You are not logged in.
[quote:781f4987f4="noiseidea"][quote:781f4987f4="Joe Caligula"]No niin eli Bragulle tiistaina 17.55 kaikki kynnelle ky´kenevät..
TÄNÄÄN![/quote:781f4987f4][/quote:781f4987f4]
Tästähän muodostui perinteinen Europa-Africa mittelö
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:7bdd09463a="Joe Caligula"][quote:7bdd09463a="noiseidea"][quote:7bdd09463a="Joe Caligula"]No niin eli Bragulle tiistaina 17.55 kaikki kynnelle ky´kenevät..
TÄNÄÄN![/quote:7bdd09463a][/quote:7bdd09463a]
Tästähän muodostui perinteinen Europa-Africa mittelö [/quote:7bdd09463a]
Jees, ja onneksi meillä oli vahvistuksena kaveri joka veti pallon kanssa siksakkia vauhdissa, jota allekirjoittanut ei saavuta edes suoraan juostessa pallotta. Hyvät pelit oli ja jäin vielä Komso-liitännäisten lähdettyä. Pienennettiin kenttää ja piti osua tolppaan tai ylärimaan. Pari tuntia tuli yhteensä "juoksenneltua".
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
HEI! Pääseeks kaikki hesarotsit maanantaina höntsäämään? Tai sit torstaina jotenkin aikasin sillee et ehtii kaiken maailman keikoille?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
HEI! Pääseeks kaikki hesarotsit maanantaina höntsäämään? Tai sit torstaina jotenkin aikasin sillee et ehtii kaiken maailman keikoille?
PS Tää voi olla sit jopa melkein vika mahis mulle
Kentäksi ehdotetaan Johannes-Tehtaanpuisto -akselia
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Ilmottauduin jo tonne väärään topikkiin mut maanantai tosiaan vopis sopia hyvin.
Oon messissä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Alustavasti maanantai voisi sopia.
Eiku häh en olekaan messissä, sillä lähden maanantaina Tampereelle.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Torstaina vois onnistua. Ja oon varmaan menossa viikonloppuna Bragulle. Sunnuntaisin siellä on ollut tapana alkuillasta olla suht hyvät höntsät.
Eiku häh en olekaan messissä, sillä lähden maanantaina Tampereelle.
HOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMO
Tuu sunnuntaina Kumpulanlaaksoon meidän treeneihin, ku siel ei nyt heinäkuussa oo ku jotain 10-12
[quote:48712b3b96="hrmunoita"]Eiku häh en olekaan messissä, sillä lähden maanantaina Tampereelle.
Tuu sunnuntaina Kumpulanlaaksoon meidän treeneihin, ku siel ei nyt heinäkuussa oo ku jotain 10-12 [/quote:48712b3b96]
No tuunpa. Monelta treenaatte?
[quote:a224fc8ff0="Jean-Babtiste"][quote:a224fc8ff0="hrmunoita"]Eiku häh en olekaan messissä, sillä lähden maanantaina Tampereelle.
Tuu sunnuntaina Kumpulanlaaksoon meidän treeneihin, ku siel ei nyt heinäkuussa oo ku jotain 10-12 [/quote:a224fc8ff0]
No tuunpa. Monelta treenaatte?[/quote:a224fc8ff0]Klo 19 alkaen
[quote:cee99cb09b="hrmunoita"][quote:cee99cb09b="Jean-Babtiste"][quote:cee99cb09b="hrmunoita"]Eiku häh en olekaan messissä, sillä lähden maanantaina Tampereelle.
Tuu sunnuntaina Kumpulanlaaksoon meidän treeneihin, ku siel ei nyt heinäkuussa oo ku jotain 10-12 [/quote:cee99cb09b]
No tuunpa. Monelta treenaatte?[/quote:cee99cb09b]Klo 19 alkaen
[/quote:cee99cb09b]
SUKILLE!
[quote:e568fc0f6a="Jean-Babtiste"][quote:e568fc0f6a="hrmunoita"][quote:e568fc0f6a="Jean-Babtiste"][quote:e568fc0f6a="hrmunoita"]Eiku häh en olekaan messissä, sillä lähden maanantaina Tampereelle.
Tuu sunnuntaina Kumpulanlaaksoon meidän treeneihin, ku siel ei nyt heinäkuussa oo ku jotain 10-12 [/quote:e568fc0f6a]
No tuunpa. Monelta treenaatte?[/quote:e568fc0f6a]Klo 19 alkaen
[/quote:e568fc0f6a]
SUKILLE!
[/quote:e568fc0f6a]
Mitäs tää treenaaminen tarkoittaa? Voisin tulla potkii nivusille höntsäilyn ohessa jos mahtuu..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
[quote:8534de9487="Jean-Babtiste"]HEI! Pääseeks kaikki hesarotsit maanantaina höntsäämään? Tai sit torstaina jotenkin aikasin sillee et ehtii kaiken maailman keikoille?
Kentäksi ehdotetaan Johannes-Tehtaanpuisto -akselia[/quote:8534de9487]
Torstai vois olla parempi, mutta vähän arveluttaa lähteä noin vieraille kentille.. Kaikki ajat ennen keikkoja käy..
[quote:6fa07669ca="Jean-Babtiste"][quote:6fa07669ca="Jean-Babtiste"]HEI! Pääseeks kaikki hesarotsit maanantaina höntsäämään? Tai sit torstaina jotenkin aikasin sillee et ehtii kaiken maailman keikoille?
