You are not logged in.
[quote:42e084a76a="Joe Caligula"][quote:42e084a76a="leposi"][quote:42e084a76a="Jean-Babtiste"][quote:42e084a76a="shanks"]Hauskaahan se oli pelata vaikka oma kunto on senverran huono, että aina hapen saanti unohtuu ja rupee päätä jomottamaan kun liikaa juoksee. Ja eilen kyl sai juosta pitkien syöttöjen perässä ihan tarpeeks
Laitettiin omalle nopeudelle [/quote:42e084a76a]
[/quote:42e084a76a]
Oli flunssaa, oli darraa, mutta aina on hauska pelailla..
Mutta mites ois sama aika, sama paikka, ens tiistaina?[/quote:42e084a76a]
Mulle ei natsaa kun oon katsomassa KTP - City Starsia[/quote:42e084a76a]
Maanantaina 18 jälkeen? Ehdotuksia?
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:17768f8a29="hrmunoita"][quote:17768f8a29="Joe Caligula"][quote:17768f8a29="leposi"][quote:17768f8a29="Jean-Babtiste"][quote:17768f8a29="shanks"]Hauskaahan se oli pelata vaikka oma kunto on senverran huono, että aina hapen saanti unohtuu ja rupee päätä jomottamaan kun liikaa juoksee. Ja eilen kyl sai juosta pitkien syöttöjen perässä ihan tarpeeks
Laitettiin omalle nopeudelle [/quote:17768f8a29]
[/quote:17768f8a29]
Oli flunssaa, oli darraa, mutta aina on hauska pelailla..
Mutta mites ois sama aika, sama paikka, ens tiistaina?[/quote:17768f8a29]
Mulle ei natsaa kun oon katsomassa KTP - City Starsia[/quote:17768f8a29]
Maanantaina 18 jälkeen? Ehdotuksia?[/quote:17768f8a29]
Hmm.. maanantai vois mahdollisesti sopia.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jos sitä Ilosaaresta selviää ni mikä ettei toi maanantai sopis. 18 varmaan ihan sopiva niin kerkee töiden jälkee himassa pyörähtää.
edit: paikkakin hyvä, tsägällä tuol varmaan on jotain peliseuraa valmiiks niinku viimeks.
Alustavasti ens viikolla mukana. Ei jaksanut kaivaa kalenteria esiin, mutta ei pitäis alkuviikosta mitään suurempaa olla.
Mites höntsät?
Ottaa sen verran vaikeasti ettei tänään pysty, mutta mites ois tiistai kuuden maissa Bragulla..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Meinasin kans sanoa ettei kyl ny Ilosaaren jäljiltä kykene tänään. Huominen sopii ihan hyvin.
Huominen vois käydä mullekin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Vahva ehkä huomiselle.
En kykene huomenna.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:0739044ac1="Joe Caligula"]Mites höntsät?
Ottaa sen verran vaikeasti ettei tänään pysty, mutta mites ois tiistai kuuden maissa Bragulla..[/quote:0739044ac1]
Tänään kuudelta
Jeees, ja kivaa keliäkin luvassa
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tänään siis Bragulle, varmaan jotkut sekisjaot ja pelit syntyy..
Nyt tuntuu jo hyvin nukutun yön jälkeen, että urheiluakin vois harrastaa. Toivottavasti kerkeen kuueks.
Hmm.. Haluasin kans tulla, mut samaan aikaan ois toki Klubi04 - KTP.
Voi mun nivus parkoja
Voi mun nivus parkoja
Oli kyllä hyvät höntsät. Leposi oli tulessa maalilla ja puolustuksessa. Ältsii Hulinaa etenkin loppua kohti.
Sovittiin niiden muutaman jannun kanssa (se keltapaitanen ja Milan-pelle), että ens viikon tiistaina uudestaan. Ne kuulemma käy tuolla tiistaisin kuudelta.
Leikkasin semmoset peukalon pään kokoset nahanpalat (kevin sorbo hereillä!) jaloista ennen suihkua.
Mulle oli tullut vesirakkuloita varpaisiin kun nappikset oli täynnä sitä bragun kentän hiekkaa. Olivat toki puhjenneet samalla. Aamulla ostamaan Compeedeja.
