You are not logged in.
Saattasin ehtiä ti mestoille
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Saattasin ehtiä ti mestoille
Rukoilkaa mun munaa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Enpä kylla taida rukoilla.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Viikonloppuna potkittii lössöllä tekniikkapallolla yhet höntsät sotimisen ohella ja vois toivoa, että alkaa pallokin pysymään paremmin hallussa jatkossa. Täytyy varmaa tänää vähän venytellä ja vetää pien lenkki koska paikat on muuten vähän jumissa.
Löysin höntsäilyn ihanuuden viikonloppuna Tampereella! Sitä voi jopa harjoitella sandaalit jalassa ja mekko päällä. Mutta emmä teidän kanssa ala mitään höntsäämään, siinä olis äkkiä jalat verillä ja ruvella. Ainoastaan Laurkhin ja tyttöjen.
Täällä Helsingissä on ainakin yks lesbojen höntsäilyrinki, ottaiskohan ne mut messiin.
neitsytspämmini sporttilaan muuten!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:4485add219="Moronica"]Löysin höntsäilyn ihanuuden viikonloppuna Tampereella! Sitä voi jopa harjoitella sandaalit jalassa ja mekko päällä. Mutta emmä teidän kanssa ala mitään höntsäämään, siinä olis äkkiä jalat verillä ja ruvella. Ainoastaan Laurkhin ja tyttöjen.
Täällä Helsingissä on ainakin yks lesbojen höntsäilyrinki, ottaiskohan ne mut messiin.
neitsytspämmini sporttilaan muuten! [/quote:4485add219]EOM
Kuinkahan moni jättää huomisen väliin mahdollisen sateen "uhatessa"?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kuinkahan moni jättää huomisen väliin mahdollisen sateen "uhatessa"?
Ajattelin, etten tänään kysele. Vituttaapi, jos pikkusade tulee, koska sillon suurin osa vaan jää himaan, ja sit jos tulee jotain kunnon myräkkää, ei kande edes lähteä.
kuudeltako?
ite oon ny sen verran karaistunu, että tuun vaikka satais kurapaskaa. Voipa sit mennä vaikka kaljalle hyvällä syyllä jos ei sakkia olekaan.
Kuudelta.
Äh, vitut nilkoista. Taidanpa mennä kohta vähän potkimaan Bragulle
Voi kyllä ottaa sitten loppuviikosta vähän liian vaikeasti jos kerta huomenna höntsät, keskiviikkona treenit, perjantaina ja lauantaina turnaus.
ite oon ny sen verran karaistunu, että tuun vaikka satais kurapaskaa.
Smaa. Eiköhän se Turussa Telesten sisäinen kisa ollut sellaista uimista ettei siitä enää voi panna paremmaksi. Tosin silloin ei satanut kun alettiin kisaamaan. Ei sitä ehkä jaksa lähteä jos sataa ämpäristä jo heti alussa
Huomenna duunia. Saas nähdä kuinka pitkä päivä tulee.
Nilkat tuntui äsken kyllä aika paskalta. Saispa nää vielä joskus kuntoon. Jos tuun huomenna, niin teippaan ihan vitusti ja sitten mun liike on tosi jäykkää.
[quote:fd44708a04="shanks"]ite oon ny sen verran karaistunu, että tuun vaikka satais kurapaskaa.
Smaa. Eiköhän se Turussa Telesten sisäinen kisa ollut sellaista uimista ettei siitä enää voi panna paremmaksi. Tosin silloin ei satanut kun alettiin kisaamaan. Ei sitä ehkä jaksa lähteä jos sataa ämpäristä jo heti alussa [/quote:fd44708a04]Joo, tällanen ehdotus, että vopis katella jos on ihan mahdoton keli jo joskus puoli kuudelta, niin siirretään vaikka torstaille. Jos ei sada mainittavammin ennen kuutta, niin sit mennään! Ei kai tonne oo "muita" ees kututtu? Mulle käy vaan reilu tunti joka tapauksessa, ku pitää sit viä soittoreeneihin.
Ennusteen mukaan kohta (parin tunnin sisällä) pitäis sateen alkaa, mutta sen pitäisi loppua viiden ja kuuden välillä
Ennusteen mukaan kohta (parin tunnin sisällä) pitäis sateen alkaa, mutta sen pitäisi loppua viiden ja kuuden välillä
Ei pieni sade mitään haittaa. Kuitenkin aika lämmin päivä ollu. Mä ainakin tuun höntsää, ellei nyt ala puut kaatuilemaan teille ja en pääse ratikalla tjms.
en ole kolmekybänen emoboy
No ni eli kuudelta siellä Bragulla! Mä en oo ainakaan laittanut minnekään muualle viestiä, joten varmaan höntsät saa aikaisin ketä random-tyypejä siellä nyt sattuu olemaan kanssa..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
No ni eli kuudelta siellä Bragulla! Mä en oo ainakaan laittanut minnekään muualle viestiä, joten varmaan höntsät saa aikaisin ketä random-tyypejä siellä nyt sattuu olemaan kanssa..
Niitä viime viikolla olleita tyyppejä on kuulemma tulossa taas aika paljon.
Jää väliin tänään.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Namihöntsät isolla kentällä. Kaikki rotsit samalla puolella + tuttuja afrikkatyyppejä jotain kovista jannuista koostuvaa tiimiä + paria ulkkaria vastaan. Oltiin vähän helisemässä välillä kun ne hyökkäs ylivoimalla, mutta silti varsin kivaa.
Mun vasen peppu muljahti.
Jyrälle ois tänää ollu käyttöä kentän laidalla
Jyrälle ois tänää ollu käyttöä kentän laidalla
Kyllä
Jäin vielä treenaamaan rankkareita ensi viikon cupin matsia varten. n. 100 vetelin joista joku 60 sellasta, mitkä menisi varmasti sisään. Pitää vielä treenata ihan vitusti.
Höntsäsin äsken pari tuntia umpipaskalla kentällä tuossa Agricolan kirkon edustalla. Mutta kivaa silti oli. FC Mojon porukoita noi ilmeisesti oli. Hyviä pellaajia. Olin ihan paska.
Mun pääpeli on kehittynyt tässä tän kesän aikana.
Mun pääpeli on kehittynyt tässä tän kesän aikana.
Omalla kohdalla 31 vuotta on mennyt ja taso&kehitys on edelleen nolla.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Onks huomenna höntsää, mitäääjh?! Jos ei oo niin sit krokettia
Krokettia vopis vaihtelun vuoksi. Mulla on nimittäin harrastesarjan peli keskiviikona niin ei oikein viitti riskeerata jalkoja höntsäilemällä. Viime viikollalkin tuli jalat jotenki kipeäks siitä bragun kovasta alustasta
en ole kolmekybänen emoboy
Onks huomenna höntsää, mitäääjh?! Jos ei oo niin sit krokettia
Kevyet hötnsät vois olla ookoo.. Ottakee kroketit joku toinen päivä!
Pitäs ehtiä leffaan ja ke ja to ois matzin tynkää, joten mulle sopis 17.30-18.00 Bragulla tiistaina..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.