You are not logged in.
homosade
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
homosade
Panin Googlen kuvahakuun gay sade ja tällästä tuli tokana hittinä:
.
Mielestäni erittäin osuva. Kyllä se Google osaa.
homosade
ihan hullu peli kyllä, taitaa olla eka tennispeli mitä oon kattonu näin pitkään ikinä
pitkään kesti ennenku nadal sai vihdoin ratkaistua. huhhuh mikä matxi, kattoko kukaa muu?
pitkään kesti ennenku nadal sai vihdoin ratkaistua. huhhuh mikä matxi, kattoko kukaa muu?
niin pitkään katsoin kun maikkarin ei-maksullinen kanava tuota tarjosi ja nyt aamu-uutisissa parhaat palat. Historian pisin finaali ja kuningas on vaihtunut.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Joo tuli katottua tokan erän alusta ekaan sadetaukoon ja sit vähän epäsäännöllisemmin kinkkistriimien ja radioyhteyden kautta loput. Pelitasoltaan viime vuoden eepoksen rinnalla ja olosuhteuden myötä saattoi nousta sinne Borg-McEnroe -luokan pantheoniin.
Aika liikuttunu olo tuli. Viis erää hyvätasoista ja intensiivistä peliä historian käännekohdassa. Salamavalojen loiste nopeasti hämärtyneessä illassa. Neljännen erän tie-break. Kuningas on kuollut, mutta eläköön ny vielä kauden ja muutaman.
Kuertenin sydän Roland Garrosin tiilimurskalla 2001, Agassin jäähyväiset Baghdatisin kramppimatsissa 2006 ja nyt tää sateiden puhkoma trilleri. Ei se tästä enää parane.
Älä päästä painiks sitä
[quote:f9eb9e4877="leposi"]Jaahas jaahas. Henri Kontinen on sitten Wimbledonin poikien finaalissa. Siellä tulee vastaan oma dubbelipari. Ja ne jatkaa vielä siinäkin tokalla kierroksella. Kesäkuussa toi muuten voitti nelinpelin Ranskan avoimissa jonku indonesialaisen kanssa. Poikien sarjassa siis.
Toivottavasti pelaa taas Davis Cupissa Hangossa. Olisi kiva nähdä, että miten kova toi oikeesti sitten on.[/quote:f9eb9e4877]
Joo Kontisella tuli kai vähän heikompi päivä finaalissa, vaikka toi bulgaari korkealle onkin rankattu. Se pelas Talissa viidennen matsin de Voestia vastaan ja voitti ekan erän. Hyvä all-court pelaaja vähän huteralla syötöllä mutta keskimääräistä lupausta sähäkämmillä lyönneillä molemmilta puolilta sekä nykyajalle epätyypillisesti aika innokkaalla verkkopelillä. Suoritusvarmuutta vaan lisää niin tässä on top-100 -tason pelimies.
Älä päästä painiks sitä
http://www.daviscup.com/ties/tie.asp?tie=100010205
Noilla mennään viikon päästä. Bongatkaa leposi urheiluruudusta
Huomenna Davis Cuppia
Niemiset pelaa kaksinpelit huomenna. Sit Jarkko ja Henri hoitaa dubbelin lauantaina.
Jos tästä ei tule voittoa niin vois jättää nää kinkerit kokonaan.
Huh, oli kyllä pelit. Perjantaina ei oikein irronnut, kun Timo oli täysin munaton ja Jarkko taasen täysin ylivoimainen. Lauantaina dubbeli oli todella viihdyttävä ja mielettömine palloineen. Sunnuntaina sitten Harri taisteli hyvin, mutta ei vaan ihan riittänyt tärkeissä paikoissa onni, puhti tai taito. Mutta onneksi uusi lupauksemme Henri Kontinen hoiti viimeisessä pelissä vastustajansa ja Suomen tennis pysyy omalla tasollaan taas hetken. Huomaa, että toi on treenannut Jenkeissä. Lentopeli on sellasta. Saas ny kattoo, että tuleeko tuosta sitten lopulta mitään. Pelimiehen elkeet kuitenkin jo nyt.
Tunnelma otteluissa oli hyvä. Mulla otti vähän vaikeesti kun tuhat ihmistä huusi, että HARRI HARRI HARRI HARRI HARRI. Repsäys oli lähellä kun olin itsekin kentällä. Pokka piti kuitenkin ammattimaisesti. Omasta työskentelystä sen verran, että olin loistava. Virheetön suoritus. Heti ensimmäinen pallo oli tosi paha. Sillai pari milliä leveä, mutta taidolla huusin leveäksi. Olin vasemman puoleisella keskisyöttöviivalla. Se on helppo linja siinä mielessä, että pitää vaan keskittyä siihen yhteen suoritukseen. Tosin sitten kun se pallo tulee siihen keskelle niin se tulee päin naamaa. Olin suorastaan huikea. Pelkästään minua olisi kannattanut tulla katsomaan! No ehkä meen noihin syksyn kisoihin taas linjatuomaroimaan.
