You are not logged in.
minusta high fidelity on just hyvä. sopivan kevyt ja harmiton jotta voi katsoa milloin vain. ja kirjakin oli muistaakseni ihan viihdyttävä.
se että jaksaa vaahdota siitä enemmän kuin jostain hugh grant -rainasta kertoo vain siitä, että tyypit ajattelee sitä liikaa jonain levynkeräilijäelokuvalajityypin edustajana.
toisaalta ne levykauppakohtaukset ovat kyllä hauskoja. jos jossain näytettäisiin valvontakamerakuvaa levykaupasta niin mie varmaan katsoisin.
Menetetty peli
Alkuperäinen War Games = neroo
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Aika nostalginen olo tuli, kun viimeksi taisin katsoa elokuvan 20 vuotta sitten.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
"Joe Caligula"
![]()
![]()
tarjookko kahvit jos tuun kattoo sua? Pitäis palautella vähän videoita (lainatakseni amerikkalaista juppia psykopaattia)
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
this is england
alko todella hyvin mutta mitä vittua toi scoremusa oli. päälleliimattua
geneerisintä piano/viulu-patetiaa ja turhaa alleviivaamista. oikeasti tämä pilas koko leffan, ois toiminu xtanan komeesti ilman niitä. paska maku jäi. ja kruununa vielä loppukohtauksen päälle joku clayhill esittää
smithsiä. MIT VIT? hyi helevetti
arsukki
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Itseasiassa Kirjasto Kympistä on tullut lainattua aika verran kaikkia kivoja pätkiä, kuten tämä: Dave Chappele´s Block Party. Vähän katsottuani näyttääkin mainiolta.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
Blade Runner - The Final Cut
Kyllä se vaan on upea elokuva. Nyt pitää kai Wikipediasta luntata, että mitäs tossa on erilaista Director's Cutiin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Itseasiassa Kirjasto Kympistä on tullut lainattua aika verran kaikkia kivoja pätkiä, kuten tämä: Dave Chappele´s Block Party. Vähän katsottuani näyttääkin mainiolta.
R&A:ssa tästä jäi tosi hyvä fiilis ja Maximissa leffa kuulostikin tosi hyvältä
Ps. En oo 10:ssä duunissa
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Torrente 2: Misión en Marbella
- Vitun kovaa settiä! Homo-, huume-, brenkku-, pimsa-, väkivaltahuumoria riittävästi. Samanlaisia hyviä mielisairausfiiliksiä saa monesta leffasta hakea, mutta harvasta löytää, ehkä Ebola Syndrome ja Rampe&Naukkis double bill olisi samoilla leveleillä..
Torrente 3: El Protector
- Cameoissa Fernando Torres ja Oliver Stone
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
[quote:756dbfb526="kaistahai"]Itseasiassa Kirjasto Kympistä on tullut lainattua aika verran kaikkia kivoja pätkiä, kuten tämä: Dave Chappele´s Block Party. Vähän katsottuani näyttääkin mainiolta.
Ps. En oo 10:ssä duunissa [/quote:756dbfb526]
No mä jo vähän ajattelin, että mitäsmitäs. Ei silleen, että tietäisin missä oot duunissa jos missään.
Turha späm!
Blade Runnerista vielä sen verran, että Zhoraa näytellyt Joanna Cassidy näytteli Six Feet Underissa Brendan sekoboltsimutsia.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:a74373ccee="Joe Caligula"][quote:a74373ccee="kaistahai"]Itseasiassa Kirjasto Kympistä on tullut lainattua aika verran kaikkia kivoja pätkiä, kuten tämä: Dave Chappele´s Block Party. Vähän katsottuani näyttääkin mainiolta.
Ps. En oo 10:ssä duunissa [/quote:a74373ccee]
No mä jo vähän ajattelin, että mitäsmitäs. Ei silleen, että tietäisin missä oot duunissa jos missään.
Turha späm!
Blade Runnerista vielä sen verran, että Zhoraa näytellyt Joanna Cassidy näytteli Six Feet Underissa Brendan sekoboltsimutsia.
[/quote:a74373ccee]
Kurvissa kello 24.00 - 06.00 nämä
Ja pistetäänpäs Blade Runnerille vielä
Oltiin eilen Niagarassa katsomassa Eran Kolirin Orkesterin vierailu.
Sympaattinen ja sellainen feel-good -leffa jossa oli mukavan raukea tempo ja pohdittiin kulttuurien kohtaamista kun Egyptiläinen soittokunta saapui Israeliin esiintymään ja eksyivät täysin keskelle ei-mitään. En osaa käyttää hienoja elokuvatermejä mutta suosittelen silti.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:f4992d9fad="Joe Caligula"]
Ps. En oo 10:ssä duunissa [/quote:f4992d9fad]Äläs harhauttele. Tarjoot tosta hyvästä kahvit Waynesissä ens kerralla ku oot siellä.
[quote:86d7b4abab="kaistahai"][quote:86d7b4abab="Joe Caligula"]
Ps. En oo 10:ssä duunissa [/quote:86d7b4abab]Äläs harhauttele. Tarjoot tosta hyvästä kahvit Waynesissä ens kerralla ku oot siellä.[/quote:86d7b4abab]
white zombie
the man from earth
Menetetty peli
death wish
Men of War - Dolph Lundgrenin paras leffa?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Men of War - Dolph Lundgrenin paras leffa?
Et ole nähnyt Masters of The Universea
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:b6e5c94df1="Jean-Babtiste"]Men of War - Dolph Lundgrenin paras leffa?
[/quote:b6e5c94df1]Oon toki. Tää olikin siis pohdiskeleva kysymys
[quote:b8dc026479="hrmunoita"][quote:b8dc026479="Jean-Babtiste"]Men of War - Dolph Lundgrenin paras leffa?
[/quote:b8dc026479]Oon toki. Tää olikin siis pohdiskeleva kysymys
[/quote:b8dc026479]
bzort glorf bööth
[quote:894b54b233="Jean-Babtiste"][quote:894b54b233="hrmunoita"][quote:894b54b233="Jean-Babtiste"]Men of War - Dolph Lundgrenin paras leffa?
[/quote:894b54b233]Oon toki. Tää olikin siis pohdiskeleva kysymys
[/quote:894b54b233]
[/quote:894b54b233]
Hmm, Punisher, Red Scorpion, Rocky 4, Showdown In Little Tokyo..
Vahvoja näyttöjä riittää
Rocky 4 on kyl enempi Stallonen leffa, mut sou not, vahva näyttö silti Dolphilta.
Harmi ettei ollut Red Scorpion 2:ssa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:44f3b12f7b="Joe Caligula"]Torrente 2: Misión en Marbella
- Vitun kovaa settiä! Homo-, huume-, brenkku-, pimsa-, väkivaltahuumoria riittävästi. Samanlaisia hyviä mielisairausfiiliksiä saa monesta leffasta hakea, mutta harvasta löytää, ehkä Ebola Syndrome ja Rampe&Naukkis double bill olisi samoilla leveleillä..
- Cameoissa Fernando Torres ja Oliver Stone [/quote:44f3b12f7b]
Mulle lainaan noi!!!
Oon nähny vaan ekan ja se oli ihan mahoton
[quote:a0989c145b="Aina hymyile, älä lymyile"][quote:a0989c145b="Joe Caligula"]Torrente 2: Misión en Marbella
- Cameoissa Fernando Torres ja Oliver Stone [/quote:a0989c145b]
Mulle lainaan noi!!!
Oon nähny vaan ekan ja se oli ihan mahoton [/quote:a0989c145b]
No smaa!
en ole kolmekybänen emoboy
daredevil