumpulaan on tyytyminen..
Ja mikäs kenttä.. Kumpula?
Ööö, siellä taitaa olla matsi samaan aikaan, mutta nyt on vissiin huudeltu siellä ja täällä, joten..
[quote:4484bffb8b="hrmunoita"]Ja mikäs kenttä.. Kumpula?
Ööö, siellä taitaa olla matsi samaan aikaan, mutta nyt on vissiin huudeltu siellä ja täällä, joten..[/quote:4484bffb8b]
Jopas nyt. Mitäs muita vaihtoehtoja meillä on?
Bragulle on luultavasti ihan turha yrittää.
Mitenköhän sit joku Kaisaniemi? Tai sitten se muutaman vuoden takainen Komson kotikenttä?
[quote:c5450ceee5="Joe Caligula"][quote:c5450ceee5="hrmunoita"]Ja mikäs kenttä.. Kumpula?
Ööö, siellä taitaa olla matsi samaan aikaan, mutta nyt on vissiin huudeltu siellä ja täällä, joten..[/quote:c5450ceee5]
Mitenköhän sit joku Kaisaniemi? Tai sitten se muutaman vuoden takainen Komson kotikenttä?[/quote:c5450ceee5]
No mut, tästä on vissiin ilmoiteltu sinne ja tonne, että kai tonne pitää sixs mennä silti - siellähän on vieressä se pieni hiekkakenttä.. Tosin siellä saattaa olla höntsäilijöitä jo valmiixsi.
[quote:499a0b0b6b="hrmunoita"][quote:499a0b0b6b="Joe Caligula"][quote:499a0b0b6b="hrmunoita"]Ja mikäs kenttä.. Kumpula?
Ööö, siellä taitaa olla matsi samaan aikaan, mutta nyt on vissiin huudeltu siellä ja täällä, joten..[/quote:499a0b0b6b]
Mitenköhän sit joku Kaisaniemi? Tai sitten se muutaman vuoden takainen Komson kotikenttä?[/quote:499a0b0b6b]
No mut, tästä on vissiin ilmoiteltu sinne ja tonne, että kai tonne pitää sixs mennä silti - siellähän on vieressä se pieni hiekkakenttä.. Tosin siellä saattaa olla höntsäilijöitä jo valmiixsi.[/quote:499a0b0b6b]
Viime kesänä siellä oli myös rikottuja pullojakin extrana.
[quote:c24b884710="Joe Caligula"][quote:c24b884710="hrmunoita"][quote:c24b884710="Joe Caligula"][quote:c24b884710="hrmunoita"]Ja mikäs kenttä.. Kumpula?
Ööö, siellä taitaa olla matsi samaan aikaan, mutta nyt on vissiin huudeltu siellä ja täällä, joten..[/quote:c24b884710]
Mitenköhän sit joku Kaisaniemi? Tai sitten se muutaman vuoden takainen Komson kotikenttä?[/quote:c24b884710]
No mut, tästä on vissiin ilmoiteltu sinne ja tonne, että kai tonne pitää sixs mennä silti - siellähän on vieressä se pieni hiekkakenttä.. Tosin siellä saattaa olla höntsäilijöitä jo valmiixsi.[/quote:c24b884710]
Viime kesänä siellä oli myös rikottuja pullojakin extrana.[/quote:c24b884710]
Täähän vaikuttaa sen verta lupaavalta, että taidan suosiolla jättää väliin ja keskittyä illan matsiin rauhassa kaljaa siemaillen.