You are not logged in.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Menetetty peli
no täähän oli kans ihan pl
Shannyn Oi Shannyn
Shannyn
Oi Shannyn
![]()
Tähän sama, jos se on tuo kuvassa oleva nainen.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:d551f760fe="leposi"]Shannyn
Oi Shannyn
![]()
Tähän sama, jos se on tuo kuvassa oleva nainen.[/quote:d551f760fe]
Jpp, vaikka sillä onkin vähän tylsemmät kulmakarvat kuin Alison Lohmanilla.
en ole kolmekybänen emoboy
teemalta toi innocence, njoom, ei mitään parasta, mitäs tytöt-kollektiivin elokuvia nämä
[quote:b609aa421f="Alxity"][quote:b609aa421f="leposi"]Shannyn
Oi Shannyn
![]()
Tähän sama, jos se on tuo kuvassa oleva nainen.[/quote:b609aa421f]
Jpp, vaikka sillä onkin vähän tylsemmät kulmakarvat kuin Alison Lohmanilla.[/quote:b609aa421f]
Shannyn on HIRVEIN
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
No popes exist for this topic
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Eri
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hallam Foe
Sehän oli varsin hyvä.
Näinhän se on
Näinhän se on
No tottahan toi on
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
teemalta toi innocence, njoom, ei mitään parasta, mitäs tytöt-kollektiivin elokuvia nämä
Teatterissa toimii kyllä ihan helkkarin hyvin. En edes tahtoisi nähdä pienestä ruudusta.
[quote:e00889fde8="armashenrik"]teemalta toi innocence, njoom, ei mitään parasta, mitäs tytöt-kollektiivin elokuvia nämä
Teatterissa toimii kyllä ihan helkkarin hyvin. En edes tahtoisi nähdä pienestä ruudusta.[/quote:e00889fde8]
Joo, öö, ei voi kyllä käsittää tota kommenttia. Melkein täydellinen elokuva.
[quote:db8d7d2a95="leposi"][quote:db8d7d2a95="armashenrik"]teemalta toi innocence, njoom, ei mitään parasta, mitäs tytöt-kollektiivin elokuvia nämä
Teatterissa toimii kyllä ihan helkkarin hyvin. En edes tahtoisi nähdä pienestä ruudusta.[/quote:db8d7d2a95]
Joo, öö, ei voi kyllä käsittää tota kommenttia. Melkein täydellinen elokuva.[/quote:db8d7d2a95]
No niin pojat, just noin kuin Leposi sano. Ja tänhän voi käydä kattoo ens tiistaina Arkistolla!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
The Swimmer
Aliarvostettu helmi!
Shannyn on HIRVEIN
ihanaa et vihaat sitä! mä tosin vihaan sitä sen takia et oon niin kade kun se on niin kaunis. mut näyttelijäntaidoista en kyl oo vakuuttunu...
[quote:9f295a2c47="börjeslandet"][quote:9f295a2c47="leposi"][quote:9f295a2c47="armashenrik"]teemalta toi innocence, njoom, ei mitään parasta, mitäs tytöt-kollektiivin elokuvia nämä
Teatterissa toimii kyllä ihan helkkarin hyvin. En edes tahtoisi nähdä pienestä ruudusta.[/quote:9f295a2c47]
Joo, öö, ei voi kyllä käsittää tota kommenttia. Melkein täydellinen elokuva.[/quote:9f295a2c47]
No niin pojat, just noin kuin Leposi sano. Ja tänhän voi käydä kattoo ens tiistaina Arkistolla![/quote:9f295a2c47]
http://www.myspace.com/mitastytot
niin ei ollut mikään teitin dumausviesti, tossahan oli tollanen vahvasti feministinen ote, mikä on just oikein, mutt leffana se ei mua kauheasti koskettanu, mmm, tai sitten ette vaan osaa, ja mun kanssahan voi keskustella tästä tänään
[quote:82795ab6fc="Pope"]Shannyn on HIRVEIN
ihanaa et vihaat sitä! mä tosin vihaan sitä sen takia et oon niin kade kun se on niin kaunis. mut näyttelijäntaidoista en kyl oo vakuuttunu...[/quote:82795ab6fc]
Se horo pilas täysin Knights Talen
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Pannaas jotain arvosanaa vuokraleffoille
V for Vendetta 2½/5
There Will Be Blood 4/5
Zodiac 4/5
"A repo man's always intense"
Anal Star Cast
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
Raaat heeer.
[quote:706494d3dd="ydinaukio"]juno
no olipas mukavaa ja niin kivaa ai että! :ff::ff:[/quote:706494d3dd]
En muista olenko maininnut täällä, että vihasin Junoa enemmän kuin mitään elokuvaa pitkään aikaan.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Be Kind Rewind. Ihan hyvä krapulaleffa.
Inside The Circle
Stations of the Elevated
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:a9161d9da8="Leif Erikson"]Pannaas jotain arvosanaa vuokraleffoille
V for Vendetta 2½/5
There Will Be Blood 4/5
Zodiac 4/5[/quote:a9161d9da8]
Kahella ekalle tähti lisää ni ollaan oikeessa. Vikasta en tiiä ku en ole vielkää saanu aikaseks kattoa.
Äsken Serpico. Olihan se edelleen ihan hyvä vaikka piirun verran ehkä heikompi kuin toinen Lumet & Pacino pätkä Dog Day Afternoon.
Käytiin just kattomassa Mamma Mia! Juoni oli kyllä ihan superkökkö, mutta kukas siitä välitää, kun leffassa soi koko ajan maailman parhaat pop-biisit mm. Meryl Streepin ja Pierce Brosnanin esittäminä. Ja kas kummaa, eivät vetäneet niitä edes ollenkaan huonosti. Suorastaan mainio leffa!
Lisäpointsit vielä Bennyn ja Björnin erittäin pikaisista vilahtamisista leffassa!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"