You are not logged in.
Odotin Miikka Iloa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Voi olla ihan kova häiskä, mutta niin piti olla Agbohinkin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Jos Roiha-Parikka -kärkipari pystyy jatkamaan yhtä hyvää yhteispeliään, niin tossa on kyllä Suomen kovin kärkipari. Olen toki tätä mieltä vasta yhden nähdyn matsin perusteella, mutta tän päiväinen esitys oli kyllä todella vakuuttavaa ja Parikka on ollut tällä kaudella todella hyvä etenkin rakentamaan peliä ja antamaan ratkaisevia syöttöjä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jos Roiha-Parikka -kärkipari pystyy jatkamaan yhtä hyvää yhteispeliään, niin tossa on kyllä Suomen kovin kärkipari. Olen toki tätä mieltä vasta yhden nähdyn matsin perusteella, mutta tän päiväinen esitys oli kyllä todella vakuuttavaa ja Parikka on ollut tällä kaudella todella hyvä etenkin rakentamaan peliä ja antamaan ratkaisevia syöttöjä.
Parikka on kyllä petrannut ja Roiha vaikuttaa monipuolisemmalta kuin lähtiessään, jospa olisi yhtä nopeakin vielä, niin aika hyvä kaksikko tosiaan on kotimaan kentille.
Ehkä Klubi ei olisi ansainnut 4-0 voittoa Mifkistä; topparipari yritti hanakasti pariin otteeseen lahjoittaa maalia ja keskikentän lukko Haapala höntyili pariin otteeseen avaten avaimet vierasjoukkueelle maalintekoon, mutta eipä saarelaisille tuo maalinteko maistunut..
Ajoittain peli näytti myös verrattain laiska vauhtiselta, "Hesa Cupissa oli rivakampaa"..
Jotkun kenttäryhmitykseen ja pelaajien valintaan/rooleihin liittyvät asiat jaksavat ihmetyttää Mursun aivoituksissa, mutta on tossa erimeno kuin Euro-Keijolla..
Ai niin tattis tiketistä
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Joo Parikka on löytänyt ihan uuden itseluottamuksen ja menon tohon touhuunsa. Varsin vakuuttava esitys. Ja se tokan maalin syöttö oli ihan täydellinen.
en ole kolmekybänen emoboy
Vielä vahvistamattomien lähteiden mukaan Tomi Maanoja siirtyy AIK:n riveihin.
Lymyilijän kommentteja odotellessa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Yritin näytellä keskareita katsomosta josko vaikka oisivat kuvanneet eilen.
Oli kyllä ihan hirveetä paskaa toi Kotkan pelaaminen.
Joo ei kyllä mitään järkeä niissä hyökkäyksien rakenteluissa ja heti kun saadaan pallo, niin aletaan tekemään virheitä. Uhh.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ja nyt se varmistui: http://www.fchonka.fi/uutiset/view/1217329742.html.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Miksiköhän Henriksonia ei ole ostettu mihinkään parempaan sarjaan
Espoo-Ruotsi -ilmasilta
"A repo man's always intense"
En kertakaikkiaan ymmärrä, miksi hyvässä vauhdissa sekä kotimaassa että -kentillä oleva Honka myy parhaat pelaajansa pois kauden keskellä. Ensin Patronen, nyt Maanoja. En käsitä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
En kertakaikkiaan ymmärrä, miksi hyvässä vauhdissa sekä kotimaassa että -kentillä oleva Honka myy parhaat pelaajansa pois kauden keskellä. Ensin Patronen, nyt Maanoja. En käsitä.
Toivottavasti saavat kunnon korvaukset.
Liiga alkaa näyttää sarjataulukon perusteella jakautuvan kahtia. Huomenna TPS toivottavasti hoitelee KuPSin ja nousee kärkiryppääseen mukaan.
Tamu tulee ja voittaa vielä. Toivottavasti, ainakin hyvältä nyt alkaa joukkueen isku näyttää.. Ei vaan ole varaa yhteenkään pistemenetykseen..
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Ei vaan ole varaa yhteenkään pistemenetykseen..
Jpp ja niitä tulee vielä monta.
[quote:37ed53d888="aqzu"]Ei vaan ole varaa yhteenkään pistemenetykseen..
Jpp ja niitä tulee vielä monta.[/quote:37ed53d888]
Ei senkään toki väliä, euroglooriaa euroglooriaa ja sit cupin kautta uefaan ens kaudellekin!
PASKAA
Artmedia oli TÄYSIN voitettavissa, joukkue oli omasta mielestä huonompi kuin Montenegro-jengi.. Mut ku Tamu o paskaa niin ei vaan voi...
PASKAA
Siirtoikkuna aukeaa onneksi pian, joten toivottavasti Lehtonen ja pienin varauksin myös Kiko heitetään avauksesta pihalle.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Kiitos tampere, kiitos nure, kiitos rops. Ropsilla oli ekat 30 min todella vaarallista pyöritystä ja hienosti koko kentän leveys käytettiin hyödyksi ja pelitaktiikkana 3-6-1, sitten Tamu sai puhki ja maalin ja sitten alkoi ropista (ehe hehe...).
Kiima alkaa taas nousta.
vs.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
nöf nöf nöf nöf töpselipojat:
bzort glorf bööth
[quote:688cbcd93c="shanks"]nöf nöf nöf nöf töpselipojat:
[/quote:688cbcd93c]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
gintsu, lefa ja lejonhan ne siinä rivissä.