Se siitä!
Mun kaverin valmennettava voitti just 16-vuotiaiden Euroopan mestaruuden Voitin tuon valmentajan kanssa kerran Hangon mestaruuden junnujen nelurissa
Hmmm, nyt jos Nadal voittaa tuon käynnissä olevan kisan jenkeissä niin se nousee maailman listan ykköseksi. Federer olisi nujerrettu ensimmäistä kertaa ties kuinka moneen vuoteen. Iha kreisii. Ehkä sitä jännittää vaan noi olympialaiset ja siks on pupeltanut viime aikoina.
Massakenttätennis
Ajoitus oli ihan hukassa, joten vituiks meni kaikki, mutta on se vaan niin helkkarin mukavaa. Sitten kun varmuus löytyy niin tahkoan sellasta pitkästyttävää tuuppauspeliä ettei mitään rajaa. Pitkää yläkierrettä, pum pum.
Taas mennään. Taisin kattoa jo ekan yön ekan matsin aikana enemmän tennistä ku koko olympialaisia yhteensä.
Cittu toi sattuu Sementti ei armahda.
Älä päästä painiks sitä
pitäsköhän ilmottautua duunipaikan jollekki alkeiskurssille.. mut oppiikohan 8 tunnissa ees alkeet?
Ainahan tähän kaupunkiin lisää tenniksen pelaajia mahtuu
En kyl tiiä et kuinka paljon noista alkeiskursseista voi odottaa saavansa irti ku ite on menny tässä lajissa aina perse edellä puuhun mut kai siinä enemmän tatsia saa ku satunnaisessa kaverin kanssa -lämimisessä. Tennis on kyl siitä hieno laji et toisin kuin näissä muissa isoissa maila&pallopeleissä (sulkis, kössi, pingis) ni opittavan tavaran määrä ei tunnu koskaan loppuvan.
Älä päästä painiks sitä
No niin, tänään avataan hallikausi! Hirvee KIIMA päällä.
Älä päästä painiks sitä
No niin, tänään avataan hallikausi! Hirvee KIIMA päällä.
Ai vittu. Olisin muuten unohtanut!!! Pannan tarkempaan muistiin.
Oli vähän hakemista taas pitkän tauon jälkeen. Peli loppu siihen, että keskelle kättä tuli rakkula. Nyt ei voi ees runkata ku on niin pahassa paikassa. Mutta paranee varmaan huomiseen mennessä.
Mun täytyy koittaa jotain toisen tyyppistä kämmenlyöntiä, tos tulee ranne kipeeks.
Älä päästä painiks sitä
Voittiko Safin?
Voittiko Safin?
Ei. Hävis Kunitsynille.
Älä päästä painiks sitä
Tänään pitäis julkasta toi Talin IPP openin osallistujalista. Challenger-tasollahan jokainen top50-tasolle rankattu tarvitsee villin kortin saadakseen osallistua ja ainakin yksi noista on menossa Niemiselle. Isojen poikien tenniskausihan käytännössä loppuu tän viikon Pariisin turnaukseen loppuvuoden Masterssia ja Davis Cuppia lukuunottamatta, joten jokunen muukin korkean rankingin nimi on järjestäjän mukaan kuulemma kiinnostunut osallistumaan kunhan ruskeiden kirjekuorien paksuudesta päästään sopuun.
Helsinki on kolmas näistä Euroopan loppusyksyn isoista challengereista Bratislavan ja Dnepropetrovskin jälkeen ja noissa kahdessa edellämainitussa on ainakin nähty (tai nähdään, ei noi vielä oo startannu) tuore US Open kvartsifinalisti-Suomen tappaja Gilles Müller, Ranskan entinen maailmanlistan nelonen Sebastian Grosjean ja vanha kettu Fabrice Santoro, tän kauden ATP-turnausvoittajat Stakhovsky, Petzschner ja Granollers (tennispelaajilla on parhaat nimet!) plus muutamia muita noteeraamisen arvoisia jamppoja. Argentiinan terävän kärjen takana hiipivät Cañas ja Calleri meinaa varmaan olla Buenos Airesissa Davis Cup-finaalissa.
Henri Kontinen on kuntoutuksessa joulukuuhun asti ja sitä ei tällä kertaa tuolla nähdä. Harmi.