Ei oo helppoo futis - kentällä tai sen ulkopuolellakaan
Kivat höntsät oli kyl. Ei vammoja täällä, pientä kolotusta kintuissa :neutral:
Ni miten ois ens tiistaina uusiksi? Tänään en kyllä kykene. Pakko pitää vähän taukoa nilkan takia.
Eiköhän toi tiistai käy ainaki mulle.
Eiköhän toi tiistai käy ainaki mulle.
Smaa.
[quote:888801ed11="shanks"]Eiköhän toi tiistai käy ainaki mulle.
Smaa.[/quote:888801ed11]
Jepulis.
[quote:38514fb2c5="leposi"][quote:38514fb2c5="shanks"]Eiköhän toi tiistai käy ainaki mulle.
Smaa.[/quote:38514fb2c5]
Jepulis.[/quote:38514fb2c5]
Jeps. Täytyy varmaan ottaa brewskiä mukaan kun känässä höntsä näytti eräillä sujuvan paremmin kuin darrassa iteltä
[quote:ddccc18d04="noiseidea"][quote:ddccc18d04="leposi"][quote:ddccc18d04="shanks"]Eiköhän toi tiistai käy ainaki mulle.
Smaa.[/quote:ddccc18d04]
Jepulis.[/quote:ddccc18d04]
Jeps. Täytyy varmaan ottaa brewskiä mukaan kun känässä höntsä näytti eräillä sujuvan paremmin kuin darrassa iteltä [/quote:ddccc18d04]
Ehdottomasti näin!
-Onko kenelläkään yhtään bisseä? Alkaa tulla laskuhumala, eikä jaksa enää.
Mut olihan se ihan pelimies kieltämättä. Ja tähän liittyen, sellainen kaljupäinen hupparihemmo joka pelasi tiistaina meidän jengissä tuli kanssa pari viikkoa sitten höntsäilemään. Katsoin silloin, että uuh mitäs jannuja. (hrmis lähti tässä vaiheessa himaan.) Kaverilla kevyet vekit naamassa ja korvassa ja silmät ei olleet sieltä kirkkaimmasta päästä. Mutta paljastuikin ihan kynämieheksi, ei miksikään nistihöntsääjäksi.
[quote:617d2d809e="Joe Caligula"][quote:617d2d809e="noiseidea"][quote:617d2d809e="leposi"][quote:617d2d809e="shanks"]Eiköhän toi tiistai käy ainaki mulle.
Smaa.[/quote:617d2d809e]
Jepulis.[/quote:617d2d809e]
Jeps. Täytyy varmaan ottaa brewskiä mukaan kun känässä höntsä näytti eräillä sujuvan paremmin kuin darrassa iteltä [/quote:617d2d809e]
Ehdottomasti näin!
-Onko kenelläkään yhtään bisseä? Alkaa tulla laskuhumala, eikä jaksa enää.
Mut olihan se ihan pelimies kieltämättä. Ja tähän liittyen, sellainen kaljupäinen hupparihemmo joka pelasi tiistaina meidän jengissä tuli kanssa pari viikkoa sitten höntsäilemään. Katsoin silloin, että uuh mitäs jannuja. (hrmis lähti tässä vaiheessa himaan.) Kaverilla kevyet vekit naamassa ja korvassa ja silmät ei olleet sieltä kirkkaimmasta päästä. Mutta paljastuikin ihan kynämieheksi, ei miksikään nistihöntsääjäksi.[/quote:617d2d809e]
No tällä menolla svimbazidanet kyykyttäs tosi pahasti, mutta deekujen vauhdissa vielä pysyy
No jaa...
Aina oon maalin tehny ku sua vastaan pelannu.
[quote:ad31436564="Aina hymyile, älä lymyile"]No jaa...
Aina oon maalin tehny ku sua vastaan pelannu.[/quote:ad31436564]
Olenkos kertonut siitä, kuinka käytin erästä nykyisin Ruotsissa palloilevaa maajoukkuetopparia pujottelukeppinä koulumatsissa...