Kentäksi ehdotetaan Johannes-Tehtaanpuisto -akselia[/quote:6fa07669ca]
Torstai vois olla parempi, mutta vähän arveluttaa lähteä noin vieraille kentille.. Kaikki ajat ennen keikkoja käy..[/quote:6fa07669ca]Eiq kyl maanantai vopis olla paree
Kentät siksi näin, että noilla tuskin pelataan Hesa Cupia, ja ne on kivenheiton päässä toisistaan.
[quote:7ffc423b31="Joe Caligula"][quote:7ffc423b31="Jean-Babtiste"][quote:7ffc423b31="Jean-Babtiste"]HEI! Pääseeks kaikki hesarotsit maanantaina höntsäämään? Tai sit torstaina jotenkin aikasin sillee et ehtii kaiken maailman keikoille?
Kentäksi ehdotetaan Johannes-Tehtaanpuisto -akselia[/quote:7ffc423b31]
Torstai vois olla parempi, mutta vähän arveluttaa lähteä noin vieraille kentille.. Kaikki ajat ennen keikkoja käy..[/quote:7ffc423b31]Eiq kyl maanantai vopis olla paree
Kentät siksi näin, että noilla tuskin pelataan Hesa Cupia, ja ne on kivenheiton päässä toisistaan.[/quote:7ffc423b31]
Bragullakaan ei Hesisa Cupisaa
Ööö, missäs moiset kentät sijaitsee?
Ööö, missäs moiset kentät sijaitsee?
Eirassa
[quote:f57890987f="Jean-Babtiste"][quote:f57890987f="Joe Caligula"][quote:f57890987f="Jean-Babtiste"][quote:f57890987f="Jean-Babtiste"]HEI! Pääseeks kaikki hesarotsit maanantaina höntsäämään? Tai sit torstaina jotenkin aikasin sillee et ehtii kaiken maailman keikoille?
Kentäksi ehdotetaan Johannes-Tehtaanpuisto -akselia[/quote:f57890987f]
Torstai vois olla parempi, mutta vähän arveluttaa lähteä noin vieraille kentille.. Kaikki ajat ennen keikkoja käy..[/quote:f57890987f]Eiq kyl maanantai vopis olla paree
Kentät siksi näin, että noilla tuskin pelataan Hesa Cupia, ja ne on kivenheiton päässä toisistaan.[/quote:f57890987f]
Bragullakaan ei Hesisa Cupisaa[/quote:f57890987f]wow
Aika yllättävää, että Bragulla ei pelata Hesa cupia, se vois olla sitten parempi höntsävaihtoehto. Maanantai käy mulle.
shanx, Johanneksenkenttä on Johanneksen kirkon vieressä, kivenheitto tai kaks Viiskulmasta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:081c45c7ce="noiseidea"]Aika yllättävää, että Bragulla ei pelata Hesa cupia, se vois olla sitten parempi höntsävaihtoehto. Maanantai käy mulle.
shanx, Johanneksenkenttä on Johanneksen kirkon vieressä, kivenheitto tai kaks Viiskulmasta.[/quote:081c45c7ce]
Vai näinkö unta vai söinkö lunta
Pitänee tsekata vielä
shanx, Johanneksenkenttä on Johanneksen kirkon vieressä, kivenheitto tai kaks Viiskulmasta.
Enpä kuule tiiä, mutta voisin veikata, että viiskulma ei oo mikään tutuin osote.. Paremmat ohjeet: 10 ratikalla pääsee. Yks pysäkki black doorin eli iso roban jälkeen
en ole kolmekybänen emoboy
joo kattelin jo kartasta ja eiköhän toi löydy.. kuhan nyt vaan sit ei sada
[quote:0a2efdab9b="noiseidea"]shanx, Johanneksenkenttä on Johanneksen kirkon vieressä, kivenheitto tai kaks Viiskulmasta.
Enpä kuule tiiä, mutta voisin veikata, että viiskulma ei oo mikään tutuin osote.. Paremmat ohjeet: 10 ratikalla pääsee. Yks pysäkki black doorin eli iso roban jälkeen[/quote:0a2efdab9b]
Nojoo, mutta parempi kuin J-B:n "Eirassa"
Eipä niin väliä jos mennäänkin Bragulle.
[quote:6dd1d8d723="börjeslandet"][quote:6dd1d8d723="noiseidea"]shanx, Johanneksenkenttä on Johanneksen kirkon vieressä, kivenheitto tai kaks Viiskulmasta.
Enpä kuule tiiä, mutta voisin veikata, että viiskulma ei oo mikään tutuin osote.. Paremmat ohjeet: 10 ratikalla pääsee. Yks pysäkki black doorin eli iso roban jälkeen[/quote:6dd1d8d723]
Nojoo, mutta parempi kuin J-B:n "Eirassa"
Eipä niin väliä jos mennäänkin Bragulle.[/quote:6dd1d8d723]
Juoni tiivistyy..
Eihän täs meinaa pysyä pöxyissä kohta.
Bragu toki käy, mut sit jos ei mahukkaan, niin Joe nirhataan
Bragu toki käy, mut sit jos ei mahukkaan, niin Joe nirhataan
Mikäs se sunnuntaikuvio?????
[quote:930f841152="Jean-Babtiste"]Bragu toki käy, mut sit jos ei mahukkaan, niin Joe nirhataan
Mikäs se sunnuntaikuvio?????[/quote:930f841152]No siel on se meidän vakivuoro, mut se ei oo virallinen, joten sinne ei voi kymmentä tyyppiä houkutella..