Toivottavasti tulee tiukka nippu ja toivottavasti jengi jaksaa käydä tota kattomassa. Täytyy ite varmaan katella koko viikon pilettiä tai sit kysellä jos ne vielä tarttis järkkäreitä tonne.
Niinja leposi: milloin sulla ois seuraavan kerran aikaa pelata?
Älä päästä painiks sitä
Niinja leposi: milloin sulla ois seuraavan kerran aikaa pelata?
Torstaina selvinnee tarkemmin. En vieläkään ole saanut omaa ajosarjaa, joten lomatuurauksina mennään. Palaa torstaina asiaan. Tällä viikolla en kuitenkaan pysty ellei sitten to tai pe ennen klo 12.30 lopu pelit.
shanksille tiedoksi että iloinen velikulta on juuri pelaamassa itseään Pariisin turnauksen finaaliin palvovan kotiyleisön silmien edessä
Älä päästä painiks sitä
No eipä toi IPP Open näytä kuin marginaalisesti kovettavammalta verrattuna viime vuosiin. Jarkko tietty tulee mut ellei jäljelle jäävistä kahdesta villistä kortista löydy suuria yllätyksiä jonkun huippunimen muodossa nyt kun Kontisellekaan ei tota voi kaavailla niin aika vaisuks saattaa turnaus jäädä.
Dorschia, Guezia ja Olejniczakkia lukuunottamatta toi pelurit on kyl mulle tuttuja ja onhan tossa pari potentiaalista kulttisuosikkia hassuttelevan aussi Guccionen ja viime näkemältä ainakin 20 kiloa ylipainoisen tennisjumala Labadzen muodossa. Lisäksi Sela ja Phau on hyviä muistutuksia siitä miten helvetin hyvä pelaaja täytyy olla että on mitään saumaa edes käydä nuuhkimassa huipputasoa, olettaen että kumpikaan tulee nyt yrittämään edes vähää alusta.
Mut joo, eipä tää nyt ihan sitä oo mitä odotettiin. Itäeurooppalaisia journeymaneja koko vitun rahalla (vika luku = rankingi):
[quote:984460d071]1. Sela, Dudi ISR 86
2. Stakhovsky, Sergiy UKR 88
3. Vliegen, Kristof BEL 91
4. Minar, Ivo CZE 94
5. Guccione, Chris AUS 100
6. Korolev, Evgeny RUS 103
7. Phau, Bjorn GER 115
8. Hernych, Jan CZE 119
9. Becker, Benjamin GER 123
10. Berrer, Michael GER 125
11. Greul, Simon GER 130
12. Mannarino, Adrian FRA 137
13. Sirianni, Joseph AUS 138
14. Cruciat, Adrian ROU 155
15. Peya, Alexander AUT 162
16. Dorsch, Benedikt GER 167
17. Beck, Karol SVK 173
18. Labadze, Irakli GEO @174
19. Guez, David FRA 182
20. Bogdanovic, Alex GBR 184
21. Waske, Alexander GER @200
22. Olejniczak, Dawid POL 207
23. (SE)
24. (SE)
25. (Q)
26. (Q)
27. (Q)
28. (Q)
29. (WC) Nieminen, Jarkko FIN
30. (WC) Donskoy, Evgeny RUS
31. (WC)
32. (WC)
Alternates
1. Koubek, Stefan AUT 208
2. Marchenko, Ilia UKR 209
3. Galvani, Stefano ITA 213
4. Kubot, Lukasz POL 216
5. Meffert, Dominik GER 225[/quote:984460d071]
Älä päästä painiks sitä
Mennääx leposi pelaan?
Älä päästä painiks sitä
En tajuu miks tenniksessä toimii aina joko kämmen tai rystypuoli mut ei ikinä molemmat samaan aikaan. Mä otin koko ajan katsetta irti pallosta ku se tuli rystylle ja sit huidottiin ympäri hallia kehyksillä.
Mun helvetti kun tää on siisti peli.
Älä päästä painiks sitä
Becker-Sampras '96.
Tän täytyy ehkä olla siisteintä tennistä koskaan. Mul on melkein ikävä tota 90-luvun lopun PAU PAU PAU sisäkenttäräimettä. Toki melkein mistä tahansa 5-erän matsista sais kasattua 10 minsaa pelkkää highlightia mut vittu kun toi on siistiä touhua. Moukarisyöttö ja heti verkolle perään. Ei moista enää oikein näe.
Ja toi nelinpelirajaton kenttäkin on pienoinen reliikki menneeltä ajalta. Good times
Älä päästä painiks sitä